PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: L.A.Noirella ei ole muuta tekemistä Gta:n ja RDR:n kanssa kuin kehittäjä.En vertaa sitä noihin.

No sama kehittäjä, Avoin maisema missä rellestää, kuitenki juonivetoinen toiminta (joskin tässä tosiaan on enemmän puzzlea yms. siistiä) periaattees täysin sama graffamoottori, täsmälleen samanlainen ulkoasu, samanlainen social club ku rdr ja löytyy outfitit kuten rdr:stä, jotka voi myös vaikuttaa tiettyihin pelin osa-alueisiin, kuten parempi tähtäys jollain aseella kun on joku tietty puku päällä... mappi yms. kaikki toimii samalla kaavalla...

kyllä, ei mitään yhteistä ;)

DarkWarjo
/

ja iteasiassa ku aikasemmin sanoin et autojen ajettavuus on outoa, niin kyllä se aika lähellä GTA:ta silti on, autot o vaa wanhempia ja "paskempia" ja kolarimallinnus o vähä jännä..

DarkWarjo
/

jos jotai eriä haetaan ku GTA ja RDR niin, juonihan on tietenki aivan erillainen, oikea L.A. ei mikään keksitty kaupunki, Aidot autot ja aseet, ääninäyttely on välillä hieman ontuvampaa. toi ns. etsivän työ. tehtäviä voi ratkaista monilla eri tavoilla (yleensä tosin peli hieman vittuilee jos ei menny ihan 100% hyvän kytän lailla :D )

FINBULLET
/

Onko autot ja käyttäytyminen samantapasta kuin Mafia kakkosessa?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Onko autot ja käyttäytyminen samantapasta kuin Mafia kakkosessa?

no ehkä vähän joo.

samaan aikakauteenhan nää vähä ku sijoittuu. käyttäytyminen jotai gta:n ja mafian välimaastosta, ei siis vituta ihan älyttömästi, mut ei mitenkää ilon kiljahduksiakaan tarjoile :)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Eli Forzan ajomallinus tähänkin?

No se olis realistisempi ;)

mä hakisin tähä melekee sellasta Driver 1 meininkiä.

DarkWarjo
/

No jaa... kunhan se tuntuma on hyvä...

Täs pelis ainaki joissakin autoissa tuntuu ihan hyvältä, kuten sanoin, ei paska, mut en menis kehumaankaa. Ei kuitenkaa vituta ajaa noil autoil ni mikäs siin.

Ite vaa tykkään realistisesta siksi että se on tuttu ja sillon tietää miten se auto käyttäytyy ja se on yksinkertaisesti loogista. Tässäkin se on suht loogista.

Ac3Way
/

Pojat puhuu, että olisi sama kehittäjä kuin GTA IV ja RDR. Vaan eipä ole, kun on sama julkaisija. Kehittäjä on Team Bondi, jonka osa työntekijöistä on ollut aikoinaan tekemässä mm. The Getaway peliä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Pojat puhuu, että olisi sama kehittäjä kuin GTA IV ja RDR. Vaan eipä ole, kun on sama julkaisija. Kehittäjä on Team Bondi, jonka osa työntekijöistä on ollut aikoinaan tekemässä mm. The Getaway peliä.

Tjoo-o.. no ainaki juoni tosiaan oli aika selvästi ilmaistu olevan Bondin käsialaa (ei kuitenkaa ole james, ehe ehe)

Mut ihan selvästi on käytetty samaa alustaa ja Dan ja Sam Hauserkin tuntu olleen taas osallisena kivasti

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Tjoo-o.. no ainaki juoni tosiaan oli aika selvästi ilmaistu olevan Bondin käsialaa (ei kuitenkaa ole james, ehe ehe)

Mut ihan selvästi on käytetty samaa alustaa ja Dan ja Sam Hauserkin tuntu olleen taas osallisena kivasti

Näin se menee.

On muuten aika rankasti ylihypetetty peli taas Rockstarilta, lukenut noita arvosteluja niin siellä on paljon sanottu olevan huonoja asioita ja muutamat suuret pelisaitit on antanut jopa alle 9 arvosanoja. Silti näyttäisi olevan Metacriticissä edelleen yli 90%, joten ei se ihan yksi yhteen mene.

Hyvä ja erinlainen peli kuin muut, jotkut tykkää ja jotkut ei. Lähellä täydellistä se ei todellakaan ole, mutta rahoille luulisi saavan vastinetta sen 20h edestä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Näin se menee.

On muuten aika rankasti ylihypetetty peli taas Rockstarilta, lukenut noita arvosteluja niin siellä on paljon sanottu olevan huonoja asioita ja muutamat suuret pelisaitit on antanut jopa alle 9 arvosanoja. Silti näyttäisi olevan Metacriticissä edelleen yli 90%, joten ei se ihan yksi yhteen mene.

Hyvä ja erinlainen peli kuin muut, jotkut tykkää ja jotkut ei. Lähellä täydellistä se ei todellakaan ole, mutta rahoille luulisi saavan vastinetta sen 20h edestä.

Well said.

v7ville
/

Hei -juopot- kanssa kirjoittelijat. Osaisiko joku ^(varmasti kaikki)^ neuvoa mikä olisi hyvä viini grillatulle kanalle ja kasviksille? Vaatimuksena on vain se ettei viini ole liian kuiva. :)

Tuomo33
/ /

Henkeltroken:eista kannattaa lähtä kattomaan ;) Mitä itse nuita olen -joutunut- päässyt maistelemaan, sopii tuo edellä mainitut hyvin.. Muistaakseen oli hunaja,chili marinoituja kanan rintafileitä mitä grilattiin.

Näin lisäksi muuhun asiaan.. Deadsnow on pirun hauska natzizombi leffa.. Ainoa miinus on että muutamia helevetin pitkiä tylsiä kohtia.. 8/10 annan arvosanaksi.

OBLIKAATTORI
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote: Hei -juopot- kanssa kirjoittelijat. Osaisiko joku ^(varmasti kaikki)^ neuvoa mikä olisi hyvä viini grillatulle kanalle ja kasviksille? Vaatimuksena on vain se ettei viini ole liian kuiva. :)

ei sillä niin väliä jos on kunnon pohjat alla.. :D

DarkWarjo
/

L.A. Noire Arvostelu:

On se hintansa väärti! Annan 8.7

Kiitos näkemiin.

Pytzi
/

no voihan persukes kun noita levyjä ei saa ehjänä irti kotelosta. onko mullakin ollut samoja ongelmia vai oonko ainut kädetön

Kirjaudu sisään vastataksesi.