Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
L.A.Noirella ei ole muuta tekemistä Gta:n ja RDR:n kanssa kuin kehittäjä.En vertaa sitä noihin.
No sama kehittäjä, Avoin maisema missä rellestää, kuitenki juonivetoinen toiminta (joskin tässä tosiaan on enemmän puzzlea yms. siistiä) periaattees täysin sama graffamoottori, täsmälleen samanlainen ulkoasu, samanlainen social club ku rdr ja löytyy outfitit kuten rdr:stä, jotka voi myös vaikuttaa tiettyihin pelin osa-alueisiin, kuten parempi tähtäys jollain aseella kun on joku tietty puku päällä... mappi yms. kaikki toimii samalla kaavalla...
kyllä, ei mitään yhteistä ;)
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Onko autot ja käyttäytyminen samantapasta kuin Mafia kakkosessa?
no ehkä vähän joo.
samaan aikakauteenhan nää vähä ku sijoittuu. käyttäytyminen jotai gta:n ja mafian välimaastosta, ei siis vituta ihan älyttömästi, mut ei mitenkää ilon kiljahduksiakaan tarjoile :)
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Eli Forzan ajomallinus tähänkin?
No se olis realistisempi ;)
mä hakisin tähä melekee sellasta Driver 1 meininkiä.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Pojat puhuu, että olisi sama kehittäjä kuin GTA IV ja RDR. Vaan eipä ole, kun on sama julkaisija. Kehittäjä on Team Bondi, jonka osa työntekijöistä on ollut aikoinaan tekemässä mm. The Getaway peliä.
Tjoo-o.. no ainaki juoni tosiaan oli aika selvästi ilmaistu olevan Bondin käsialaa (ei kuitenkaa ole james, ehe ehe)
Mut ihan selvästi on käytetty samaa alustaa ja Dan ja Sam Hauserkin tuntu olleen taas osallisena kivasti
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Tjoo-o.. no ainaki juoni tosiaan oli aika selvästi ilmaistu olevan Bondin käsialaa (ei kuitenkaa ole james, ehe ehe)
Mut ihan selvästi on käytetty samaa alustaa ja Dan ja Sam Hauserkin tuntu olleen taas osallisena kivasti
Näin se menee.
On muuten aika rankasti ylihypetetty peli taas Rockstarilta, lukenut noita arvosteluja niin siellä on paljon sanottu olevan huonoja asioita ja muutamat suuret pelisaitit on antanut jopa alle 9 arvosanoja. Silti näyttäisi olevan Metacriticissä edelleen yli 90%, joten ei se ihan yksi yhteen mene.
Hyvä ja erinlainen peli kuin muut, jotkut tykkää ja jotkut ei. Lähellä täydellistä se ei todellakaan ole, mutta rahoille luulisi saavan vastinetta sen 20h edestä.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Näin se menee.
On muuten aika rankasti ylihypetetty peli taas Rockstarilta, lukenut noita arvosteluja niin siellä on paljon sanottu olevan huonoja asioita ja muutamat suuret pelisaitit on antanut jopa alle 9 arvosanoja. Silti näyttäisi olevan Metacriticissä edelleen yli 90%, joten ei se ihan yksi yhteen mene.
Hyvä ja erinlainen peli kuin muut, jotkut tykkää ja jotkut ei. Lähellä täydellistä se ei todellakaan ole, mutta rahoille luulisi saavan vastinetta sen 20h edestä.
Well said.
Vastauksena käyttäjälle
v7ville
villek00 wrote:
Hei -juopot- kanssa kirjoittelijat. Osaisiko joku ^(varmasti kaikki)^ neuvoa mikä olisi hyvä viini grillatulle kanalle ja kasviksille? Vaatimuksena on vain se ettei viini ole liian kuiva. :)
ei sillä niin väliä jos on kunnon pohjat alla.. :D
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Siitä joku vois ostaa kivasti
Osa on vanhoja (2007 otettuja) kuvia. Nykyään tietokone on mun huoneessa (ekan kuvan huone) ja sekin on muuttunu aika paljon : D
ookkos vielä seinäjoella?