Forum - Recent Posts

Terror80

Terror80 17.04.2012 in Maalitoiveet

Onko vinkkiä miten saisi FM4:ssä tehtyä mattamustan? Tähän asti olen käyttänyt vain toiseksi tumminta sävyä perusväreistä muttei se ole sama... kiiltää se sekin.
RauhaMees

RauhaMees 17.04.2012 in PPPP

Ai on FRC:llekin tullu mainoksia.. // uuuu!!!! Video kohta jota olen pyytänytkin. Me like this veri much.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.04.2012 in Yleinen v*tutus topic

Mulla teki tota netin pätkimistä viime vuonna Saunalahdella aika kauan. Pistin sitten koneeni langattomasti kiinni niin toimi muutaman kuukauden mainiosti, kunnes alkoi taas pätkiin ja vaihoin takasin piuhan kiinni modeemiin. Ekalla kerralla netti taisi pätkiä ihan modeemin päästä mutta tokalla kerralla pätki PC:n ja modeemin välillä langaton netti. Kannattaa siis testata vaihtaa langallisesta langattomaan jos vaikka auttais.
DiddFIN

DiddFIN 17.04.2012 in F1-kausi 2012

Kyllä tuo edelleen keskarilta näyttää: !http://i39.tinypic.com/24fwrye.jpg!
Nikde

Nikde 17.04.2012 in F1-kausi 2012

Bani katso nyt: !http://static.iltalehti.fi/formulat/kimiselittelyvaaka1504KV_fo.jpg! Eikö ookki keltaset, tuo on kisan lopusta kun WebOoo painelee ohi :(
savulohi

savulohi 17.04.2012 in Yleinen v*tutus topic

JUMAAALAUSTAAAAAAA! :( Lähtee muuten laajakaista vaihtoon, siis ei jumaleissön mitä schaibaa kun yritin soittaa tekniseen asiakaspalveluun. 6 minuuttia "juttelin" automaatin ja valikoiden kanssa, joka uhkasi kaiken päälle satasen laskulla mahd. aiheettomasta asentajakäynnistä. Missään ei vaiheessa ei tämä robottimiäs edes tarjonnu sellasta vaihtoehtoa että pääsis oikean ihmisen kanssa juttelemaan, ja loppuun tuumasi vaan että kiitos soitosta. VMP // Sonera siis kyseessä.
hulluseon

hulluseon 17.04.2012 in Yleinen v*tutus topic

savulohi wrote: Sfilttu kun on pätkinä netti jo vuorokauden verran Lainkaan kivasti. Noin vartin välein katkasee omia aikojaan. :(
Kertovat notta joku olis ostana uuvvet sakset, mutta eivät ole ihan varmoja.
teemu1337

teemu1337 17.04.2012 in Trials Evolution

Ai perkele, en varmaan ennen viikonloppua pääse juurikaan kokeilemaan.
Mace

Mace 17.04.2012 in Pienoismallit

Jahas, kävin paikkakunnan jokasen kaupan läpitte mistä vois saada revellin pienoismalliliimaa, mutta ainoa mistä sitä sitten saa, niin on loppunu sieltä ja tulee luultavasti vasta ensviikolla.. hienoa...
savulohi

savulohi 17.04.2012 in Yleinen v*tutus topic

Sfilttu kun on pätkinä netti jo vuorokauden verran Lainkaan kivasti. Noin vartin välein katkasee omia aikojaan. :(
Latetzki

Latetzki 17.04.2012 in Trials Evolution

Ai nii perhana tämä! Boxille pääsee vasta torstaina. Sanokaa kun tiedätte miten iso lataus on tiedossa.
Exami

Exami 17.04.2012 in F4SM - Ennakko

joo menee viel kevyet ~8h ennenku oon takas kotona mut laitan sitte..
savulohi

savulohi 17.04.2012 in F4SM - Ennakko

Pistin frendipyynnön, lähetä se replay mulle niin katson ja myönnän virheeni niin voidaan pistää matopurkki kiinni.
Exami

Exami 17.04.2012 in Ei mulla muuta

vikat 2viikkoa vanhassa duunissa jäljellä.. voi tätä mielenkiinnon määrää...
Exami

Exami 17.04.2012 in F4SM - Ennakko

savulohi wrote: Ok, mie ajan aina pyykkipoika nenässä ja enkä varmaan siksi haistanu siinä tilanteessa mitään? Replayta ei ole mutta jos siellä tosiaan oli joku minun kämmi tai epämiellyttävä tuoksu mikä vaikutti sun ajamiseen niin pahoittelen siinä tapauksessa. Ihmettelin vaan kun sie sanoit kisan aikana että joku tuli siinä shikaanissa vasemmalta perään ja itsehän olin oikealla puolella rinnalla... Kannattaa siunkin vetää pyykkipoika nenässä seuraava kausi niin ei mene kisat piloille ainakaan hajun vuoksi. :)
Joo, onneks tilasin just 50 paria 3M eareja, voi laittaa nenuun.. oikealta puolelta osuma siis.. kisassa voi olla oikea ja vasen aivan sekasin ku koittaa keskittyä.. eikä tähän ikään ihan kisan ulkopuolellakaan oo oppinu kumpi on oikea ja vasen ainekaan sillai pysyvästi et tulis aina oikein :F
savulohi

Draghar wrote: Älkää itkekö.. Tuo VW noista kaiken vähiten puskee.
Tämä on aivan totta, sehän menee virittämättäkin melekeen kun juna. // Kierrosajoista niin ite oon päässy parhaalla 1.04.5, siitä mataliin 1.05:iin on normikiekkojen haarukka suunnilleen. Seatilla mennään.
savulohi

Exami wrote: Mulla on replay missä ajoit sen "nopean vasurin" leveeks, tulit sieltä sit perään ja 3. rinnalle shikaaniin ja taas päräytit, tosin ekassa hipasussa tuli lohet konttiin ja epäkivat tuoksut kabiiniin.. Pyydän nyt kuitenki anteeks josset ollu sinä joka ajo perässä 1. kierroksella, mutta replaystä olin kattovinani.. ja nimi auton kyljessä H.Moilanen?
Ok, mie ajan aina pyykkipoika nenässä ja enkä varmaan siksi haistanu siinä tilanteessa mitään? Replayta ei ole mutta jos siellä tosiaan oli joku minun kämmi tai epämiellyttävä tuoksu mikä vaikutti sun ajamiseen niin pahoittelen siinä tapauksessa. Ihmettelin vaan kun sie sanoit kisan aikana että joku tuli siinä shikaanissa vasemmalta perään ja itsehän olin oikealla puolella rinnalla... Kannattaa siunkin vetää pyykkipoika nenässä seuraava kausi niin ei mene kisat piloille ainakaan hajun vuoksi. :)
Driver181

Driver181 17.04.2012 in F4SM - Ennakko

Tut se mitää puske...
Draghar

Draghar 17.04.2012 in F4SM - Ennakko

Älkää itkekö.. Tuo VW noista kaiken vähiten puskee.
RaabForRehab

RaabForRehab 17.04.2012 in Trials Evolution

No niin. Huomenna. Vuoden mittainen odotus päättyy. Ovatko kaikki varanneet tarpeeksi ohjaimia varalle?