Forum - Recent Posts
Artcain olin toi jorpakko ja vielä kerran onnea
... Noh ei se haittaa, ei sillä koolla ole väliä ;< ... no T
Kivaa olla taas hengissä :)
Niin laitto hyvät ohjeet, mut olisi hyvä nähä että pystynkö pelaa jonkun drift tiimin kanssa. Johonkin drift tapaamiseen vaikka jonkun tiimin tapaamiseen se olisi kiva kokeilla joskus, kun mun nat asetuksissa on nyt open. Niin haluaisin nähä että pääsenkö jonkun tiimin mukaan pelaamaan, jos joskus aion liittyä drift tiimiin.
Täältä myös onnittelut! Meillähän on nyt AINANKIN kaks FRC-mukulaa, yks tyttö ja yks poika.. Se saa miljoonan forza-rahaa kuka nimee ristiäisissä lapsosensa raabiks :D
Potalla on parhaat kommentit tähän aikaan illasta :D Putosin totaallisesti :D
"Larpikko": Mulle ainakin käy joskus et tuut mukaan driftailee, mutta Jupe on se kenestä kannattaa ottaa oppia ja laittokin aika hyvät neuvot tonne yhteen ketjuun miten tota driftaamista kannattaa alotella..
jorpakko kirjoitti 10.10.2008 20:36: Artcain onnee sulle kun sait pojan.Thanks mate:)
Artcain onnee sulle kun sait pojan.
Täältä saa hevosta jos haluaa !
Vaikka en pääsekkään joidenkin peliin. Niin olisi joskus kivaa, kun tulisi joku pyytää mua vaikka kilpailee kahdestaan tai jopa neljästään. Olisi myös kiva jos jotkut lisäisi kamuksi tai vaan haluaisi jutella, mutta nyt loppu tää vittuilu.
Larppinen Kuittaa
Ps: Olisi se myös hauska päässä joidenkin kaa driftaa. Jos saisi jotain vinkkei driftaamiseen, kun juuri tajusin taka vedon salat. Niin nyt osaan driftata jotenkin, mutta harjoitus tekee mestarin ehkä. Olisi myös kiva huomata se, että jotkut haluaisi mut driftaa johonkin tai jotain mut ei siitä sen enempää mutta rauha maahan jo ihmiset :)
Hei! Etsin tosi tarkoituksella poni-harrastajia.... täh?
djrunkkari kirjoitti 10.10.2008 17:46: Nyt vedän pääni täyteen ja terveiset Miqelle.On se vaan niin mukava kaveri tuo dj masturbator
jorpakko kirjoitti 10.10.2008 19:14: Oli se pakko, mut sopisko että aselepo. Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)Toivottavasti opit. Nyt nää kirjotukset vaikuttavat jo ihan luettavilta, enkä mä varsinaisesti ahdistu, että joudun kommenttejasi lukemaan.
Artikaisen kambäk ftw!
Juu siitä olen todella pahoillani :(
Olit laittanu potalle kunnon sadun :D
Oli se pakko, mut sopisko että aselepo.
Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)
Oot kyl ihme jätkä.. Kehtaatki jäädä viel kiinni :D
Kyllä larppinen is here ja entistä ehompi.
Lopetetaan tämä vittuilu ja pidetään foorumi puhtaana tästä lähtien, sopiiko muille?
cervelinho11 kirjoitti 10.10.2008 15:41: Ei se ole mitään avautumista jos verhoaa suoran vittuilun ";D" hymiön taakse. Joka ikinen kerta kun tappi kirjoittaa jotain, sinä puutut siihen. "Turpa kii" "hiljaa" on melkeen joka toisen sun viestin sisältö. Varsinkin kun tappi tai larppinen tai kuka jortsukka nyt onkaan pääsee antamaan sinulle takaisin, niin vedät herneen niin syvälle nenään, että on ihme ettei se tule perseestä samantien ulos. Välillä ihmettelen myös, että miten joissain keskusteluissa voit leikkiä tapin vajarileikkejä (reps, lolz ym) ja seuraavan kuvan kommenteissa olet taas haukkumassa tappia idiootiksi. Sä annat myös todella harvoin positiivista palautetta kenellekkään vaikka samat tyypit kehuu sinun maalauksiasi melkein joka toinen kerta. Hetin kun joku uskaltaa kritisoida töitäsi niin vastaat tyylillä: "Voi luoja.. Oikeen nuoleskelija.. Larppisen maalaus taidolla taino.. taidottomuudella tukkisin turvan samantien..". Että tää mun pointti oli. Ei muutaNyt alkaa vaikuttaa että täällä on ongelmia ihan jollain muulla kun mulla. Miks mun pitäis antaa positiivistä palautetta jonkun maaleista`? Häh? Larppinen on taas täällä että ihan turha selitellä. Ei muuta.