PPPP

vaiski75
/

Puut ovat runoja joita maa kirjoittaa taivaalle ja me muutamme ne paperiksi, kertoemme siten elämämme tyhjyydestä.

Klunk...klunk...klunk... Olipas raskasta...

DarkWarjo
/

Meillä on täällä joukko vajaiden, juomassa juomaa viisaiden, jauhaa paskaa kuin se olisi hyvääkin, luullen itsestään liikoja, runosieluja, sisimmässään yksin ovat, mutta täällä he eivät ole yksin, vaan seurassa kaltaistensa, huuliveikkojen.

hyi paska tuli.

vaiski75
/

Lapset sano, notta nyt riittää:

!http://online.wsj.com/media/102510pod02_J.jpg!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Puut ovat runoja joita maa kirjoittaa taivaalle ja me muutamme ne paperiksi, kertoemme siten elämämme tyhjyydestä.

Klunk...klunk...klunk... Olipas raskasta...

LÄÄKKEET !

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

LÄÄKKEET !

Ei ollenkaan huono ajatus, mutta sitten ei voi ajaa enään autoa..

Nyt pitää lähteä kauppaan (autolla ja selvinpäin!) hakemaan eineksiä ja duunata kermainen pastakastike, sekä valkosipulipatonkia.. Aivan kauhee nälkä!

Kauheen makuista toi Cocis..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Ei ollenkaan huono ajatus, mutta sitten ei voi ajaa enään autoa..

Nyt pitää lähteä kauppaan (autolla ja selvinpäin!) hakemaan eineksiä ja duunata kermainen pastakastike, sekä valkosipulipatonkia.. Aivan kauhee nälkä!

Kauheen makuista toi Cocis..

Kappas, taisit saada vieraita... AIL PII RAIT TEER!

DarkWarjo
/

Mie lähen varmaa kuvvailee Bampperssien kohellusta tässä kohtapuoliin, jos vaikka saisivat pari pyörää kaadettua.

Mut ku tuun sieltä ni vois melekee vettää vaikka kumit mutrulla meneen.

Alchemist FI
/

Nyt on uus tv-taso kasattu, eli uutta tv:tä istuttaan päälle ja muut laitteet kiinni.. Ja asennus kaljaa :D

hulluseon
/

Lähtikö kaikki carcuun kun mie ehotin sitä runollisuutta? Vai pitäskö niitä virsiä kopasta? No mie alotan

Sun kätes herra voimakkaan, LAULA!!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Mites olis performanssi?

Performanssi = Teemu Mäki

Joten ei kiitos, haluan pitää juuri nautitun ruokani tuolla vatsassa..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Lähtikö kaikki carcuun kun mie ehotin sitä runollisuutta? Vai pitäskö niitä virsiä kopasta? No mie alotan

Sun kätes herra voimakkaan, LAULA!!

Myöhä kovasti runnoiltii setä sfäiskin kans.

vaiski75
/

Miltäs se halpa Whisky maistui? ööö... !http://i204.photobucket.com/albums/bb217/tiitiian/cosas%20x/dr_house.gif!

El PiNk DeViL
/

Just tulin kylmästä vesisateesta kotii, voin tulla luisumaa jos huolitaa : D Pistän vaan koneen pelituolin lähelle ja vaihdan kuivat vaatteet.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Just tulin kylmästä vesisateesta kotii, voin tulla luisumaa jos huolitaa : D Pistän vaan koneen pelituolin lähelle ja vaihdan kuivat vaatteet.

tänne vaa. Ei tääl ketää muita oo ja ajelen täl hetkel publicei

RauhaMees
/

Oli taas mukavaa säätöö jätkien kans. Kuvvii tulos ainakin siitä norre jutust

Kirjaudu sisään vastataksesi.