Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

Tuolla Latetzkin aukeamakuvissa kun on ollu nyt keskustelua yhteisöjulkaisusta tms., niin en malta olla heittämättä ajatusta mikä on pyöriny päässä viime päivinä. Reissikuvathan on poikaa kuten kaikki tietää, mutta kuvakoosteen tekeminen kisoista on yksin monen tunnin savotta replayn kelailuineen ja tilanteiden etsintöineen. Tämänkin tietää kaikki, ja se on todennäköisesti myös syy miksi niitä valitettavan vähän nähdään. Entäpä jos... tiimeiltä heruisi vaikka parikin kuvaa heidän "avaintilanteistaan" kisan varrelta parin lauseen kuvatekstin kera? Saatas minimaalisella vaivalla sellaset kollaasit että oksat pois ja kisaraportti kaupan päälle. Millekkä maistuu?
RaabForRehab

RaabForRehab 06.04.2012 in Yleinen keskustelu autoista

Capo26RS wrote: Tapio Laukkanen
Laukkasen Tapsa. Tuo mukava ja aina niin pirteä Herttoniemen Honda-huollon piällikkösmies. Hieno on tämä. Subaru paaluun ja Honda tilalle. Tai Audi.
savulohi

savulohi 06.04.2012 in Tallia vailla

Ihailtavaa uhrautumista tältä kaverilta tuon tiimihässäkän tiimoilta. Varmasti löytyy siulle tallipaikka.
RMestari

RMestari 06.04.2012 in Tallia vailla

Tarvisin ensi kaudeksi tallipaikan. Nopeuteni on häntäpään luokkaa, mutta otan osumaa suht harvoin. Tämä ensi kausi menisi tutustuessa, joten toivoisin ettei tallikaverit odota kisavoittoja jne. Itse en osaa maalata, joten joku muu joutuu tehdä tiimin maalit. GT: Rattimestari
Pure Black40

Pure Black40 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

^ Joo kyseinen kaveri olis ollu se 'neljäs' :D
RMestari

RMestari 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

THE FRC wrote: Jonkin verran palautteita tuli tuosta asiasta, niin tehtiin kompromissi. Asiat saattaa aina suunnitteluvaiheessa elää hieman ja viilauksia tulla, mutta kenellekään ei tarvitse monoa antaa jos teillä on kokoonpano lyöty lukkoon eikä muuta miellyttävää ratkaisua asiaan ole olemassa.
Joo, saatiin 'miellyttävä' ratkaisu, ei tässä enää mitään.
THE FRC

THE FRC 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

Macela94 wrote: Koskas ja minne saa alkaa kasaa ja kyseleen tiimejä?
-> Events. Kuskirekrytointeija varten sie voit sipasta vaikka ketjun pystyyn forumille missä vapaat akentit voi ilmoitella itsestään taikka sitten ihan perus yv-huuteloinnilla. Mänizment ei puutu sopimusneuvotteluihin. :D
vaiski75

vaiski75 06.04.2012 in Rivals

RaabForRehab wrote: Hulluja olette tuon merssun kanssa. 02:10.3xx sain ja tosta olis vielä parannettavaa pari kymppää. Ei enää jaksa. 10 kierrosta on maximum. Cone killerissä pitäs olla ihan ok pohjat..
Eii ole.. Mulla on sinne jo mahtiauto ja kivasti sitten ohitan Raabin.. Vähän pitää kyllä selvitä ensin.. Kivasti on Sfäde kahdessa kisassa ykkösenä.. Niistäkin pystyy kyllä parantamaan, mutta odotellaan Käkkäri-Teron vastaiskua ensin.. E. Mitä ihmettä, Hulli on mutruttanut tosi hyvin tuolla Positaanossa..?!
Mace

