Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 31.07.2014 in Ei mulla muuta

velliperse wrote: Viime viikolla tuli käytyä kuopiossa hyppää tandemhyppy. Kuopiohan näytti ihan hienolta 4,5 kilometristä. Suosittelen kyllä kaikille. EMM
Vaikka kuinka suosittelet, niin kyse on kuitenkin Kuopiosta. =P
Latetzki

Latetzki 30.07.2014 in Myydään

PS3 (Hyväkuntoinen) olisi kaupan jos jotakuta kiinnostaa. 80GB:n malli kyseessä ja mukaan hieman pelejäkin (mm. GTAV). Ajattelin 95€ siitä pyytää.
velliperse

velliperse 30.07.2014 in Ei mulla muuta

Viime viikolla tuli käytyä kuopiossa hyppää tandemhyppy. Kuopiohan näytti ihan hienolta 4,5 kilometristä. Suosittelen kyllä kaikille. EMM
Teknika1

Teknika1 30.07.2014 in Assetto Corsa

98t + turboruuvi
villek00

villek00 29.07.2014 in Ei mulla muuta

Meillä koulussa meidän kouluttaja jää sapatille, ja sijaiseksi tulee Petri Rauha, liekö sukua Räyhä-tädille? EMM
kdg024

kdg024 29.07.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

No mistä sitä Bitcoinia sitten saa? Jos haluat ostaa, tänä päivänä helpoiten se onnistuu Coinmotionin kautta, siirretyt varat saat tilille heti, vaikka yöllä. Coinmotion on vähän kuin pankki, voit ostaa ja myydä siellä Bitcoinia milloin haluat. Mikäli haluat Bitcoinia ilmaiseksi, saat sitä nk. hanasta hieman kerrassaan. Siis ihan täysin ilmaiseksi. On totta, eikä myöskään ole pyramidihuijaus eikä kusetus. Tarvitset vain Bitcoin-lompakon ja osoitteen johon vastaanotat kolikoita. Hanat pyörivät mainoksilla, joten käytä Adblockia jos mainokset häiritsevät, niitä kun ei kukaan pakota katsomaan. Muutamia Bitcoin-hanoja: Qoinpro Bitchest Simplefaucet
Mudinski

Mudinski 28.07.2014 in Ei mulla muuta

sjamy wrote: Mistähän sais ladattua Onen? Emm.
Torrenttina löytyy. Emm.
sjamy

sjamy 28.07.2014 in Ei mulla muuta

Mistähän sais ladattua Onen? Emm.
Mudinski

Mudinski 28.07.2014 in Ei mulla muuta

Hei kaikki pikku kakkapöksyt ! 26€ FM5 latauskoodi. Toimikaa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.07.2014 in Ei mulla muuta

Puntala taas puntaloitu. Oli meinaan kuuma! EMM
zapekk

zapekk 27.07.2014 in Ei mulla muuta

Onnea Rintala. Ite paukautan tässä 4. inttiviikon käyntii ja majohajo kutsuu. EMM
PetuK

PetuK 27.07.2014 in Ei mulla muuta

Rintala wrote: Tuli muuten mieleen tässä.. Meillekin syntyi nyt toinen mukula.. 29.06 2650/49 . Laskettu aika olisi ollut 04.08 ^EMM^
Oli vähän hätäsempi sitten :) Onneksia vaan! ^EMM^
Rintala

Rintala 27.07.2014 in Ei mulla muuta

Tuli muuten mieleen tässä.. Meillekin syntyi nyt toinen mukula.. 29.06 2650/49 . Laskettu aika olisi ollut 04.08 ^EMM^
Latetzki

Latetzki 26.07.2014 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

KKNGS

KKNGS 26.07.2014 in Ei mulla muuta

The Crewin beta loppu. Tulihan sitä pelattua varmaan se 40 tuntia 5 päivän aikana. "Mitäs nyt sit pelattais?" Tuleehan se kokoversiokin *jo* 3,5 kuukauden päästä. Sitä odotellessa. EMM
joonas6

joonas6 26.07.2014 in Ei mulla muuta

On se perhana vaikeeta kun tulloo Walking deadissa Venäläiset AK kanssa Metässä vastaan EMM
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 26.07.2014 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Onkos mahdollista saada tänne "shoutbox"? notta vois saada semmosen näppärän sättikanavan tähän sivuun
savulohi

savulohi 25.07.2014 in Ei mulla muuta

FM4 Event List jyystetty. Olihan siinä ihan savottaa. ^EMM^
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 25.07.2014 in Forza Motorsport 5

Sanotaan että kun jarruttamisen oppii (mulla alkaa olla hallussa, kesti viikon) niin yhtä hyvä ellei parempi kun nelonen. Virittäminen noudattaa useimmissa paikossa samaa kaavaa, mutta muutama selkee ero on (mm. jos camberia on vähemmän ku -2.5 ni tune on ihan pielessä, yleensä etuakselin camber on -3.x ) sanoisin että ajettavuus on realistisempi, ja jokanen auto tuntuu oikeesti täysin erilaiselle, joka tuo haastetta. Ajettavuus on joissain yksittäisissä autoissa aika kamala varsinkin jos ei osaa virittää, Esimelkiks vanha mini on aivan hirvittävä ajettava, ja rankasee pienimmästäkin virheestä, mutta kumminkin se on se millä ne yksittäiset kierrosajat tehdään, kisata sillä ei pahemmin tartte. Tässä on 1 juttu minkä huomas kyllä melko äkkiä... jos jousituksen rikot, ni sulla ei käytännössä katsoen ole enää iskaria mukana ollenkaan, joka tekee ajamisen lähes mahdottomaks. Jos pelkästään ajettavuuden perusteella kysyisit et kumpi parempi, FM4 vai FM5, ni itte valitsisin vitosen sen enmpää pohtimatta.
KKNGS

KKNGS 24.07.2014 in Ei mulla muuta

jimmykojootti wrote: Ite en nuita ees ikään "nollaa" tai kato. Nyt on 748.
1251 :)