PPPP

hulluseon
/

Miks täällä meillä ei voi näyttää SuperGT sarjaa? Viime yönä ajetussa kisassa kolme ensimmäistä maaliin 7 sekunnin sisällä 68 kierroksen jälkeen.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Miks täällä meillä ei voi näyttää SuperGT sarjaa? Viime yönä ajetussa kisassa kolme ensimmäistä maaliin 7 sekunnin sisällä 68 kierroksen jälkeen.

Oisko hyvä tehdä topic josta löytäis streami linkit kaikenlaisiin penkkiurheilu sarjoihin?

vaiski75
/

Sanoin ottaneeni äskön kuvan itsestäni, jossa Jänes on järjettömän turvoksissa. Itse asiassa minä oikeasti otin kuvan ja kuinkahan moni haluaisi tietää, minkä näköinen Sfäiski oikeasti on?

Eikun, oliko se sittenkin se mielikuvitusolento?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Noin nolla.

Hjuva, mua alko jo hieman ujostuttamaankin..

Schimanski76
/ /

Mie en ole kauheasti muuttunut.Komistuu vaan miäs vuosi vuodelta.

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/images-1.jpg!

e/Laitetaan vielä "melko tuore" passikuva kaupan päälle.

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/passport.jpg!

hulluseon
/

Eivätkä saa. Täällä olen Rölli-peikon ja Mielikäisen Martin kanssa piilossa risumajani takana.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Hik.

Yhtet viälä.

Hik.

Muista käydä toivottamassa Banille hyvää yötä, vaikka ihan vain sinne rofiiliin. Mä lähden kiilaamaan Sfäiskin mentävän raon tohon kylille ja haistatan pitkät huomiselle työpäivälle, sota ei yhtä miestä kaipaa..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Muista käydä toivottamassa Banille hyvää yötä, vaikka ihan vain sinne rofiiliin. Mä lähden kiilaamaan Sfäiskin mentävän raon tohon kylille ja haistatan pitkät huomiselle työpäivälle, sota ei yhtä miestä kaipaa..

Sfäiski on Ivan liekeissä ja täysin pitelemätön tänään.

vaiski75
/

Skimmy pakotti!

Eikun hetkinen, eikö se vielä olekkaan nukkumassa? Ööö.. Myyris pakotti!

Kirjaudu sisään vastataksesi.