Vastauksena käyttäjälle Pytzi
Pytzi wrote:
ookkos vielä seinäjoella?
Kyllä ja tarkotus olis pysyäkkin, muutetaan vaan vähän pienempään kun ei oo noin suurelle tilalle tarvetta, meitä tosiaan on vaan 3+koira.
Vastauksena käyttäjälle Pytzi
Pytzi wrote:
ookkos vielä seinäjoella?
Kyllä ja tarkotus olis pysyäkkin, muutetaan vaan vähän pienempään kun ei oo noin suurelle tilalle tarvetta, meitä tosiaan on vaan 3+koira.
Hei nyt joku bugaa Diddi ja pahasti. Jokkis ketjut hävinneet, Jasson säätäjä kisan kommentit hävinneet ja lie mitä muuta kadonnut.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Kyllä ja tarkotus olis pysyäkkin, muutetaan vaan vähän pienempään kun ei oo noin suurelle tilalle tarvetta, meitä tosiaan on vaan 3+koira.
jaa ite tuun tosta N alkavasta kuningaskunnasta vierestä
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Hei nyt joku bugaa Diddi ja pahasti. Jokkis ketjut hävinneet, Jasson säätäjä kisan kommentit hävinneet ja lie mitä muuta kadonnut.
Jokkikselle on oma ala-voorumi noon siäl !
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/bb/8j7/iyne/29445/normal_816321346.jpg!
Vastauksena käyttäjälle Pytzi
Pytzi wrote:
jaa ite tuun tosta N alkavasta kuningaskunnasta vierestä
Jätkä on Norjasta!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Jätkä on Norjasta!
no en nyt ihan tota meinannut mut close enouhgt
Perkule, siviilipoliisit pysäytti mut äsken. Ajoin ylinopeutta ja rekisterikilpi ei ollut luettavissa. Oli muuten rentoja poliiseja, kehu että on hieno mopo jne. Onks tälle tehty jotain? -kuri otettu pois Paljos tää kulkee? -60 (oikeesti 70)
-No ei me tällä kertaa viittitä antaa sakkoja, on senverta fiksun olone kaveri kyseessä. Kannattaa muuttaa tota kilven kulmaa, nimittäin jotku muut poliisit ei välttämättä oo niin rentoja ku me.
Kirjotti huomautuksen ja sain jatkaa matkaa.
On on se sellainen häkki.
Väiski ja Bunny, FRC:n ahkerimmat paskapelien testajaat. Laittakees Dirt 3 levy asemaan ja sanokaa onko se hyvä?
Kiinnostaisi vaihtaa tylsät forzapelailut hieman kepeämpään dirtpelaamiseen. Pelko kuitenkin hiipii puseroon, notta siinä ei ole yhtä hyvä ajotuntuma kuin esim. Amigan Lotuksessa oli aikoinaan. SimRacingin pojat ainakin jo kehuivat development versiota Dirt 3:sta ja gametrailers antoi kovan arvosanan sille.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Väiski ja Bunny, FRC:n ahkerimmat paskapelien testajaat. Laittakees Dirt 3 levy asemaan ja sanokaa onko se hyvä?
Kiinnostaisi vaihtaa tylsät forzapelailut hieman kepeämpään dirtpelaamiseen. Pelko kuitenkin hiipii puseroon, notta siinä ei ole yhtä hyvä ajotuntuma kuin esim. Amigan Lotuksessa oli aikoinaan. SimRacingin pojat ainakin jo kehuivat development versiota Dirt 3:sta ja gametrailers antoi kovan arvosanan sille.
Kyllä, Sfinski rakas.
Lupaan testata tuota huomenna ja kerron sitten vilpittömän mielipiteeni.
!http://1.bp.blogspot.com/_a03Vgt9ztHw/TOhTOQKhQyI/AAAAAAAAAGA/pCqiuNPB2jo/s1600/laugh.gif!
:(
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
JUMALAUTA!!
Mainiota. Juo sitä ennen pullo muumilimsaa, muuten en usko sanakaan mitä kirjoitat.
shh. eisaa puhua sille ees pullosta...
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote:
shh. eisaa puhua sille ees pullosta...
MIKÄ PULLO?!
Onko se ruskea pullo, missä on ruskeaa lientä? Onko se kirkas pullo, ruskealla liemellä? Onko se kirkas pullo, missä on vaaleanpunaista litkua ja etiketissä on hymyilevä Muumi?
Saako valita kaikki?
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
MIKÄ PULLO?!
Onko se ruskea pullo, missä on ruskeaa lientä? Onko se kirkas pullo, ruskealla liemellä? Onko se kirkas pullo, missä on vaaleanpunaista litkua ja etiketissä on hymyilevä Muumi?
Saako valita kaikki?
Too slow. Mäni parempiin suihin. Kjäh kjäh kjäh!
Dirt 3 on saanut tosi hyviä arvosanoja.EGO enginekin on saanut kehuja.
Ajotuntumaa on kehuttu ja sitä että auto tuntuu painavemmalta.
Zydenius.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/biltema_uima-allas.jpg!
uhhuh... kohta tulee finskille kuolattavaa.. piti kiusallaa ottaa evost vähä lisää fotoo ;)
Lisää tallikuvia, parit motit ja evoa ja rollakin edistyny.
ja tiiseri:
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Projektifilut/20052011040.jpg/_medium.jpg!
Pistetään nyt sitten Finskin kiusaks tutun evo 6:kin kuvaa tänne : D !http://imageshack.us/m/690/6734/img1296gr.jpg!
!http://imageshack.us/m/856/1364/img1298v.jpg!
!http://www.tuning.fi/wp-content/uploads/2011/05/toyota-corolla-ke70-tuning.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.