Jees.. pääsi itekki riftailee loppu illast.. ehkä jotai pientä fotoo luvas.
PPPP
enne riftikuvia, vähä mopopoikia
Ei vittu mitä paskaa!
Xbox 360 konsoleille on julkaistu uusi päivitys, dashboard 2.0.13146 joka ajaa konsolin dvd-asemaan uuden firmwaren. Päivitys poistaa pelikonsolista modauksen. ^Tshihihi^ Uudelleen modaus ei oikeen toimi tällä hetkellä, ei ennen uutta Firmistä..
Ihan vain tiedoksi ja modauksia emme tue.
Uusi Sfäiski 2!
Eikös tuo tullut jo viikolla, vai oonks mä ladannut taas jotain aikuisviihdettä... eiku...
Tulihan se, Livestä aikas moni konsoli kateissa tällä hetkellä..
Itse sain sen päivityksen vasta torstaina, jostain syystä se on tullut eri aikaan ihmisille.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Tasapainoilua
Jänes on fiksumpi, se ei koskaan menisi pallon päälle. Jänes myös tietää, milloin se ei pääse pihalle
FREEEE'DUMMM !
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Muumilimu + Jänes
-Drugs- Muumilimu is bad, M'kay !
Maasturi Fiesta !http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/ralli/2011/1142903-max555x555.jpg!
Levyraati lähtee tulille nyt! Tänään teemana "paskoista paskin" eli kappaleet,jotka ovat saaneet vähiten ääniä viime vuoden raadeissa.Raportoin illan tapahtumista ja tuloksista.Valitettavasti.
Vr:n Sekakuoroliitto RY:n Sekakuoron tai jotain esittämä 'Menolippu'
Maaginen.
Kuulin tämän eräänä sunnuntaina, juhannuksena, neljän päivän maistin jälkeen. Paloi aivoihin.
Anssi on heittänyt minua kassillisella kontomeja, tuli vain mieleen..
Ei muuta, jatketaan..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Vr:n Sekakuoroliitto RY:n Sekakuoron tai jotain esittämä 'Menolippu'
HEE!! Siä on jänes istui maassakin. ^thihihii^
Väärää tiatoa levittää tämä laulu !
Jänekset istuvat yleensä -baarissa- tuolilla.
FRC:n vanhukset kaljalla !http://rom.naurunappula.com/nn/1/776/555/o_734743.jpg!
Uusi vanhus!
Kirjaudu sisään vastataksesi.