Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: Ai että on ihanaa nähdä taas toi Raabin perse... nam.
Ei ole miun persi.
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: Ai että on ihanaa nähdä taas toi Raabin perse... nam.
Ei ole miun persi.
Aamun herätys:
!http://www.drezkill.com/Kirk's%20Crap/Women/nice%20ass.jpg!
Takaisin todellisuuteen:

1:22.3 Grossjean GP2
1:22.8 Liuzzi
1:23.885 Karthikeyan
Mukavia uutisia kuulin heti aamupäivällä, kaveri soitteli et toinen kaveri ja hänen isänsä olleet työmatkalla eteläs ja ny o kaverin isä kuollu ja kaveri teholla... :/
(jännä vaa et myös loukkaantunutta sanotaa "keski-ikäiseksi" vaikka on minun ikäinen kaveri kysees...)
^Tshihihihi..^
Kävin äskön kyläilemässä ja siellä oli lattiat täynnä lapsia kivasti. Yksi noin nelivuotias erottui joukosta heti alkumetreillä... Sillä oli täysin oma Show menossa, jonka ohessa se huusi ihan täysillä: NYT LAULETAAN...LAULETAAN...KAIKKI LAULAMAAN!
^Tshihihihi..^
Arvaako joku, kuka mulla tuli mieleen?
Komisario itte ?
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Komisario itte ?
No ei nyt sentään. Mä olin pienenä pikkutyttö, mistä isot pojat haccas pascat pihalle..
[linkki http://poorlydressed.failblog.org/2011/05/26/fashion-fail-so-poor-shes-wearing-the-same-dress-she-wore-when-she-was-eight//]Vau, ne on päätyny tuonnekin...[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Vau, ne on päätyny tuonnekin...
!http://i640.photobucket.com/albums/uu125/qjacker/vrt11fjpg.gif!
!http://plaza.fi/s/f/galleria/2011/5/550232/imagee203.jpg!
Viimenen koe puolen tunnin päästä!
Uus
School's out for summer!
5 kuukautta lomaa koulusta. Eikus duunia painamaan!
Myös naisia painamaan.
Noniin! Kuka tunnustaa?
!http://is12.snstatic.fi/kuvat/pinkkivarkki/img-1288468856029.jpeg!
Poliisin leuat loksahtivat Turussa: Soita 112 jos näet tämän auton
// Plääh, mainos... Aattelin et joku maajussi olis sen tylsyyksissään rakentanut.
Sfinki: Onnea!! FinBullet: Kuulostaa jännältä ku sanot sen tollein monikossa. Mitähä avokkis tykkäis ku sais tietää :) Didd: Se on PetuK!
Oisko tänää kukaa halukas ajaa driftii illal // Vaik klo 19-23 ne käy mulle. Aikasemminki kyl käy myös
Ajankohta ois mukava saada tiättää.. Tai ei sinäänsä, missäs muualakaan olisin :D Pistäähän sitten kutsua. Allekirijoitanut ilimotautuu.
Vastauksena käyttäjälle DiddFIN
DiddFIN wrote: Noniin! Kuka tunnustaa?
!http://is12.snstatic.fi/kuvat/pinkkivarkki/img-1288468856029.jpeg!
Poliisin leuat loksahtivat Turussa: Soita 112 jos näet tämän auton
// Plääh, mainos... Aattelin et joku maajussi olis sen tylsyyksissään rakentanut.
Bani!
Missä loput vakihuutelijat on?? Luulis että niillä ei olis parempaakaan tekemistä perjantaina...
Kirjaudu sisään vastataksesi.