PPPP
Sfäiski joutui sittenkin tänään töihin. ^Tshihihihi..^ Vajaa päivä oli kivasti, mutta silti tais olla ykx liikaa eiliseltä. ^Tshihihihi..^ Ei enään koskaan.. ^Tshihihihi..^
Ei ole hyvä tämä ^Tshihihihi..^
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Sfäiski joutui sittenkin tänään töihin. ^Tshihihihi..^ Vajaa päivä oli kivasti, mutta silti tais olla ykx liikaa eiliseltä. ^Tshihihihi..^ Ei enään koskaan.. ^Tshihihihi..^
Ei ole hyvä tämä ^Tshihihihi..^
Tais olla hauskaa töissä ^thihihhihi^
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Tais olla hauskaa töissä ^thihihhihi^
Mulla ei ollut kyllä ollenkaan hauskaa.. ^Tshihihihi..^ Tomaattikauppias Närpiöstä.. ^Tshihihihi..^
Varmistin kyllä aamupäivällä nolla tilanteen, ennenkuin lähdin edes haaveilemaan töihin menosta.. Mutta eipä se minusta päivänsädettä tehnyt.. ^Tshihihihi..^
Uusi ^Tshihihihi..^
Hieman noloa yhdysvaltain presidentin autolta.
Mäpä tässä vähän säädän ilmastointia ja lämmitystä...ZACK!
Tänään riftinkii klo 21:00????
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Shimmeri kävi maalailemassa
Liian suoraan kulkee tuo linja.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Shimmeri kävi maalailemassa
Skimmy oli, ei ollutna Sfäiski. Sillä oli naulapyssy vyöllä kun se jokelti sutin kanssa menemään ja Sfäiski nauroi vieressä.. Eipäs se Sfäiski siellä ollutkaan, kirkossa istui puku päällä ja ei edes hymyillyt..
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Tänään riftinkii klo 21:00????
mua saa kutsuu messii myös.. tuun jos jaksan :)
Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.
Teollisuus Etolasta haet jämäpaloja ja niistä sitten teet kivan palapelin siihen punttien alle, mutta melkein ilmasia ovat kuten nuo Scanian roiskeläpät..
Siis aivan.. Sehän on nykyään Etra..
Vastauksena käyttäjälle Zolvi
Zolvi wrote: Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.
Jos kelpaa jumppamatto niin niitä saa ihan alle 5€ hintaankin kaupoista ja voi käyttää muuhunkin. Siis mikäli on vain käsipainoja ja kevyttä tankoa, eikä mitään pysyvää systeemiä kellariin havittele.
Vähä isompaa vempelettä tulee päälle.Pitää käydä Etralta kysymäs huomenna jotain maton pätkää. Noista Scanian läpistä sais aika hienon ku jättäis tekstit näkyviin. =D
Se on kyllä siisti.
Mitä ihmettä, olenko mä jotenkin poikkeava viihteen suhteen?
Eihän tuo voi oikeasti saada kassarahoja vai voiko?
Aaaah ajolupa
Full HD.
Riisikulhossa asui hiiri.
Kirjaudu sisään vastataksesi.