Pöh... vanhus oli nopiampi. (tai no sama sekuntti.. hah)
PPPP
Onko meillä nyt mukavoo, onko?
Sulla ole ikinä lystiä. Viltutus on Warjon vitamiini. Sitä se nauttii ja yrittää muillekkin tarjota. Ei maistu nuo pastillit yhtään. Karvaita ovat.
On miul ollu joskus lystiä.. mut huomenna loppuu loma. ei ole kivaa se!
Taitaa juksata !http://i51.tinypic.com/2gy28f4_th.gif!
Sateenvarjo, semmonen ihkun pinkki ^Thihihihihiihihii Ihan vähän vaan carcuun^
DarkWarjo.Mies joka antoi vitutukselle kasvot.
!http://cdn3.iofferphoto.com/img3/item/208/661/602/UBRz.jpg!
Hei kuu-ukko, ei pidä sinun sureman. Tämä rakettimme hetkessä valmistuu ja sen määränpää on kuu..
^vähän laulattaapi^
Kun työt on loppuu, loma alkaa minä painan kaasujalkaa Vaunuun perhe, mukaan grilli edessä on loma villi
Letkassa nään vaunun tutun Pertsan perheen, muistan jutun Muil' on kiire, meillä ei ”Menkää ohi, jukra hei...”
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko)
Vaunu painaa yli tonnin alamäessä päälle sonnin Sonni jää tien poskeen sonnin päähän paljon koskee
Siili jää renkaan alle ”Vatsa kurnii” huutaa Kalle Liinat kiinni, ”Hiilet tuokaa...” Siili grilliin taas on ruokaa...
Joskus sattuu ryhmään roisto perhelomast loppuu loisto Tango-Osmo varmaan julkku ihmisenä täysi mulkku
Vaimo löytyy vaunust Osmon silloin minä Hirmukoston Ladast revin vesipumpun heitän naamaan vaimolumpun
Jos rengas puhkee, ratti puoltaa karavaanari sen huoltaa takakontist kaivan tunkin loppuu siinä huolet sunkin
Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari Karavaanari, karavaanari (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari Karavaanari, karavaanari (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari Karavaanari, karavaanari (teiden tukko) Karavaanari, karavaanari Karavaanari, karavaanari (teiden tukko)
Ostakee ostake!!
Onkohan kolmosella Teemua näkyny, joku Vekaranjärvi ohjelma siellä ainakin pyöri äske.
Kahtosin tuon Kasarmi-ohjelman tietoja. Sanottiin, että tuossa jaksossa kuvataan alokkaiden ekaa aamua, ja kuinka ne pääsee maistamaan sotkun munkkeja, EKANA päivänä?!?
Hittolainen. Meillä meni melkein päälle viikko, kun edes saatiin vapaa-aikaa, saati päästiin sotkuun. Eihän siitä oo ko pari vuatta, kun mä olin siälä. Miten se muuttuu nuin nopiaa? Bani pääsi sotkuun varmaan vasta samana päivänä, ko se kotiutu.... =P
Uusi sotku
Sfäiski oli intissä kolme ja puoli viikkoa, ennenkuin mä näin sotkun sisältäpäin.. Eka neljä viikkoa oli kaikilla alokkailla automaattisesti kines..
Kuudennen viikon kohdalla en pystynyt ilmottautumaan iltalomilta poies, oli liian vaikeaa puhua.. Onneksi yksi pätevä ylikessu sanoi, että Sfäiski on tosi fiksu ja päästetään se nyt vain nukkumaan. Muut oli viemässä putkaan selviämään.. =(
En ollut pundella useasti, valehteloo ikävästi jos sanovat niin!
Jimmylandiassa myö oltiin niin nohevia että päästiin ekan viikon sunnuntaina käymään sodessa kun oltiin kiltisti. Korohoro, sissit, aukki ja ehis ei päässy sillon. Olipa se tosi mukava hetki. Ja myö oltiin alokkaina vaan kaksi viikkoa kiinni, mutta sitten kun saatiin vastuuta ja rautaa kaulaan, oltiinkin sitten neljä viikkoa siellä nätisti. Ehkä purin sitä viltutusta sitten sulkeisissa, taisteluharkoissa ja muissa ähvääreissä pois. Ja kun tultiin takasin kassulle sen gineksen jälkeen, mie pääsin sitten sinne putkaan. Tosin jouduin taluttamaan toista kaveria sinne kun olin mukamas ainut selvinpäin siinä porukassa.
/Miepä olin. Enkä edes jäänyt kiinni.
Itse olin intissä 2vk ja lähin vittuun.. ei siitä sen enempää.. näin mie sotkunki kyllä.
Mie jäin muutaman kerran kiinni.. Ei Sfäiski voi itselleen mitään..
Kerran tai kaksi tapailin yhden luutnantin tytärtä. Hieno mies oli, antoi Sfäiskille opetuksen ja keskityin sen jälkeen ihan toisiin daameihin. Kavereilla oli hauskaa, mulla ei ja vieläkin taitaa sattua nivusiin..
Kerran oltiin poikien kanssa liikenteessä isolla metelillä. Baarissa oltiin edellisen tyttären kanssa, ilman paitoja oltiin ja laulettiin kovasti.. Olihan siellä samassa paikassa sitten yksi ylilutikin ja haistatettiin sillekkin pitkät.. Ei ollut hyvä ajatus ei.. Seuraavana päivänä päästiin poikien kanssa meren jäälle seisomaan, loskaa oli melkein munaskuukkeleihin asti ja pirun kylmä.. Luti huusi rannalta, että VIHELTÄÄPI. Kysyin kuusi kertaa, että MITÄ TEKEE ennenkuin sukelsin. ... Veksiin jouduttiin kaikki ja sielläkin keksittiin juoda väkeviä, ei ollut fiksuja nämä sotilaat..
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Itse olin intissä 2vk ja lähin vittuun.. ei siitä sen enempää.. näin mie sotkunki kyllä.
Ei se intii meistä miehiä tee, joten älä vain murehdi tuota asiaa sen enempää Warjo.. Minulle ainakin ihan sama, onko käynyt intin tai ei.
Olin viikon ollut intissä, kun Pappa soitti mulle. Oli muuten ensimmäinen kerta kun se soitti mulle ja viimmeinenkin kai. Sanoi notta seuraavasti: Jos tulet sieltä etuajassa poies, niin mä ammun sut ja sitten se sanoi moi..
Kirjaudu sisään vastataksesi.