Forum - Recent Posts

sjamy

sjamy 08.08.2014 in Ei mulla muuta

Liian korkee jos pitää nurmikolla kuvata :) Emm.
joonas6

joonas6 08.08.2014 in Ei mulla muuta

Kai se ruppee olemaan tuossa ihan hyvä ajokorkeus alustalle !https://scontent-a-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10580224_697800450289578_5047678864689560324_n.jpg!
sjamy

sjamy 07.08.2014 in Kirjoituskoneesi

Ensviikolla tulee osat: Prossu: Intel i7 4790k, quadcore 8 thread. Kellot tulee olemaan 4,5GHz. Prossucooleri: Noctua NH-D14, painoa tällä on reilu kilo... Emolevy: Asus Maximus VII Ranger, Z97 piirisarja. Samsung 250GB SSD. Tämmöstä :) Niin ja joo, tänään hain Lenovon läppärin.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.08.2014 in FM5 Endurancea?

No niin noh, Perinteiset FRC säännöt (assistit pois, ja normiohjaus on ainoo "sallittu" helpotus) koitin mää vakiolla GT luokan vetellä ajaa... kyllähän se ajettava oli,.. kun vauhti oli 130kmh+ jos oli vähemmän ni nättejä piruetteja teki. Kokeilimpa GT luokan 458 Italiaa... Sama vika, Kokeilimpa myös GT luokan bemmiä... "mikä suora" Kyseiset kokeiilut tehtiin nurnburg GP radalla, minkä väittäisin osaavani melko hyvin, Koko radalta löyty huimat 2 mutkaa missä ei tarvinnu miettii että kuinkakohan monta piruettiä tässä tehään. Väittäisin että ollaan aika lailla saman tason kuskeja, Toisaalta en oo koskaan tavannu suo noissa isommissa luokissa joten saatat olla siellä mua parempi. Tokihan kun kokemusta pelistä kertyy niin helpommakshan se tulee. mutta juuri nyt en näe sitä kovin validina vaihtoehtone... jos kisarenkaat sulaa porukalta 15 kiekan välein ni ennemmin sijottaisin kuskeja kevyesti kutiteltuihin pörräreihin ja lampruskiineihin.
Driver181

Driver181 07.08.2014 in FM5 Endurancea?

Joo hyvä idea kyllä. Ite lähtisin satasella mukaan jos ajettas jotain 1-3h sprinttikisoja, nimenomaa GT vehkeillä. Omasta mielestä menee se meininki vähä tosta enduransista jos jollai vakioautoilla lähetää useemmaks tunniks kiertää. Toki onhan noita endurance saloonia ja vaik mitä suomalaisilla mootoriradoilla kansallisena luokkana, mut jotenki houkuttelis nuo GT autot. Täs on vaa pieni ropleema. 400e tjsp. E : Sen verran vielä tohon GT Autojen pakan hajoamiseen, että sehän se idea on enduransissa. Endussa et kyllä millää väännä kaverin takaloosterissa kolmea tuntia. Renkaita pitää säästää näin hyvänä esimerkkinä. Toinen mikä ois viel mielenkiintosempaa ois tää multiclassi. Otetaa protoautot vielä mukaa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.08.2014 in FM5 Endurancea?

Tunti, vähän ylikin vois olla ihan kiva kisapituus, ja taitaa nou vakio renkaatkin kulua sen verran että varikolle siinä jo joutus menemään. En oo tehny vielä mitään empiiristä testiä, mutta siinä käsityksessä olen, että dragit mitä SM-sarjassa on käytetty kuluu liian nopeesti, ja täten kisoissa menis liian pitkään varikolla istumiseen. GT- luokan vehkeet on vaan vähän turhan nopeita ainakin joittenkin (useimpien?) makuun, ja pakka hajoaa niin nopeesti että johtoautot ohittas hitaimmat useemmalla kierroksella pidemmissä kisoissa. Mutta kun tässä vähän tutkitaan, ni luulen että C-B-A luokista löytyy mukavan tasasta kilpakalustoa, pitää vaan virittelyyn tehdä erinäisiä sääntöjä, kuten SM-sarjassa on tehty. Tai sitten tehä yhen mallin kisoja. Kovin monella ei Xbonea taida ainakaan vielä olla, joten ainakin jonnin aikaa joutunee tätä suunitelmaa odottamaan.
IIPPONEN

