Forum - Recent Posts
Niin on. Mie meen antamaan huuvvot!!
hulluseon wrote: Rabula.+1 Banin vika on tämä!
Rabula.
Mulla meni vanha PC aikoinaan samalla tavalla. Nykyisin ei näytä se kone enään mitää merkkejä, että olisi hengissä. Emo kuolemassa? :S
Saatanan vittu, ensin kone antaa herra siniruudun, sitte kun yritän restarttaa konettaa niin näytöllä lukee vaa "No signal", kerran se meni pikkusen pidemmälle, mutta se taas jökkäs.
.
ei sit eilen tullu ajeltuu ku työt vaati veronsa ja nukkumatti tuli..
Oisko tänää mitää? vai pitääkö taas säheltää yksin?
Meni jo.
*Sfiilattua:*
-Tiimeissä 2-3 kuskia, joista kahden nopeimman täydet pisteet tallipisteisiin.
-Kalenteri:
* 22.4. Mugello Club
* 29.4. Hockenheim National
* 6.5. Silverstone International
* 13.5. Iberian Full
* 20.5.Catalunya National
* 27.5. Nürburgring Short
* 3.6. Mugello Full
Vedetään tällä kertaa ilman taukoa, että ehditään alta pois ennen kesän kissanristiäisiä. Ilmoittautuminen alkaa ennen kuin cucco munii, joten pysykää kanavalla! Siinä kohtaa myös infoa autojen valinnoista. Mänizment kiittää palautteesta.
En valitettavasti pääse tänävuonna. Helsingin ACS:n oon käynyt kattomassa joka vuosi vuodesta 2000, mutta nyt ei tosiaankaan riitä aika.
Ottakaa paljon kuvia!
Nikde wrote: Coming to America; 2:10.001 Eikä jääny yhtään kaivelee tuo tulos...Hyvä rivalssi tämä! .023 Nikdeä perässä tällä hetkellä.
Muistakaa kiitellä ja ihailla Slamitin osaston mustaa Audi A7:aa ;)
Hihii tulispa tuosta tuo skylle. Helbbo unicorni olis kyl, itellä hyvin hallus nää autocrossit. Mutta kivasti olen täällä mökillä ilman nettiä ja tänki sivun lataus kesti onnettomalla kentällä varmaa pari min. Onneks sentää aikaa tonne tiistaihi asti.
Coming to America; 2:10.001
Eikä jääny yhtään kaivelee tuo tulos...
Cone Killer at Mugello, sieltä helppo Unicorni tarjolla: "Time to beat":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5328263.aspx
Tohon riittää tyylii et kurvaa vaa pätkän läpi ilman kaatoja...
Ei vaan pärjää teille.
TK ajannu Micralla, ei saakeli!
helluvaweevil wrote: raiskaan sut!Hiljaa mastodontti! Varo vaa ettei Sorsas jätä tielle... :D
TUNING MAN 95 wrote: Ite menossa Lauantaina näillä näkymin.raiskaan sut!
lauantaina jeejee
Kylmää vettä.