Miks täällä meillä ei voi näyttää SuperGT sarjaa? Viime yönä ajetussa kisassa kolme ensimmäistä maaliin 7 sekunnin sisällä 68 kierroksen jälkeen.
PPPP
Bla bla bla!
!http://korporaatio.com/images/products/bukkake-big.jpg!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Miks täällä meillä ei voi näyttää SuperGT sarjaa? Viime yönä ajetussa kisassa kolme ensimmäistä maaliin 7 sekunnin sisällä 68 kierroksen jälkeen.
Oisko hyvä tehdä topic josta löytäis streami linkit kaikenlaisiin penkkiurheilu sarjoihin?
Veikkaus.fi ?
:p
Sanoin ottaneeni äskön kuvan itsestäni, jossa Jänes on järjettömän turvoksissa. Itse asiassa minä oikeasti otin kuvan ja kuinkahan moni haluaisi tietää, minkä näköinen Sfäiski oikeasti on?
Eikun, oliko se sittenkin se mielikuvitusolento?
:o
Noin nolla.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Noin nolla.
Hjuva, mua alko jo hieman ujostuttamaankin..
Uusi Sfäiski!
APUUWA !http://i3.ytimg.com/vi/OHdlTAaBMRM/0.jpg!
Mie en ole kauheasti muuttunut.Komistuu vaan miäs vuosi vuodelta.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/images-1.jpg!
e/Laitetaan vielä "melko tuore" passikuva kaupan päälle.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/passport.jpg!
Joko LAULETAAN?!
Sfinksi unohti FRC:n mutelle :(
Kirves lähtenyt taas lenkille.
Ei olla vielä saatu Hulluseonia kiinni.
Eivätkä saa. Täällä olen Rölli-peikon ja Mielikäisen Martin kanssa piilossa risumajani takana.
Hik.
Yhtet viälä.
Hik.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Hik.
Yhtet viälä.
Hik.
Muista käydä toivottamassa Banille hyvää yötä, vaikka ihan vain sinne rofiiliin. Mä lähden kiilaamaan Sfäiskin mentävän raon tohon kylille ja haistatan pitkät huomiselle työpäivälle, sota ei yhtä miestä kaipaa..
Jos FRC olisi biisi,niin se voisi olla ehkä tällainen
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Muista käydä toivottamassa Banille hyvää yötä, vaikka ihan vain sinne rofiiliin. Mä lähden kiilaamaan Sfäiskin mentävän raon tohon kylille ja haistatan pitkät huomiselle työpäivälle, sota ei yhtä miestä kaipaa..
Sfäiski on Ivan liekeissä ja täysin pitelemätön tänään.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Jos FRC olisi biisi,niin se voisi olla ehkä tällainen
Skimmy pakotti!
Eikun hetkinen, eikö se vielä olekkaan nukkumassa? Ööö.. Myyris pakotti!
Kirjaudu sisään vastataksesi.