IIPPONEN 06.08.2014 in Ei mulla muuta

Rusty McSteele wrote: Onks sulla kirjallinen työsopimus ja onks koeaika mennyt umpeen(jos oli semmonen sopimuksessa)?
on sopparit ja koeaika menny jo viimekuun alussa umpeen, kävin firman pääluottamusmiehelle jubailemassa nii totes et täs on nyt jotain hämärää menossa, ensviikon alus pitäis selvitä viimeistään tarkemmin tsydeemit :)
jimmykojootti

jimmykojootti 06.08.2014 in Ei mulla muuta

Kouluun vartin päästä --> shieeeet..
Rusty McSteele

Rusty McSteele 05.08.2014 in Ei mulla muuta

IIPPONEN wrote: Kesäduunit loppuu 2 viikkoo aikasemmin kuin oli sovittu x( ensviikon perjantai on viimenen työpäivä.... noh, pääsepähän valmistautuu koulun alkuun. emm
Onks sulla kirjallinen työsopimus ja onks koeaika mennyt umpeen(jos oli semmonen sopimuksessa)?
IIPPONEN

IIPPONEN 05.08.2014 in Ei mulla muuta

Kesäduunit loppuu 2 viikkoo aikasemmin kuin oli sovittu x( ensviikon perjantai on viimenen työpäivä.... noh, pääsepähän valmistautuu koulun alkuun. emm
odetzy

odetzy 05.08.2014 in FM5 Endurancea?

Moro, olen uusi näille foorumeille enkä tiedä kuinka moni omistaa vielä Xbonen ja FM5:sen mutta itseäni kiinnostaisi saisiko täältä kasaan porukkaa endurance-kisoihin? Jos kisat olisivat n. 1-2h pituisia ja autoina toimisi esim. GT-luokan autot jolloin kisailu voisi olla kohtuu tasaista. Olisi kiinnostavaa jos kisassa se nopein kierros ei ratkaise vaan mukana on juuri varikkostrategiaa yms.
KKNGS

KKNGS 05.08.2014 in Ei mulla muuta

Driver181 wrote: Tervetuloa simukisaamisen mekkaan (: EMN
^tirsk^
Driver181

Driver181 05.08.2014 in Ei mulla muuta

Teknika1 wrote: "tommonen":http://www.iracing.com/nurburgring1000/ piti sortua nyt sitten itsekkin iiracingia ny ainaki testaa.. EMM!
Tervetuloa simukisaamisen mekkaan (: EMN
Teknika1

Teknika1 04.08.2014 in Ei mulla muuta

"tommonen":http://www.iracing.com/nurburgring1000/ piti sortua nyt sitten itsekkin iiracingia ny ainaki testaa.. EMM!
sjamy

sjamy 03.08.2014 in Ei mulla muuta

Sain vakituisen työn, hommat hoituu kotona koneella. Sen kunniaksi, tai oikeastaan sen takia mindfactoryyn lähtee tilaus. Ja parin viikon päästä kouluun :) Emm.
Mace

Mace 03.08.2014 in 3D -mallinnus

Nooh, maybe some day.. jos täs maailmas pysyy joku tolkku ja ja.. :D Vähä taas puolentoista kuukauden jälkeen räpeltelin jotain uutta vanhoihin malleihin. !https://farm6.staticflickr.com/5582/14810700045_3b2a0b2344_o.jpg! !https://farm4.staticflickr.com/3843/14810843132_570c01f723_o.jpg!
hulluseon

hulluseon 01.08.2014 in Ei mulla muuta

!http://haapavaara.files.wordpress.com/2012/01/haluutkoturpaan.jpg?w=640&h=330!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.08.2014 in Ei mulla muuta

Kisat alkaa olla valitettavan vähissä =(
zattwy

zattwy 01.08.2014 in Ei mulla muuta

Mitäs tänne kuuluu? Vieläks petu vetää kisoi villen kans. Ja finskille kuopioo ei kyl voi pahemmin kehuu :))
Finski fani

Finski fani 31.07.2014 in Ei mulla muuta

Uusi Kuopio