Mace 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

Koskas ja minne saa alkaa kasaa ja kyseleen tiimejä?
THE FRC

THE FRC 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

Pure Black40 wrote: Heh, mulla oli jo 4 kuskia tiimissä, ja joku päättää siellä vaihtaa yhtäkkiä max. 3:n kuskiin... Kenkä heiluu sitten yhdelle, jos ei muu auta... Jooh...
Jonkin verran palautteita tuli tuosta asiasta, niin tehtiin kompromissi. Asiat saattaa aina suunnitteluvaiheessa elää hieman ja viilauksia tulla, mutta kenellekään ei tarvitse monoa antaa jos teillä on kokoonpano lyöty lukkoon eikä muuta miellyttävää ratkaisua asiaan ole olemassa.
RaabForRehab

RaabForRehab 06.04.2012 in Rivals

Hulluja olette tuon merssun kanssa. 02:10.3xx sain ja tosta olis vielä parannettavaa pari kymppää. Ei enää jaksa. 10 kierrosta on maximum. Cone killerissä pitäs olla ihan ok pohjat..
Tuomo33

Tuomo33 06.04.2012 in pc,mac,softat,kännyt tms

-Oukei.. Asensin käytiksen tyhjälle kiintolevylle, ja nyt ei suostu käynistymään normaalisti.. Save yms.. Modessa kyllä toimii. Kellään ajatustamisä' voisi johtua- Edit: sain korjattua.
Pure Black40

Pure Black40 06.04.2012 in F4SM - Ennakko

Heh, mulla oli jo 4 kuskia tiimissä, ja joku päättää siellä vaihtaa yhtäkkiä max. 3:n kuskiin... Kenkä heiluu sitten yhdelle, jos ei muu auta...
THE FRC wrote: * Tiimeissä on tulevalla kaudella 3-4 kuljettajaa, joista kahden parhaan kisapisteet lasketaan mukaan tallimestaruustaisteluun. Yksittäistapauksissa kahden kuskin tiimejä voidaan harkita, mutta se edellyttää vähintäänkin näyttöjä esimerkillisestä aktiivisuudesta. Näin pyritään siihen, että joka tallilla on vähintään se kaksi kuskia viivalla ja tallitaistelut eivät kaadu esim. poissaoloihin. Yhden kuskin tiimejä emme missään tapauksessa hyväksy, vaan jokaiselle etsitään tallipaikka vaikka porukalla. ^Ei ole pahitteeksi alkaa pähkäillä kuskirekrytointeja jo nyt, ilmoittautuminen alkaa todnäk aika pian.^ T: Mänizment
Jooh...
DarkWarjo

DarkWarjo 06.04.2012 in rFactor 1&2

Rayha300 wrote: Warjo hyvä rauhotu. Se uppii niitä sulle ja laittaa linkin sitten kun ne on upittu
Nopiampaa saatana :D määt tahon ajaan :D no joo.. jos vaikka meseen heittää linkin sit kivasti..
RauhaMees

RauhaMees 06.04.2012 in rFactor 1&2

DarkWarjo wrote: no tuota.. mistä mä ne haen? :D ei se potta mulle ainakaa linkkiä oo ilmoottanu? :D
Warjo hyvä rauhotu. Se uppii niitä sulle ja laittaa linkin sitten kun ne on upittu
DarkWarjo

Rayha300 wrote: Meil on hirvee iso lista uusii ratoja.
no tuota.. mistä mä ne haen? :D ei se potta mulle ainakaa linkkiä oo ilmoottanu? :D
Pottae

Pottae 06.04.2012 in rFactor 1&2

Meillä on 12 rataa - n. 500mb. //Laitan TS:n tiedot YV:nä.
DarkWarjo

ja te ketkä messua käytätte ni solution13@gmail.com ja skypessä darkwarjo. tietty jos se potta sitä tessuservuuki ylläpitää ni sinnekki pääsen ku oson ilmottaa :P
RauhaMees

RauhaMees 06.04.2012 in rFactor 1&2

Meil on hirvee iso lista uusii ratoja.
DarkWarjo

Pottae wrote: Tällä hetkelle uploadaan Warjolle noita meidän ratoja. Sitten laitan servun päälle.
uppaat? :O on kai ne jo mulla?