Forum - Recent Posts
Enskaudelle, täysmittasia ratoja ja GT-luokan porkket!
!http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/541332_413286785360901_185465731476342_1359876_220458421_n.jpg!
Plaah.. Maali vuodelta nakki ja sota ennen nuijaa.. On toki autokin, mutta jotenkin ei iske tämä(kään)
Vielä sen verran että:
Autoja paketissa on 30kpl
Joista Forzalle uusia 7kpl
Autoja paljastettu 28kpl
Joista R-luokkaa 12kpl
Forzalle uusia paljastettu 3kpl
Joista R-luokkaa 2kpl
Paljastamatta autoja 2kpl
Joista uusia 2kpl
Porukkaa kiinosti tämä 3kpl
:D
Ahvenistolla oli kivaa. Miatat veti hienosti.
EMM.
VilleK*00*
Erkka lopetti.
:(
Ei mikään helppo ajettava, mutta jos joku haluu koittaa ni Storefrontilta löytyy tune pientä taskurahaa vastaan :)
Se joukkue voittaa kummalla on enemmän erkkaa lavassa.
Tätä mieltä on Spelkian johtava jääkiekkoanalyytikko Schimanderseisketkuus.
Perhana ois pitäny itekki kokeilla tuota Ferrari Dinoa
TUNING MAN 95
"So Far Away - Kaskade feat. Haley (BEST MIX) NON-Radio Edit":http://www.youtube.com/watch?v=CP1qRmr3py8&feature=related
warcryFIN wrote: Joo siellä jo osa repeilee liitoksistaan ja valittaa, että pitäs olla suunnattu enemmän 'keskiverto' ajajille. Jumalauta, jokaisen aikasemman bountyn oon päihittäny yhellä tai kahdella kierroksella, jos on grippiä ollut. Kyllä mun mielestä oli aika jo antaa vähän haastetta. Ja helpotan vielä sillä, että en käytä leaderboard-autoja. Jänniä ovat ameriikan ihmiset. Kaikki mulle heti helpoiten ilman vaivaa, please...+1
WOHOOO!!! Ferrari Dino
Jepa, veikkaan että 996 -koppane, koska "vasta" yks sellane R-sarjalaine paljastettu.
^Edit: Taas mun viesti vetäs uudelle sivulle, neljäs peräkanaa...^
Kymmenen forza-crediittiä vetoa, että seuraava paljastus on CUP tai RSR kilpuri, tai joku muu R-luokkalainen.
Joo siellä jo osa repeilee liitoksistaan ja valittaa, että pitäs olla suunnattu enemmän 'keskiverto' ajajille. Jumalauta, jokaisen aikasemman bountyn oon päihittäny yhellä tai kahdella kierroksella, jos on grippiä ollut. Kyllä mun mielestä oli aika jo antaa vähän haastetta. Ja helpotan vielä sillä, että en käytä leaderboard-autoja. Jänniä ovat ameriikan ihmiset. Kaikki mulle heti helpoiten ilman vaivaa, please...
Alennuin käyttämään Alfaa ja täräytin leaderboardin sijalle #31
Kerpeles tuo Norjan veska nyt ryssi tämän homman veli venäläiselle :(
Kokeile 2000GT
Screenshotti näyttää hyvältä. Kansi on kyllä hirveä.