PPPP

hulluseon
/

Millonka kilpikonna kiihtyy nopeasti?

Kun se putoaa puusta.

Tummosta asiaa veli soitti äsken

TehBigBunny
/

.. ja kun sitä tökkii.

Mie ainaki kiihyn kun jos joku tökkii minnuu ...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: .. ja kun sitä tökkii.

Mie ainaki kiihyn kun jos joku tökkii minnuu ...

"Juoksee etsimään harjanvartta, millä voi kivasti tökkiä.."

TehBigBunny
/

Varoitanpa vaan notta jos mie rupeen ottaan kierroksia niin mie otan ne siun autosta ...

DarkWarjo
/

Oiskohan tuo tännää rollaatirollaan kaarilevikkeiden asennusta...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Varoitanpa vaan notta jos mie rupeen ottaan kierroksia niin mie otan ne siun autosta ...

"Huutaa kuin tyttö ja juoksee Skimmyn taakse turvaan."

vaiski75
/

Sfäiski oli, eikun hetkinen.. Enhän mä vielä ole jäänyt mistään kiinni..

Kaveri pyysi minua laittamaan hänen Pontiac.in moottorin nippuun. Lupasi maksaa koko homman oluella.. Korjasi lopuksi, että Sfäiski saa oluet sitten vasta kun työ on tehty..

Tietääköhän se jotain vai olenko noin päällepäin näkyvä?!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Schimmy rolli sinut, minä näin.

Ööö, mitä teki?

hulluseon
/

Ah niin ihanat maakunta rajat ja alueiden eri murre erot taas sykähdyttävät täällä armaassa äfärseessä. No mikänhän tuo vastine olisi rannikolla, en voi tietää. Mutta ainakin itse olen sen oppinut notta rollia, siis pelkkä rollia, tarkoittaa samaa kuin kieliä, paljastaa yms vastinetta. Porukka on vain entistä enemmän sekaisin? VASIKOIDA!!! Sitä se sana rollia tarkoittaa. Esimerkki.

Warjo (No anteex kun otin siut esimerkiksi) rolli Hullun poliisille, notta se sika joutuu vankilaan.

Noin. Onko se nyt selvempi? Jopa minä olen eiliseen verrattuna.

vaiski75
/

Nyt selkesi tuokin asia varsin kivasti.. Meillä päin ei myöskään tapeta valoja, vaan ne sammutetaan..

warcryFIN
/ /

Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.

Määkin haluan kertaamaan, mutta kun en pääse! Kiitos armeijan hienon tehtäväjaon ja nykyisen työpaikan..

Ei kuulemma enään ole olemassa rannikkotykistön viestikeskuksenhoitajan virkaa.. Mä haluun räkäpäitä ja syödä rupiset perunani pakista!

FINBULLET
/

Saas nähdä millon sitä sitten joutuu kertaamaan.Ei kyllä yhtään huvittais mennä.

vaiski75
/ /

Uusi kertaus!

Damn, mä olen hidastunut kovin..

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

Tuplat tuli tähän.. Eikä ollut edes seinän takana..

Yök, en syö..

kurppak
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Huomenna kertaamaan.. ahhhhhh.. kyllä tulee varmasti erityisen jännä ja mukava reissu, ainakaan ilmojen puolesta ei taida löytyä valitettavaa. Lohtajan rannoille pääsee aurinkoa ottamaan ja palkka juoksee. Puolustusvoimat, on se hieno.

Pyörremyrsky 2011, samat pippalot tiedossa. Tosin itse jään sinne Kauhavan alueelle.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Ah niin ihanat maakunta rajat ja alueiden eri murre erot taas sykähdyttävät täällä armaassa äfärseessä. No mikänhän tuo vastine olisi rannikolla, en voi tietää. Mutta ainakin itse olen sen oppinut notta rollia, siis pelkkä rollia, tarkoittaa samaa kuin kieliä, paljastaa yms vastinetta. Porukka on vain entistä enemmän sekaisin? VASIKOIDA!!! Sitä se sana rollia tarkoittaa. Esimerkki.

Warjo (No anteex kun otin siut esimerkiksi) rolli Hullun poliisille, notta se sika joutuu vankilaan.

Noin. Onko se nyt selvempi? Jopa minä olen eiliseen verrattuna.

JUMALEISSÖN! mie en vasikois ikinä! EN vaikka perkele tulisivat pamppujen kans! Vallan loukkaannun ku noin vasikaksi vasikoidaan! EI OLE HYVÄ TÄMÄ! maine pilalla, nyyh, kukaan ei enää ikinä kerro mulle mitää ku luulevat että vasikoin.... ITQPARQ!

Mace
/ /

Tässä mietiskelin ennen nukkumaan menoa että mikähän on eniten ylöpeukkua saanut kommentti...

hulluseon
/

Lesottaa ^tökkää harjan varrella ja carcuun THIIHIIHIHIIHIIIH^

Kirjaudu sisään vastataksesi.