Forum - Recent Posts

larppinen

larppinen 10.10.2008 in Eternity Drifters

Artcain olin toi jorpakko ja vielä kerran onnea
LeetPotta

LeetPotta 10.10.2008 in PPPP

... Noh ei se haittaa, ei sillä koolla ole väliä ;< ... no T
larppinen

larppinen 10.10.2008 in PPPP

Kivaa olla taas hengissä :)
jorpakko

jorpakko 10.10.2008 in PPPP

Niin laitto hyvät ohjeet, mut olisi hyvä nähä että pystynkö pelaa jonkun drift tiimin kanssa. Johonkin drift tapaamiseen vaikka jonkun tiimin tapaamiseen se olisi kiva kokeilla joskus, kun mun nat asetuksissa on nyt open. Niin haluaisin nähä että pääsenkö jonkun tiimin mukaan pelaamaan, jos joskus aion liittyä drift tiimiin.
RaabForRehab

RaabForRehab 10.10.2008 in Eternity Drifters

Täältä myös onnittelut! Meillähän on nyt AINANKIN kaks FRC-mukulaa, yks tyttö ja yks poika.. Se saa miljoonan forza-rahaa kuka nimee ristiäisissä lapsosensa raabiks :D
RaabForRehab

RaabForRehab 10.10.2008 in PPPP

Potalla on parhaat kommentit tähän aikaan illasta :D Putosin totaallisesti :D "Larpikko": Mulle ainakin käy joskus et tuut mukaan driftailee, mutta Jupe on se kenestä kannattaa ottaa oppia ja laittokin aika hyvät neuvot tonne yhteen ketjuun miten tota driftaamista kannattaa alotella..
Artcain

Artcain 10.10.2008 in Eternity Drifters

jorpakko kirjoitti 10.10.2008 20:36: Artcain onnee sulle kun sait pojan.
Thanks mate:)
jorpakko

jorpakko 10.10.2008 in Eternity Drifters

Artcain onnee sulle kun sait pojan.
Mudinski

Mudinski 10.10.2008 in PPPP

Täältä saa hevosta jos haluaa !
jorpakko

Vaikka en pääsekkään joidenkin peliin. Niin olisi joskus kivaa, kun tulisi joku pyytää mua vaikka kilpailee kahdestaan tai jopa neljästään. Olisi myös kiva jos jotkut lisäisi kamuksi tai vaan haluaisi jutella, mutta nyt loppu tää vittuilu. Larppinen Kuittaa Ps: Olisi se myös hauska päässä joidenkin kaa driftaa. Jos saisi jotain vinkkei driftaamiseen, kun juuri tajusin taka vedon salat. Niin nyt osaan driftata jotenkin, mutta harjoitus tekee mestarin ehkä. Olisi myös kiva huomata se, että jotkut haluaisi mut driftaa johonkin tai jotain mut ei siitä sen enempää mutta rauha maahan jo ihmiset :)
LeetPotta

LeetPotta 10.10.2008 in PPPP

Hei! Etsin tosi tarkoituksella poni-harrastajia.... täh?
Miqqe

Miqqe 10.10.2008 in PPPP

djrunkkari kirjoitti 10.10.2008 17:46: Nyt vedän pääni täyteen ja terveiset Miqelle.
On se vaan niin mukava kaveri tuo dj masturbator
Miqqe

Miqqe 10.10.2008 in PPPP

jorpakko kirjoitti 10.10.2008 19:14: Oli se pakko, mut sopisko että aselepo. Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)
Toivottavasti opit. Nyt nää kirjotukset vaikuttavat jo ihan luettavilta, enkä mä varsinaisesti ahdistu, että joudun kommenttejasi lukemaan.
Miqqe

Miqqe 10.10.2008 in Eternity Drifters

Artikaisen kambäk ftw!
jorpakko

Juu siitä olen todella pahoillani :(
Hookkis

Hookkis 10.10.2008 in PPPP

Olit laittanu potalle kunnon sadun :D
jorpakko

Oli se pakko, mut sopisko että aselepo. Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)
Hookkis

Oot kyl ihme jätkä.. Kehtaatki jäädä viel kiinni :D
jorpakko

Kyllä larppinen is here ja entistä ehompi. Lopetetaan tämä vittuilu ja pidetään foorumi puhtaana tästä lähtien, sopiiko muille?
Hookkis

cervelinho11 kirjoitti 10.10.2008 15:41: Ei se ole mitään avautumista jos verhoaa suoran vittuilun ";D" hymiön taakse. Joka ikinen kerta kun tappi kirjoittaa jotain, sinä puutut siihen. "Turpa kii" "hiljaa" on melkeen joka toisen sun viestin sisältö. Varsinkin kun tappi tai larppinen tai kuka jortsukka nyt onkaan pääsee antamaan sinulle takaisin, niin vedät herneen niin syvälle nenään, että on ihme ettei se tule perseestä samantien ulos. Välillä ihmettelen myös, että miten joissain keskusteluissa voit leikkiä tapin vajarileikkejä (reps, lolz ym) ja seuraavan kuvan kommenteissa olet taas haukkumassa tappia idiootiksi. Sä annat myös todella harvoin positiivista palautetta kenellekkään vaikka samat tyypit kehuu sinun maalauksiasi melkein joka toinen kerta. Hetin kun joku uskaltaa kritisoida töitäsi niin vastaat tyylillä: "Voi luoja.. Oikeen nuoleskelija.. Larppisen maalaus taidolla taino.. taidottomuudella tukkisin turvan samantien..". Että tää mun pointti oli. Ei muuta
Nyt alkaa vaikuttaa että täällä on ongelmia ihan jollain muulla kun mulla. Miks mun pitäis antaa positiivistä palautetta jonkun maaleista`? Häh? Larppinen on taas täällä että ihan turha selitellä. Ei muuta.