Forum - Recent Posts
Mad maxit on kyl loistavia!
Jos mielii lisää vanhaa kunnon ajoleffaa niin
Konna ja koukku 1-2 (kolmonen ehkä jos on epätoivonen)
Kanuunankuularallit
Vanishing point (alkup. ja kyl sen viggon versionki kehtaa kattua)
Dukes of hazzard (jessica simpson on niiiiiin ihq microshortseineen) Okei, tää ei oo vanha.
Tarantiinon Death proof
Bullitt (vähän varauksella, hirveesti myös höttöö)
American Graffiti o/
Gone in 60secs (pitäs kai joskus kattoo se alkuperäinenkin...) Okei, tääkään ei oo vanha.
The Blues Brothers (hyvää musiikkiakin!)
Le mans (tästä on vissii joku uuski versio, mut unohtakaa se)
Death Race 2000 (se uusi versiokin on ihan kiva, mut jatko-osa karseeta paskaa)
Christine - tappaja-auto
The italian job (myös se uusi toimi)
vois pistää sit pari uudempaakin.
Ronin
Transporter 1-3
Taxi leffat (ei se jenkkiversio!)
Fast and furiouksetki menee. 3, 4 ja 5 varsinki jo ihan kohtuu kamaa mun mielestä.
Transformers 1-3 ei ehkä ihan autoleffa, mut silti :)
nyt jäänkin kivasti odotteleen haukkuja ;)
Mudinski wrote: Onkos porukka tankkaillut E85:sta tankkeihinsa ollenkaan täällä ? Itse laitoin juuri tänään Ompun tankkiin E85+98E5 30/70 suhteessa. Tästä lähdetään kohti puhdasta E85.Lähin paikka Vaasassa.. Seinäjoelle piti tulla mutta Shellin omistaja kieltäytyi.. Siinä meni hyvä mahis ohi. Tai ite puhun RE85.
RaabForRehab wrote: Mad Max ja perään Mad Max - Ukkosmyrsky. Tähän ei varmaan tarvi vastata, että onko hyvä? Voi perkerle. En muistanu että toi Ukkosmyrsky olikin se kolmas osa. Miksi kakkonen jäi välistä? MIKSI?!?Tulipa itekki katottua Mad Max 2 tässä jokunen päivä sitten. En ollut aiemmin nähnyt, joten oli jo aikakin. Kaikessa korniudessaan aivan mahtava leffa! :D Kolmonen pitäis katsastaa lähipäivinä.
move!
Tämä on aika pähee laite: " 6666 Customs S14 ":http://retrorides.proboards.com/index.cgi?action=display&board=general&thread=125180&page=1#1542812
Loppuviikko saikkua.
-EMM-
Miksi minun lompsani on vieläkin baarissa?
No kai se pitää hakia pois sieltä.
ffffuuuuuuuuu..... mikä vilttu mun boxia vaivaa???? Forzan levyä se ei tunnista mutta kyllä nfs undercover toimii ku uus ja loput muista mun peleistä mutta vain Forzan levylle boxi sanoo että " Unregonized disc", voi PRKL!!!!!!! lainasin sitä kaverille joka sanoi että kyllä se sen boxissa toimii mut ei mun omas, olisko aika ostaa uus boxi????
Tuuuut.
Tuuuut.
Naisääni: " Työttömyyskassa Pro. "
Minä: " No ** tässä terve, sellasta soittelen kun nyt eletään kuitenkin jo 11.:sta päivää eikä viime kuun ansiopäivärahoja + koulutustukia ole kuulunut niin mikähän mahtaa olla? Tässä pitäis vuokria sun muita maksella jo pikkuhiljaa. "
N: " Katotaanpas... joo eli sinun hakemus on tullut 1. päivä ihan ajallaan, se on käsitelty ja maksupäiväksi näyttää olevan merkitty 4. päivä. "
M: " Jaa, no sepäs erikoista kun siitä on jo viikko eikä mitään rahoja ole todellakaan kyllä tullut. "
N: " Hmm... no en osaa kyllä sanoa että mikähän mahtaa olla. "
M: " No pitäiskö sinun sitä asiaa vähän selvitellä? "
N: " Minä laitan viestiä tuonne käsittelijäl... eiku joo oho. Hakemus on käsitelty ja ok, näköjään on vaan unohtunut painaa tätä maksu-painiketta tästä. "
M: " Kiva. No viittikkö painaa siitä niin saan tällä viikolla maksettua laskut pois. "
N: " Neljä päivää on tässä se käsittelyaika, eli raha on sinun tilillä sitten viimeistään maanantaina. "
M: " Tiiätkö kuule että se ei nyt oikein sovi. Tässä on viikko oltu jo persaukisena pyhien yli ja jos niin meinaat että toinen viikko pitäis vielä odotella niin olet kyllä väärässä, vai annanko heti tästä pari viitenumeroa että voitte maksaa pari maksuhuomautusta? Se ei nimittäin sovi, että teiltä joku unohtaa painaa jotain nappia ja mulle tulee sen vuoksi mitään maksuhäiriöitä taikka vastaavaa. "
N: " No kun ei tälle nyt oikein... "
M: " EI, vaan nyt tehään niin että etit sieltä sellasen napin joka toimittaa mulle ne rahat tämän päivän aikana ja soitat sitten mulle kun se on löytynyt. Kiitos hei hei. "
Puoli tuntia kesti kun puhelin soi ja semmonen nappi löytyi... ei ole kyllä Lainkaan hyviä "unohduksia" tällaiset.
Mudinski wrote: Onkos porukka tankkaillut E85:sta tankkeihinsa ollenkaan täällä ? Itse laitoin juuri tänään Ompun tankkiin E85+98E5 30/70 suhteessa. Tästä lähdetään kohti puhdasta E85.Siitä lähetään ettei mitään 98 lievempää tankkiin laiteta.
Exami wrote: Harmi et seolis ollu valittavissa jos olis viittiny mennä kirjottelee sinne forumille ^^no ei ny aivan valittavissa kumminkaa :P sitä ketjuu ku seuras nii skaba loppupäätä kohden ku luki nii shelby sai aika murkskaavan kannatuksen, mines keräs kyl alkuun iha hyvi kans....
"Rammstein - Frühling in Paris":http://www.youtube.com/watch?v=acCzIUE8qwc
Onkos porukka tankkaillut E85:sta tankkeihinsa ollenkaan täällä ?
Itse laitoin juuri tänään Ompun tankkiin E85+98E5 30/70 suhteessa. Tästä lähdetään kohti puhdasta E85.
warcryFIN wrote: Alkaa olee noi unicornit kohta niin nähty ku on niitä talli täynnä. onneks tuli shelby ku se puuttuu noista. LOL joku Top Secret S15 (karkuun lähden, ennenkuin tomaateilla heittelevät, valmiiksi jo inhoavat)Haista sinä vanha saapas.
Alkaa olee noi unicornit kohta niin nähty ku on niitä talli täynnä. onneks tuli shelby ku se puuttuu noista. LOL joku Top Secret S15 (karkuun lähden, ennenkuin tomaateilla heittelevät, valmiiksi jo inhoavat)
PPPPPPPP
MehuSukka wrote: Helveti hienolta vaikuttaa toi Far Cry 3. Syyskuussa tuloo vasta. EMMFar Cry 2 oli hyvä peli.
Helveti hienolta vaikuttaa toi Far Cry 3. Syyskuussa tuloo vasta.
EMM
nyt oli valittavissa R34, GT500 ja Lambo..
Ja montako japsia tai euroa ollut tähän mennessä palkintoina?
NSX GT tulee vain äkkiä mieleen.