PPPP

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: Ai että on ihanaa nähdä taas toi Raabin perse... nam.

Ei ole miun persi.

DarkWarjo
/

Aamun herätys:

!http://www.drezkill.com/Kirk's%20Crap/Women/nice%20ass.jpg!

DarkWarjo
/

Mukavia uutisia kuulin heti aamupäivällä, kaveri soitteli et toinen kaveri ja hänen isänsä olleet työmatkalla eteläs ja ny o kaverin isä kuollu ja kaveri teholla... :/

tämmöstä sanoo iltis

(jännä vaa et myös loukkaantunutta sanotaa "keski-ikäiseksi" vaikka on minun ikäinen kaveri kysees...)

vaiski75
/

^Tshihihihi..^

Kävin äskön kyläilemässä ja siellä oli lattiat täynnä lapsia kivasti. Yksi noin nelivuotias erottui joukosta heti alkumetreillä... Sillä oli täysin oma Show menossa, jonka ohessa se huusi ihan täysillä: NYT LAULETAAN...LAULETAAN...KAIKKI LAULAMAAN!

^Tshihihihi..^

Arvaako joku, kuka mulla tuli mieleen?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Komisario itte ?

No ei nyt sentään. Mä olin pienenä pikkutyttö, mistä isot pojat haccas pascat pihalle..

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Vau, ne on päätyny tuonnekin...

!http://i640.photobucket.com/albums/uu125/qjacker/vrt11fjpg.gif!

Pottae
/

!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/5/550232/imagee203.jpg!

Finski fani
/

School's out for summer!

5 kuukautta lomaa koulusta. Eikus duunia painamaan!

v7ville
/

Sfinki: Onnea!! FinBullet: Kuulostaa jännältä ku sanot sen tollein monikossa. Mitähä avokkis tykkäis ku sais tietää :) Didd: Se on PetuK!

RauhaMees
/ /

Oisko tänää kukaa halukas ajaa driftii illal // Vaik klo 19-23 ne käy mulle. Aikasemminki kyl käy myös

Tuomo33
/

Ajankohta ois mukava saada tiättää.. Tai ei sinäänsä, missäs muualakaan olisin :D Pistäähän sitten kutsua. Allekirijoitanut ilimotautuu.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Oisko tänää kukaa halukas ajaa driftii illal

Ehkä vois kokkeilla jottai jos oon kotona.

Draghar
/ /

Missä loput vakihuutelijat on?? Luulis että niillä ei olis parempaakaan tekemistä perjantaina...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Draghar

Draghar wrote: Missä loput vakihuutelijat on?? Luulis että niillä ei olis parempaakaan tekemistä perjantaina...

Ne o alottanu nii hyvissä ajoin et torkkuvat jo sohvilla ja lattioilla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.