PPPP

vaiski75
/

Sfäiski joutui sittenkin tänään töihin. ^Tshihihihi..^ Vajaa päivä oli kivasti, mutta silti tais olla ykx liikaa eiliseltä. ^Tshihihihi..^ Ei enään koskaan.. ^Tshihihihi..^

Ei ole hyvä tämä ^Tshihihihi..^

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Sfäiski joutui sittenkin tänään töihin. ^Tshihihihi..^ Vajaa päivä oli kivasti, mutta silti tais olla ykx liikaa eiliseltä. ^Tshihihihi..^ Ei enään koskaan.. ^Tshihihihi..^

Ei ole hyvä tämä ^Tshihihihi..^

Tais olla hauskaa töissä ^thihihhihi^

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Tais olla hauskaa töissä ^thihihhihi^

Mulla ei ollut kyllä ollenkaan hauskaa.. ^Tshihihihi..^ Tomaattikauppias Närpiöstä.. ^Tshihihihi..^

Varmistin kyllä aamupäivällä nolla tilanteen, ennenkuin lähdin edes haaveilemaan töihin menosta.. Mutta eipä se minusta päivänsädettä tehnyt.. ^Tshihihihi..^

Pottae
/ /

Testinkiä kuvakaapparin kanssa. Here.

//Lopetin. Myöhemmin tänään varmaan lisää.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Shimmeri kävi maalailemassa

Skimmy oli, ei ollutna Sfäiski. Sillä oli naulapyssy vyöllä kun se jokelti sutin kanssa menemään ja Sfäiski nauroi vieressä.. Eipäs se Sfäiski siellä ollutkaan, kirkossa istui puku päällä ja ei edes hymyillyt..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Tänään riftinkii klo 21:00????

mua saa kutsuu messii myös.. tuun jos jaksan :)

Zolvi
/

Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote: Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.

Lähin rekkaparkki ja pöllit nupeista ja vaunuista roiskeläpät. Ne on kestäviä. Scanian ovat parhaita.

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote: Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.

Etralta tai Vianorilta, ite hain Etralta.

vaiski75
/ /

Teollisuus Etolasta haet jämäpaloja ja niistä sitten teet kivan palapelin siihen punttien alle, mutta melkein ilmasia ovat kuten nuo Scanian roiskeläpät..

Siis aivan.. Sehän on nykyään Etra..

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote: Kellään tietoa mistä sais halvalla jotain kumimattoa punttivehkeiden alle? Pitäis olla suht halpaa ja 1x2m pala.

Jos kelpaa jumppamatto niin niitä saa ihan alle 5€ hintaankin kaupoista ja voi käyttää muuhunkin. Siis mikäli on vain käsipainoja ja kevyttä tankoa, eikä mitään pysyvää systeemiä kellariin havittele.

Zolvi
/

Vähä isompaa vempelettä tulee päälle.Pitää käydä Etralta kysymäs huomenna jotain maton pätkää. Noista Scanian läpistä sais aika hienon ku jättäis tekstit näkyviin. =D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote: Noista Scanian läpistä sais aika hienon ku jättäis tekstit näkyviin. =D

Ota sitten niitä 500R sarjalaisista, niissä on se hieno V8 painatus :)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

26.7 jälleen TAYS:iin.. Tällä kertaa EMNG tutkimukseen ^jälleen^ huoh... No saapahan taas tuotettua tutkimuksen tekevälle lääkärille ihmettelemistä, että "onko täällä mitään toimivia hermoja" ..

Kirjaudu sisään vastataksesi.