PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: !http://www.tuning.fi/wp-content/uploads/2011/05/toyota-corolla-ke70-tuning.jpg!

Ei nyt oikee liity toi rolla asiaan... mut hieno se o seki. Oli just viime lehdes esittely.

pokalemestari
/

Ostakkee bökäleelle watanabet! Ette tule katumaan! !http://4.bp.blogspot.com/_-d6YWmIa2q4/TVRqYJfpZKI/AAAAAAAAA48/IJkr3mqt7-8/s1600/aa631.jpg!

Mistä helkkarista saisi ostettua tuommosen ke70 lipan(vai mikä chin spoiler onkaan)? !http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs456.ash1/25107_349585969567_634439567_3416857_7982286_n.jpg!

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote:

Mistä helkkarista saisi ostettua tuommosen ke70 lipan(vai mikä chin spoiler onkaan)?

Toihan oli tehny sen lipan ite lasikuidust... pellistäki varmaa taittaa näppärä jätkä.

mut vois myös löytyy joltai muotit joka tekee?

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Toihan oli tehny sen lipan ite lasikuidust... pellistäki varmaa taittaa näppärä jätkä.

mut vois myös löytyy joltai muotit joka tekee?

Eikun vaan kesällä muotoja hakemaan.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Lisää tallikuvia, parit motit ja evoa ja rollakin edistyny.

warjon projektorit

ja tiiseri:

!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Projektifilut/20052011040.jpg/_medium.jpg!

Komei kuvei! Näin itseasiassa eilen samanlaisen sinisen seiskan. Tosin siltä tais uupua se 500-600 heppaa verrattuna tuahon... =P

vaiski75
/ /

-Juobotettu jänes- Sfäiski Block testaili ja maisteli Dirt 3.sta.

Nopen parin tunnin jälkeen: Näyttää hyvältä, kuullostaa kivalta ja pelattavuuskin on pienin varauksin kohdallaan.. Dirt valikot on edelleen tallessa, vaikkakin niitä on hillitty ja selkeytetty ihan urakalla. Taustamusiikki "mitään sanomaton pimputus" repii kyllä hermot tältä Jänekseltä, mutta ei siitä sen enempää. Kisoja ja autoja on vähintäänkin riittävästi, sekä joka maailmankolkka tuntuu taas olevan edustettuna. Ajettavuutta on muutettu simulaation suuntaan kovin jännästi, ensin tuntui pahalta ja tunnin jälkeen en edes muistanut koko asiaa enään. Edelliseen osaan verrattuna ohjauksen tarkkuutta ja herkkyyttä lisätty huomattavasti; tällä kertaa auto tuntuu olevan enemmän pyörillään, kuin näkymättömän keskiakselin pitämänä.

Grafiikka on toudella kaunista ja kisan aikana ihmettelee monesti ympäristöä ja valaistusta. Radat ja ympäristöolosuhteet tuntuu ja näkyy ajettavuudessa; varsinkin asfaltissa olevia reikiä osaa kyllä säikähtää. Äänet on hyvät, mutta jotenkin siitä puuttuu se lopullinen repivyys. Pelattavuus on joidenkin mielestä parempi ja toisten taas ei, minä en sano tuohon mitään. Pystyy nauttimaan pädillä tai ratilla, mutta suosittelen rattia.

Mä notta sanon tästä: OSTAKAA OSTAKAA! Sillä edellytyksellä, että pidit edellisestä Dirtistä tai halajat kovasti rallipoluille..

Päivitys 1: Ajettavuuden muutosta ei enää huomaa ollenkaan ja se tuntuu sittenkin hyvältä. Gymkhana kisat ja temppuilut on ripoteltu kivasti tonne väliin, mukavaa vaihtelua kisojen välissä ja me like. Auton säädettävyys on aika minimaalinen, viisi pykälää voi säätää eri komponentteja välillä soft - hard ym ym.. Silti nuo säädöt vaikuttaa oikeasti ja säätöjen kanssa ei tarvitse tuskailla, vaan kisaan valmistautuminen onnistuu varsin nopeasti.

Piti kattoo leffa ja käydä lenkillä, mutta jos mä sittenkin vielä ajelen hieman..

Finski fani
/

Uskomattomaan päätöskohtaan jäi Supernatural! Ei jaksa odottaa uuden kauden alkua...

DarkWarjo
/

Sfäiski jakso kirjottaa vähä pitempää arvostelua ku mie L.A. Noiresta :D

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Granlund asuu vaatimattomassa asunnossa.

Say hello to my 9,5 square apartment!

No joo, onhan se joku kovanluokan pelaaja, mutta silti 19v junnu...

joo, kuullostaa todellakin vaatimattomalta... kyllähän tuossa iässä pitäis olla miljuunakartano ja vähintään kaks evoa tallissa :)

DarkWarjo
/

PERKELE! mie tahon pelata L.A. Noirea... mut ku pittää lähtee avittaa getarin laatikon asennuksessa ja rollaaki pitäs vähä maalailla...

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: !http://pics.kuvaton.com/kuvei/lego_leijonat.jpg!

