PPPP

Pottae
/ /

Mä oon juu kenkuru. Kivasti pompin.

//Riftinkiä outojen kanssa. w/ party

RealBlocker
/

Testailin tossa meidän vanhaa tietokonetta, hyvin lähti hyrräämää, mutta näytössä näkyy kokoajan tälläinen teksti : !http://farm3.static.flickr.com/2485/5757609585_c375ab884d_z.jpg! Mistähä johtuisi?

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Testailin tossa meidän vanhaa tietokonetta, hyvin lähti hyrräämää, mutta näytössä näkyy kokoajan tälläinen teksti :Mistähä johtuisi?

Näyttis paskana tai kaikki sen liittimet ei kiinni kenties...

Schimanski76
/

Ihan huonosti meni kaffeenkeitto väsymyspäissään äsken.

Vedet meni oikein,suodatinpussikin löysi paikkansa ja virtanappulankin sain painettua päälle.

Ne kaffeet vaan unohtui laittaa.Aika laihan näköistä oli. :(

Uusi yritys!

Schimanski76
/

Hyvää nimipäivää koko FRC:lle!!!

^vaihtaa juoksuvermeet ylle ja juoksee kovaa^

Finski fani
/

Oli kiva mennä kouluun autolla. Tosin koulusta kun piti lähteä, niin tietysti satoi, joten porukka halusi kyytiin. Eihän siinä mitään vikaa ole, ilollahan annan kyytiä, mutta kun halusivat mennä kaljalle. No piti sitten mennä, enkä tiätystikään voinu yhtään juuvva. Ei oo vähään aikaan ollu tuommonen jano. Kotonakin on vaan kolme olutta. =(

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Hyvää nimipäivää koko FRC:lle!!!

^vaihtaa juoksuvermeet ylle ja juoksee kovaa^

Sie olet välillä aika Urpo :/

TehBigBunny
/

!http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2011/05/owl_on_bike_top.jpg!

vaiski75
/ /

Kategoria Aikuisviihde vaatii PIN2-koodin Anna PIN2-koodi: [][][][] ja paina OK

APUUUA! Eikun ei sittenkään, se ukkonen loppui jo..

E. Oli muuten eka kerta, kun Bani solvasi etukäteen...

TehBigBunny
/

An American, German, Japanese, and Italian car maker were all sitting in a cafe in Italy one day, talking shop.

"Our new prototype is pretty powerful; brand new V-8 and enough torque to bend time. We took it out into the desert to test it so no one could see. Might have riled up some UFO nutjobs, though..." The American said.

"We rented out the Suzuka race circuit, brought a few tons of computing power, and our Super Mobile Lab to microscopically detect any metal shavings in the oil pan after it ran a few laps," The Japanese auto maker replied.

"We cover ours in swirly white decals and disguise the bodywork, then take it to the Nurburgring - And we're going to bury that damn CTS-V, I hope you know," the German said, pointing angrily to the American.

"Sure you are, Franz," the American smirked over his beer before turning to the Italian car maker. "Where do you test your prototypes? Probably up in the Alps, right?"

"It's parked out front," the Italian said over his wine, barely paying attention.

"What?!" the other three cried in surprise. "What about the press?" the American cried out. "But you can't account for the variables!" the Japanese said in surprise. "Why would you do that?" the German asked.

"Because I was thirsty," the Italian said as he stood up, grabbing his wine glass and nodding to a blonde sitting at the bar, "and I like getting laid."

DarkWarjo
/ /

OU JEE BEMARI MENEE, lahkeet tuulessa lepattelee....

!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/jotain%20sekalaista/21052011064.jpg/_medium.jpg!

Tommone oli yks päivä valoissa edellä. Hymyilytti.

(click full = see the fun part)

Tuomo33
/

Tulipas sitten otettua pitemmän kaavan tirsat.. Tarkotus oli nukkua eilen päivällä, vain tunti pari kun ukkosti, mutta näköjään venähti sittenkin 14 tuntiin :p Ei siinä mitään, jos tossa parin tunnin päästä lähtis hiomaan volvon kaaria..

Kirjaudu sisään vastataksesi.