Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 07.09.2014 in Next Car Game

Ihan virallinen multiplayeri ois tähänki peliin tulossa tässä ens viikolla...
TuhmaTommi

TuhmaTommi 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

370€ samoilla peleillä
PetuK

PetuK 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

TuhmaTommi wrote: Juu tuli hankittua goldi 13 kuukaudeksi, toivottasti toimii molemmilla konsoleilla, että pääsee sm:ää harrastamaan. Ei mun vielä pitänyt hankkia tota, mutta tuli ihan hyvä tarjous vastaan niin pakkohan se oli ostaa. Ja luulin, että olisi saapunut viikon tai parin päästä, mutta tulikin jo julkaisupäivänä. Juggeri näköjään ehti ensin :)
Oliko tuo Expertin 399€ kahdella pelillä (fm5 ja fifa15 ladattavat) vai saitko vielä merkittävästi herkummin?
TuhmaTommi

TuhmaTommi 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

Juu tuli hankittua goldi 13 kuukaudeksi, toivottasti toimii molemmilla konsoleilla, että pääsee sm:ää harrastamaan. Ei mun vielä pitänyt hankkia tota, mutta tuli ihan hyvä tarjous vastaan niin pakkohan se oli ostaa. Ja luulin, että olisi saapunut viikon tai parin päästä, mutta tulikin jo julkaisupäivänä. Juggeri näköjään ehti ensin :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

Juu on se. Kultaa yhessä kultaa molemmissa... määkin pompin molempien välissä minkä kerkiän. Tommi. Ei se virittäminen loppupeleissä oo niin hillittömästi muuttunu, Bump 4.0 pintaan Camberit edessä 3.5 ja takana 3. Rengasta niin vähän et se just ja just pysyy käsissä.
PetuK

PetuK 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

Olikos se nyt sitten niin, että jos sulla on gold-jäsenyys, niin voi noita molempia bokseja käyttää vaikka vuoronperään, jos tahtoo? Eiköhän se ykkösen (ja tietysty FM5) hankinta itselläkin tässä jossain vaihessa syksyllä tule vastaan.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

Kyl kyl. Joo toi virittäminen on vähän hakusessa, ei saa nopeaa autoa rakennettua samoilla säädöillä kuin fm4:ssa. Muistaakseni se oli melkeen ihan sama minkä auton viritti alemmissa luokissa, niin leaderboardilla pääsi 1000 joukkoon, tai sitten muistan pahasti väärin :D.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.09.2014 in Forza Motorsport 5

Ilmeisesti tommi on lähteny opettelemaan viitosta... Viri vinkkinä ensin paino / alusta kuosiin sitte tehoa niin maan perkuleesti, ja pito on turhuus jota ei pahemmin tarvita... oletettaen että alusta toimii.
savulohi

savulohi 06.09.2014 in F4SM Kausi 12 - Ilmoittautuminen

*One Foot Racing - 1FT* #18 MehuSukka #44 Banjo Unplayed Holden
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.09.2014 in Ei mulla muuta

"näin":https://www.youtube.com/watch?v=vUKolh8Q9hA
KKNGS

KKNGS 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Rusty McSteele wrote: Yks pytty riittää :P
Saiskohan ton kilpiin vai onkohan päästöt liian suuret
sjamy

sjamy 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Lensi juomat näppikselle.. Kiitos tästä! XD //Ostin Grid Autosportin. G2A:ssa 12€, ei paha.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Yks pytty riittää :P
sjamy

sjamy 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Kingis, kyllähän sun pitäis tietää etten kattele autoja joissa on alle 8 pyttyä, tai poikkeustapauksissa 6 turbon kans. Emm.
TuhmaTommi

TuhmaTommi 05.09.2014 in Forza Motorsport 5

Eikö niiden ratapakettien pitänyt olla ilmaisia? Ainakin mulla pyytää 4,99€, prkl... edittiä: olihan ne ilmaisia, eikä tarvinnut itse ladata mistään
sjamy

sjamy 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Pirtee sivubugi.
sjamy

sjamy 05.09.2014 in Ei mulla muuta

HLR Juggernaut wrote: Kattelin tota samaa kans, ja totesin et ei, koska 305
Olishan toi pirteempi ku vakio 350, mut nääh. 350 samoilla palikoilla olis :'3
KKNGS

KKNGS 05.09.2014 in Ei mulla muuta

Meinasin vastata että ei koska pösö. Sit tajusin kattoa mikä siellä linkin takana oli.
KKNGS

KKNGS 05.09.2014 in Spin Tires

savulohi wrote: Kovasti kuullostaa että siellä on pari jamppaa polttanu vähän muutakin kun gummia. ^emm^
Kello 2 (aamu)yöllä :D Eikä oltu poltettu, muutaku päreitä sinä päivänä. Sit tyhjennettiin aivot kokonaan kun saatiin spinni bugaamaan.
savulohi

savulohi 05.09.2014 in Spin Tires

Rayha300 wrote: "Pistettiin sit peli rikki :D":https://www.youtube.com/watch?v=UC2Sl-cfik8
Kovasti kuullostaa että siellä on pari jamppaa polttanu vähän muutakin kun gummia. ^emm^