..kuvattu juuri ennen valmentaja-nurmisen laskeutumista.. :)

vaiski75
/

Nyt notta loppui rallit ja nyt pitää liikkua, mutta iski kauhea valinnan vaikeus. Tasan kaksi vaihtoehtoa on mielessä ja ei osaa valita:

Vaihtoehto 1. Laitan lenkkarit, lippiksen ja hupparin niskaan. Haen kaupasta eineksiä, teen hyvää ruokaa ja nautin jonkun leffan. Sen jälkeen lenkille ja mahdollisesti jotain kyläilyä johonkin suuntaan. Rauhallisesti kotiudun ja sitten nukkumaan.

Vaihtoehto 2. Laitan kauluspaidan, pikkukengät ja tukan hyvin. Hommaan itselleni kyydin kylille ja siellä nautin ruokani ravintolassa muutaman ison oluen kanssa. Siitä kivasti sitten kirmaisen jonkun kaverin työ muutaman oluen kanssa. Katsotaan netistä videoita ja nauretaan yhdessä Sfäiskille. Myöhempää juostaan paikalliseen seuraamaan Karaoken ihmeellistä muailmaa ja juodaan lisää olutta. Tässä kohtaa taitaa kaikki olla vähän auki, mut otetaan siihenkin muutama olut. Loppuillasta väittelen kaverin kanssa teknisistä asioista ja matematiikasta. Sen jälkeen soitan aivan pää jäässä Skimmylle ja kyselen routaeristeistä ja Uula-maaleista. Ehkä kotiudun taksilla tai sitten en..

Kumpi laitetaan? Nyt kun itseasiassa luen tuota itsekkin, niin vaihtoehto 2. tuntuu paljon kivemmalta..

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: -Juobotettu jänes- Sfäiski Block testaili ja maisteli Dirt 3.sta.

Nopen parin tunnin jälkeen: Näyttää hyvältä, kuullostaa kivalta ja pelattavuuskin on pienin varauksin kohdallaan.. Dirt valikot on edelleen tallessa, vaikkakin niitä on hillitty ja selkeytetty ihan urakalla. Taustamusiikki "mitään sanomaton pimputus" repii kyllä hermot tältä Jänekseltä, mutta ei siitä sen enempää. Kisoja ja autoja on vähintäänkin riittävästi, sekä joka maailmankolkka tuntuu taas olevan edustettuna. Ajettavuutta on muutettu simulaation suuntaan kovin jännästi, ensin tuntui pahalta ja tunnin jälkeen en edes muistanut koko asiaa enään. Edelliseen osaan verrattuna ohjauksen tarkkuutta ja herkkyyttä lisätty huomattavasti; tällä kertaa auto tuntuu olevan enemmän pyörillään, kuin näkymättömän keskiakselin pitämänä.

Grafiikka on toudella kaunista ja kisan aikana ihmettelee monesti ympäristöä ja valaistusta. Radat ja ympäristöolosuhteet tuntuu ja näkyy ajettavuudessa; varsinkin asfaltissa olevia reikiä osaa kyllä säikähtää. Äänet on hyvät, mutta jotenkin siitä puuttuu se lopullinen repivyys. Pelattavuus on joidenkin mielestä parempi ja toisten taas ei, minä en sano tuohon mitään. Pystyy nauttimaan pädillä tai ratilla, mutta suosittelen rattia.

Mä notta sanon tästä: OSTAKAA OSTAKAA! Sillä edellytyksellä, että pidit edellisestä Dirtistä tai halajat kovasti rallipoluille..

Päivitys 1: Ajettavuuden muutosta ei enää huomaa ollenkaan ja se tuntuu sittenkin hyvältä. Gymkhana kisat ja temppuilut on ripoteltu kivasti tonne väliin, mukavaa vaihtelua kisojen välissä ja me like. Auton säädettävyys on aika minimaalinen, viisi pykälää voi säätää eri komponentteja välillä soft - hard ym ym.. Silti nuo säädöt vaikuttaa oikeasti ja säätöjen kanssa ei tarvitse tuskailla, vaan kisaan valmistautuminen onnistuu varsin nopeasti.

Piti kattoo leffa ja käydä lenkillä, mutta jos mä sittenkin vielä ajelen hieman..

Loistavasti kirjoitettu arvostelu, kyllä sfäiskiin voi luottaa. Se on aina kännissä!

Meni kyllä Dirt 3 pakko hankinnaksi, kaikki arvostelijat ja pelaajat kehuvat peliä. Ne ketkä moittivat jotain, haluaisivat ajella kapempia ratoja ja enemmän realistisuutta elikkä käytännössä uuden RBR:n.

Ac3Way
/

Oli kiva käydä vähän kuvamassa ralli autoja ja aistimassa paikan päällä tunnelmaa. Itse etapeille en ehtinyt, kun piti jo mennä kukkamessuille, kierrätystorille ja saaristolaismessuille.

I'm a flower, tui tui

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

superiorjerde wrote: Selvisin maailmanlopusta

Schimanski76 wrote:

Ai niin,oliko se eilen?

TehBigBunny wrote:

Oli! Joku oli päästänyt Sfäiskin kaupungille liikenteeseen ja kukaan ei ollut vahtimassa sitä.

vaiski75 wrote:

Helppo se on vammaista syyttää!

=D

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Selvisin maailmanlopusta

Nice. Ittelle kävi kanssa yhtähyvä tuuri :) ^(koska kuulin siitä liian myöhään)^

Finski fani
/

Pikkulinnut kertovat, että Nipsu on yrittänyt matkia Sfäiskiä, huonolla menestyksellä. Ei tullut lumienkeleitä, vaikka kuinka yritti.

Kirjaudu sisään vastataksesi.