Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 03.07.2014 in Ei mulla muuta

Kukaan menos huomenna Ruisrockiin?
Tuomo33

Tuomo33 03.07.2014 in rFactor 1&2

Sulta puuttuu se rata ladattuna/asennettuna.
Lehtinenn

Lehtinenn 03.07.2014 in rFactor 1&2

Tiedättekös muuten mikä vikana rfactoris, kun koitan joinata servuun niin se ''joinaa'' mun viimeks pelattuun mappiin jota vedin yksinpelis. Eli en pysty perjaateessa joinaamaan, koko online peliin...
RauhaMees

RauhaMees 03.07.2014 in Next Car Game

LANi tuli!
KKNGS

KKNGS 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
Joono, muumilaaksoversio ei toimi, yllättäen, mutta jos joku origin tai ets:n sivuilta ostettu versio on, niin pistät vaan steamiin sen saman sovellusavaimen ja se on sielä.
Tuomo33

Tuomo33 03.07.2014 in Street Legal Racing

Tohon kun lyö mukaan sen le muodon niin kaikki toimii kivasti. Tosin ostamis katalogi kusee sen jälkeen. Ja noin pitkään kun ei careerissa, mene valocityyn. Niin pitäis rokata lähes ongelmitta
DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2014 in Street Legal Racing

pittää varmaa poistella muut modit tuosta ensin ja vetästä puhtaalle toi, joku modi tykkäilee aina kaataa tota peliä. ja kiitti Tuomolle linkistä :)
DarkWarjo

DarkWarjo 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
Jos sul o kuitenki aito ETS pystyt liittään sen kyllä steamiin. itellä originista ostettu ja se o linkattu steamiin ja pelaa multipläyeri
Tuomo33

Tuomo33 03.07.2014 in Street Legal Racing

Vstanced ja modzona Lataa ensimmäisestä paikasta. Stage 1 version, niin ainakin toimii. "Tästä ":http://vstanced.com/page.php?al=SLRRMWMCOMPILATION2011STAGE1
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Latetzki wrote: Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.
Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
Latetzki

Latetzki 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

El PiNk DeViL wrote: Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!
Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.07.2014 in Street Legal Racing

Nyt kun ollaan täälä xbox-rintamalla herätty niin kysellääs täältäkin apuja.. :D Mistä macela lataa noida modeja ja mikä versio tuo on? Eilen yritin pariakin versiota ladata siitä jack -editionista mutta se ei auennut vaikka klikkaili exe-tiedostoa.. Mikä on vikana? :D Edittiä: Voiko olla että koska windows kasi..? :(
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!
KKNGS

KKNGS 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Driver181 wrote: Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*
Varsinki jos tullaan jonossa pikkutiellä vastaan.
Driver181

Driver181 03.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Latetzki wrote: Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.
Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*
Latetzki

Latetzki 02.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Lehtinenn wrote: Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....
Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.
Lehtinenn

Lehtinenn 02.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....
RauhaMees

RauhaMees 02.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

KingPlayer10 wrote: 7: Voit käynnistää myös pikakuvakkeesta työpöydältä jos siellä sillainen on. Toimii nykyisessä versiossa.
I FIX
KKNGS

KKNGS 02.07.2014 in GTA V

Kävin taas eilen vähän harjottelemassa... !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9720/JCEzp9cbY0KsdiNZ_hpX7g/0_0.jpg! Ja uutta konepeltiä Sitikkaan :) !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5704/lWQfaOLwnUm5sM9R43OMlg/0_0.jpg!
KKNGS

KKNGS 02.07.2014 in Euro Truck Simulator 2

Rayha300 wrote: Latasin, avasin ja painoin asenna nappia. Simple as.....
fök Njoo, pistän tähän nyt sellasen "ETS2MP for Dummies"-ohjeen. 1: Mene "tänne":http://ets2mp.com/ 2: Paina Download 3: Paina "Sign in through Steam" 4: Steam nimi ja salasana oikeisiin kohtiin ja sitten "Sign In" 5: Sitten painat siitä pitkästä punasesta palkista, ja se alkaa lataamaan sitä. 6: Kun oot sen ladannut, niin asennat sen, eli oikeestaan painat "next" koko ajan uudestaan vaan. 7: Kun on asennettu, käynnistät *ASENNUSKANSIOSTA* sen ETS2MP:n, muuten ei toimi. Ja pitää siis olla ihan aito versio ETS:stä, ei muumilaaksoversioita.