PPPP

DarkWarjo
/

Jees.. pääsi itekki riftailee loppu illast.. ehkä jotai pientä fotoo luvas.

vaiski75
/

Xbox 360 konsoleille on julkaistu uusi päivitys, dashboard 2.0.13146 joka ajaa konsolin dvd-asemaan uuden firmwaren. Päivitys poistaa pelikonsolista modauksen. ^Tshihihi^ Uudelleen modaus ei oikeen toimi tällä hetkellä, ei ennen uutta Firmistä..

Ihan vain tiedoksi ja modauksia emme tue.

hulluseon
/

Eikös tuo tullut jo viikolla, vai oonks mä ladannut taas jotain aikuisviihdettä... eiku...

vaiski75
/

Tulihan se, Livestä aikas moni konsoli kateissa tällä hetkellä..

Ac3Way
/

Itse sain sen päivityksen vasta torstaina, jostain syystä se on tullut eri aikaan ihmisille.

FINBULLET
/

Maasturi Fiesta !http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/ralli/2011/1142903-max555x555.jpg!

Schimanski76
/

Levyraati lähtee tulille nyt! Tänään teemana "paskoista paskin" eli kappaleet,jotka ovat saaneet vähiten ääniä viime vuoden raadeissa.Raportoin illan tapahtumista ja tuloksista.Valitettavasti.

vaiski75
/

Anssi on heittänyt minua kassillisella kontomeja, tuli vain mieleen..

Ei muuta, jatketaan..

TehBigBunny
/

Väärää tiatoa levittää tämä laulu !

Jänekset istuvat yleensä -baarissa- tuolilla.

FINBULLET
/

FRC:n vanhukset kaljalla !http://rom.naurunappula.com/nn/1/776/555/o_734743.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.