Forum - Recent Posts
Eikös se ollu notta ens sunnuntaina alko.
Koskas seuraava kausi alkaa? täs olis nyt pariviikkoa viel aikaa pelailla.. sen jälkee voiki olla hiljasta
Reeniä reeniä. :)
savulohi wrote: Sie se jaksat juputtaa kyllä joka asiasta. Aja pakilla? ^thihihhihhih^Kokeilin, oli kovin hidasta :F
Sie se jaksat juputtaa kyllä joka asiasta. Aja pakilla?
^thihihhihhih^
Etuveto tuntuu yhtäikävältä ku purkka kengänpohjassa..
mutinaa ja jupinaa se käynnistää boxin ja rupee säätöhommiin..
1:04.762 Mugellossa. Seatilla.
Mm... ranskanleipää ja "ponjuuria".. on hyvää :)
Totta. :D
Rinne pitää pystyssä nyt.
Hyvä lohes! Broad Street Bullies todellakin menee loppuun asti! Toisaalta, Cänädä voi saada MM-kisoihin kovia miehiä... Crosby, Fleury jne jne..
Eeegac wrote: HYVÄ NASHVILLE ja myöhemmin HYVÄ PITTSBURGH. Laitanpa rakkaan Pens-paitani päälle.Tjaahas, meillehän sattu hyvät rivalryt tänä keväänä kun on sekä Jyp-Pelicans että Pens-Flyers, tosin jälkimmäisestä parista luonnollisesti vain jälkimmäinen menee maaliin asti. ^thihihihhihh^ Tuplaa odotellessa!
HYVÄ NASHVILLE ja myöhemmin HYVÄ PITTSBURGH. Laitanpa rakkaan Pens-paitani päälle.
Nikde wrote: 1:32.6 tais olla, videolta voi tarkistaa.Vertauskohtana S2000 vakioalustalla ja jarruilla + R888. Oma aika tais olla 1:36.x ja veteraani Honda Challengen kuskilla 1:35.x kun ajoi ensimmäistä kertaa samalla autolla.
11 päivää livee jäljellä...
Ei mulla kai sitte muuta
teemu1337 wrote: Examin(?) bemmin (niiden tuhannen muun bemmin joukosta) bongasin Ruskeasannan shellillä tuossa päivällä. Ukkoon en törmännyt.Siellä saattaa törmätä.. olin kyllä siel paikalla..
Nikde wrote: Kysyin et millasella kalustolla on ajettu vastaavia aikoja, en Alastaron nopeimpia aikoja :DNiin ei mitään käsitystä siis noiden kierrosajoista.. joku video oli youtubes.. siinä M3+ sliksit 1:24 aika.. sit oli jotain puhetta tuol et vakio E39 M5 kuluneilla Falkeneilla 1:39 aikoja ajanu.. Ämkolome viteo
Toblella oli se, ei lasketa.
DarkWarjo wrote: heh.. joo.. mä iteasias hoksasinki sit :D paljos se sun aika oli? /// iteasiassa ei siel oo ku 2 kpl r32 ja yks r35 viel lisäksi mitkä on alta 1.30 vetäny.1:32.6 tais olla, videolta voi tarkistaa.
-