JOKO LAULETAAN?!
PPPP
Heti poistan kanavalistalta,kun Riitta häippäsee.
Puut ovat runoja joita maa kirjoittaa taivaalle ja me muutamme ne paperiksi, kertoemme siten elämämme tyhjyydestä.
Klunk...klunk...klunk... Olipas raskasta...
Meillä on täällä joukko vajaiden, juomassa juomaa viisaiden, jauhaa paskaa kuin se olisi hyvääkin, luullen itsestään liikoja, runosieluja, sisimmässään yksin ovat, mutta täällä he eivät ole yksin, vaan seurassa kaltaistensa, huuliveikkojen.
hyi paska tuli.
Lapset sano, notta nyt riittää:
!http://online.wsj.com/media/102510pod02_J.jpg!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Puut ovat runoja joita maa kirjoittaa taivaalle ja me muutamme ne paperiksi, kertoemme siten elämämme tyhjyydestä.
Klunk...klunk...klunk... Olipas raskasta...
LÄÄKKEET !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
LÄÄKKEET !
Ei ollenkaan huono ajatus, mutta sitten ei voi ajaa enään autoa..
Nyt pitää lähteä kauppaan (autolla ja selvinpäin!) hakemaan eineksiä ja duunata kermainen pastakastike, sekä valkosipulipatonkia.. Aivan kauhee nälkä!
Kauheen makuista toi Cocis..
Uusi patonki!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei ollenkaan huono ajatus, mutta sitten ei voi ajaa enään autoa..
Nyt pitää lähteä kauppaan (autolla ja selvinpäin!) hakemaan eineksiä ja duunata kermainen pastakastike, sekä valkosipulipatonkia.. Aivan kauhee nälkä!
Kauheen makuista toi Cocis..
Kappas, taisit saada vieraita... AIL PII RAIT TEER!
Mie lähen varmaa kuvvailee Bampperssien kohellusta tässä kohtapuoliin, jos vaikka saisivat pari pyörää kaadettua.
Mut ku tuun sieltä ni vois melekee vettää vaikka kumit mutrulla meneen.
Nyt on uus tv-taso kasattu, eli uutta tv:tä istuttaan päälle ja muut laitteet kiinni.. Ja asennus kaljaa :D
Lähtikö kaikki carcuun kun mie ehotin sitä runollisuutta? Vai pitäskö niitä virsiä kopasta? No mie alotan
Sun kätes herra voimakkaan, LAULA!!
Mites olis performanssi?
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Mites olis performanssi?
Performanssi = Teemu Mäki
Joten ei kiitos, haluan pitää juuri nautitun ruokani tuolla vatsassa..
Miltäs se halpa Whisky maistui? ööö... !http://i204.photobucket.com/albums/bb217/tiitiian/cosas%20x/dr_house.gif!
ny on party tehty jos joku haluu riftaa.
Just tulin kylmästä vesisateesta kotii, voin tulla luisumaa jos huolitaa : D Pistän vaan koneen pelituolin lähelle ja vaihdan kuivat vaatteet.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Just tulin kylmästä vesisateesta kotii, voin tulla luisumaa jos huolitaa : D Pistän vaan koneen pelituolin lähelle ja vaihdan kuivat vaatteet.
tänne vaa. Ei tääl ketää muita oo ja ajelen täl hetkel publicei
Mä voisin tulla kans..
Oli taas mukavaa säätöö jätkien kans. Kuvvii tulos ainakin siitä norre jutust
Mozilla tökkii hirveästi jostain syystä?
Poista keksit.
Ei yhtään hotsittas lähtee töihin nytten... =(
Kirjaudu sisään vastataksesi.