Forum - Recent Posts

Nikde

Nikde 12.04.2012 in F4SM - Ennakko

Sitten kun mänizment niitä autoja alkaa jakamaan tiimeille, niin toivon että innokkaimpien jo valmiit maalaukset ei vaikuta jakoon... Millä perusteilla jako on tarkoitus suorittaa?
Latetzki

Latetzki 12.04.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Kahvia maidolla. Vettä ja poroja sopivasti just eikä melkein. Harvoin onnistuu näin hyvin kun ei vahvasta kahvista pidä.
DarkWarjo

DarkWarjo 12.04.2012 in Tallia vailla

Nikde wrote: samaa mieltä, jätkät iskee nyt hynttyyt yhteen kivasti :)
mutta ei homolla tavalla! vaan miehekkäällä latinotavalla!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 12.04.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Perkuleen siitepöly. Aivan tukossa ja paska olo.
Samma här. Simmuja kutittaa :(
Driver181

Driver181 12.04.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Perkuleen siitepöly. Aivan tukossa ja paska olo.
I agree too.....köh..
Nikde

Nikde 12.04.2012 in Tallia vailla

THE FRC wrote: Yksityiskuskeja vielä(kö?): jEsm0 velliperse pokalemestari ristimollo hulli (tiimi ilmoitettu) finbullet (tiimi ilmoitettu) Siinähän olis kivasti kahden täyden tiimin kuskit kasassa...? Pallo on potkijoilla.
samaa mieltä, jätkät iskee nyt hynttyyt yhteen kivasti :)
Pottae

Pottae 12.04.2012 in Ei mulla muuta

Perkuleen siitepöly. Aivan tukossa ja paska olo.
MehuSukka

MehuSukka 12.04.2012 in Ei mulla muuta

Nyt räyhä saa lähteä räyhäämään näille jonttereille kun tekivät "näin":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040915427201_uu.shtml
TehBigBunny

TehBigBunny 12.04.2012 in F1-kausi 2012

"Olemme kadottaneet Kimin jonnekkin Kiinaan"
Eeegac

Eeegac 12.04.2012 in F1-kausi 2012

!http://static.iltalehti.fi/formulat/kimiryysis41204JoP_fo.jpg! EEVVEVEVEVEE
djrunkkari

djrunkkari 12.04.2012 in F1-kausi 2012

jessus mikä tauko ollu! ens aamuyöllä jatkuu
THE FRC

THE FRC 12.04.2012 in Tallia vailla

Yksityiskuskeja vielä(kö?): jEsm0 -velliperse- pokalemestari ristimollo -hulli (tiimi ilmoitettu)- -finbullet- Siinähän olis kivasti kahden täyden tiimin kuskit kasassa...? Pallo on potkijoilla.
THE FRC

THE FRC 12.04.2012 in F4SM - Ennakko

hulluseon wrote: Hei onko tuossa auto hommassa mahdollisuus tehdä silleen, notta valitsee vasta kun kaikki muut on valinna? Meinaan että ottasin sen kipon jota on valittu vähiten. (Vähä luulee kaveri itestänsä liikoja...)
Onnistuu kyllä, ja muutenkin on toki ihan luonnollista että kokonaiset tiimit menevät valinnoissa etusijalle ja yksityiskuskit valitsevat heidän jälkeensä.
hulluseon

hulluseon 12.04.2012 in F4SM - Ennakko

Sitten foorumilla ilkun ja nauran, kun Nikde jää kuin pokasaha liiteriin.
EvoBobber

EvoBobber 12.04.2012 in Yleinen keskustelu autoista

Mudinski wrote: Onkos porukka tankkaillut E85:sta tankkeihinsa ollenkaan täällä ? Itse laitoin juuri tänään Ompun tankkiin E85+98E5 30/70 suhteessa. Tästä lähdetään kohti puhdasta E85.
On kyllä käynyt mielessä jos tekis Miatasta E85:llä kulkevan, alkaa noi bensan hinnat olemaan melko korkeet... uudet bensaputket + megasquirt + isommat suuttimet pitäisi tilailla.
savulohi

savulohi 12.04.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Tuomo33 wrote: Irlantilaista Kilbeggan viskiä näin aamuseen, niin pysyy virkeänä.
Skimmy olis siusta ylpee! :)
Tuomo33

Tuomo33 12.04.2012 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Irlantilaista Kilbeggan viskiä näin aamuseen, niin pysyy virkeänä.
Nikde

Nikde 12.04.2012 in F4SM - Ennakko

hulluseon wrote: Hei onko tuossa auto hommassa mahdollisuus tehdä silleen, notta valitsee vasta kun kaikki muut on valinna? Meinaan että ottasin sen kipon jota on valittu vähiten. (Vähä luulee kaveri itestänsä liikoja...)
Pikkasen vaan!
Tuomo33

Tuomo33 12.04.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

OZ:in maratoonia.. Loistava sarja.
hulluseon

hulluseon 11.04.2012 in Ratti

Säädettävissä. Club Sport pedaalit sille ratille kaveriksi ja vot. Ja jos tykkää hifistellä niin käsijarru ja vaihdekeppi siihen sitten.