Yleinen v*tutus topic

RauhaMees
/

Mulla on nyt kerran viikossa ollu 5-10min blackoutteja. Tänään just puhuin hoitajan kanssa että mulla on noita. Sano että mulla on yleistyvä epilepsia.

Suurin riski tässä on se, että mun kohtaukset on ns. Snap-kohtauksia, jotka tulee vaa yhtäkkii. En tunne mitää ihmeellistä ennen sitä enkä voi ennakoida niitä.

HLR Juggernaut
/

Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon...

Otetaan vastaan rakentaviia (ja edullisia) ehdotuksia.

Tuomo33
/

Sunnuntain viettäminen sairaalassa, Voiko muuta tarvita....

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon...

Mun viime talvi-kesä meni samoissa merkeissä, viikossa oli noin 100-120h tyhjää, kun nukkuminenkaan ei onnistunut. Aika tuli kulutettua pitkälti youtubettajia seuratessa ja pelaillessa, siihen sivuun 3D-mallinnuksia ja photoshoppia. Ja ettei kroppa mennyt ihan rappiolle, treenasin kahvakuulalla pari tuntia päivässä, salille (tai muuallekaan) asti ei jaksanut vaivautua. Koneellakaan ei kyllä jaksa loputtomiin istua.

DonRandom
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: Justiisa laskeskelin, että mulla on viikossa 160 tuntii niin ettei oo yhtään mitään tekemistä, tästä tosin voidaan vähentää se 60-70 tuntii nukkumiseen, mut siltikin jää se noin 90 tuntia tylsyyttä viikkoon...

http://www.couchtuner.eu/

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Viikonloppu armeijassa, perjantaina vasta lomille.

Kutemmyös..

Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut.

Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle!

Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela wrote: Kutemmyös.. Yhde alikeisarin kans täältä frc:ltä oon täällä intis pari sanaa vaihtanu, tunnisti mut. Ee kehtanu paljastaa kuka on frcllä, mutta profiilikuvansa kerto. Taisin löytää ja paljo paremma kuvan sai täällä intis mitä frcllä. :D Morot vaa hra alikessulle! Mrstjimmyki kuulemma täällä nsalossa?

Nyt nimiä näkyviin!!

Ac3Way
/

No kyllähän nyt Bunnyn tunnistaa helposti profiilikuvasta

bizarretrip
/

Selkä oireilee pahasti, pari viikkoa napsinu vahvoja kipulääkkeitä. Nytkö se vanhuus iski?

Opc Sami
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Töitä tuppaa löytyä millään.. Ahdistaa..

Samoja oireita täälläkin, ei hyvä :(

Tsemppiä sulle työnhakuun!

FINBULLET
/

Juu ei löydy töitä.Välillä on joutunut käymään työkkärin orjapajoilla.

velliperse
/

Omakotitalojen hinnat WTF Ruuan hinta WTF TV lähetysten laatu WTF Missä meiän lumet WTF Bensan hinta WTF Muija ei ota suihin WTF Alitehonen kompuutteri ja auto WTF Forza "fysiikat" VITTU SAATAN PERKELE JOKU SUPRA JA KAKUNA SEEKA VOE HELEVETTI ETTÄ KYRPII.

Tuomo33
/ /

Pakkasta saunassa WTF Vesiputket umpijäässä WTF Deja-vu WTF

!http://aijaa.com/img/b/00488/12984259.jpg!

Uusi merkitys saunalle, vittu jäässä

jimmykojootti
/

Mopon männän_tapin_sokka lähti kiertämään pytyn ihmeellistä maailmaa ja tuloksena mäntä sai kyytiä:

!https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/69079_10201898001428720_1956637055_n.jpg!

sjamy
/

Tänään sain tunnin vakuutella sitä miksi takaveto soveltuu driftaukseen nelivetoa paremmin...

"Muttaku neliveto on helpompi hallita"

Onhan varmasti joo. Vittu mitä palikoita maailmassa on.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Tänään sain tunnin vakuutella sitä miksi takaveto soveltuu driftaukseen nelivetoa paremmin...

"Muttaku neliveto on helpompi hallita"

Onhan varmasti joo. Vittu mitä palikoita maailmassa on.

kyl ihan valehtelematta sanon että lukollinen neliveto on talvella hauskempi (ja helpompi) driftata kun lukollinen takaveto. kesällä asia taas eri.

Kirjaudu sisään vastataksesi.