Forum - Recent Posts
ATI Radeon HD 5450
Tuohon On a Rail-äziivmenttiin saa vähän kaivella rautaa...
Onko sillä mikä näytönohjain?
Onko AMD, NVIDIA, INTEL, MATROX?
-Periaatteessa, periaatteessa ei.-
Annan esimerkin:
Mulla on boxi tässä samassa näytössä (4:3) kiinni, ja käytän 16:9 kuvasuhdetta, elikkä tulee palkit ylös että alas. Mikäli laitan saman resoluution myös koneelta tähän samaiseen 4:3 näyttöön, näyttääkseen sen 16:9:na, ei mene homma samallailla. Vaan se vain venyttää ja vääntelee sitä miten sattuu. If you know what I mean.
Elikkä kikkoja miten sais mustilla palkeilla 16:9 tähän 4:3 -näyttöön?
Kuvasuhde = resoluutio.
Resoluutio = kuvasuhde.
Sinun kuvasuhteesi muodostuu siitä, minkä resoluution valitset.
Pikseli on aina määrätyn kokoinen ja se ei muutu..
!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Vector_Video_Standards4.svg/749px-Vector_Video_Standards4.svg.png!
/ Nyt mä vasta hokasin sun kysymyksen, ei ole hyvä tämä kuume..
Peleistä voi yleensä valita Full Screen pienemmällä Resolla.
Työpöydälläkin voi valita pienemmän reson kuin näyttö..
Litteän näytön kanssa on kyllä suositeltavaa käyttää "aina" sitä natiiviresoa.
Näytönohjaimen asetuksista löytyy myös kohta Image Scaling, siellä ruksaamalla kaikki resot hyppää koko näytön kokoisiksi..
Kysyy vain tarkemmin, jos vielä on epäselvää..
Aivan loistavaa tennistä!
Kummeleiden jääkiekkosketsi tuli ensimmäisenä mieleen: ''nolla viis, siitä viis''
Nyt tulee sitte niin yksinkertane kysymys, mutta datanomina en selvittäny toistaseks:
Miten voi vaihtaa Windows XP:ssa kuvasuhteen?
Elikkä ei resoluutiota, vaan kuvasuhteen (tiedän että venyy ja paukkuu, mutta sitten voi vaihtaa reson)
Sanoisin että Lehtonen pelasi 'vamman' jotta Vehanen voi ottaa tyylikkäästi 1. veskan hommat.
Jussi Jokinen on muuten kisojen hitain luistelija.
/ Mä lähren pyäräileen, häwettää.
Lisää näitä:
!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550857_410650862291160_185465731476342_1351857_2085063295_n.jpg!
Ajoi selästä, poikittaisella mailalla.
Ajo selästä ja sai 5+20
EDIT: Hidas
Finski fani wrote: Mitäs se Salmela nyt teki? En päässy näkemään matsia...45. min: Anssi Salmela sikailee itsensä ulos! Leijonapakki saa suihkomennuksen täysin järjettömästä taklauksesta. Alex Goligoski lentää pää edellä laitaan. Suomi saa pelata seuraavat viisi minuuttia alivoimalla. 46. min: Salmelan viden minuutin jäähyä menee kärsimään Granlund. Peli on 5-0. Tästä voi tulla teurastus.
Mitäs se Salmela nyt teki? En päässy näkemään matsia...
Vittu et Suomi on paska :D
Venäjä vaa huononee jos Ovie ja Semin sinne tulee ku ne on semmosii soolokiekon taitajia. Tällä hetkellä Venäjä tuntuu pelaavan jo muutenkin hyvin *joukkueena*..
Ei paljoa naurata, mä heräsin päikkäreiltä tämän takia..
Kahvikin on loppununna, tana..
Tu mikä pässi tua Salmela.
Turpaan tuli. Aika kirjaimellisesti.
:D
eiku :(
Vittu mitä paskaa.