Forum - Recent Posts
Kukaan menos huomenna Ruisrockiin?
Sulta puuttuu se rata ladattuna/asennettuna.
Tiedättekös muuten mikä vikana rfactoris, kun koitan joinata servuun niin se ''joinaa'' mun viimeks pelattuun mappiin jota vedin yksinpelis.
Eli en pysty perjaateessa joinaamaan, koko online peliin...
LANi tuli!
El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :DJoono, muumilaaksoversio ei toimi, yllättäen, mutta jos joku origin tai ets:n sivuilta ostettu versio on, niin pistät vaan steamiin sen saman sovellusavaimen ja se on sielä.
Tohon kun lyö mukaan sen le muodon niin kaikki toimii kivasti.
Tosin ostamis katalogi kusee sen jälkeen.
Ja noin pitkään kun ei careerissa, mene valocityyn. Niin pitäis rokata lähes ongelmitta
pittää varmaa poistella muut modit tuosta ensin ja vetästä puhtaalle toi, joku modi tykkäilee aina kaataa tota peliä.
ja kiitti Tuomolle linkistä :)
El PiNk DeViL wrote: Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :DJos sul o kuitenki aito ETS pystyt liittään sen kyllä steamiin. itellä originista ostettu ja se o linkattu steamiin ja pelaa multipläyeri
Vstanced ja modzona
Lataa ensimmäisestä paikasta. Stage 1 version, niin ainakin toimii.
"Tästä ":http://vstanced.com/page.php?al=SLRRMWMCOMPILATION2011STAGE1
Latetzki wrote: Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.Niinno niimpä tietysti saatana :D Mulla on siitä joku köyhäversio vaan :D
El PiNk DeViL wrote: Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!Niin että oletko ostanut sen ETS2:n Steamistä? Muuten ei passaa pelata.
Nyt kun ollaan täälä xbox-rintamalla herätty niin kysellääs täältäkin apuja.. :D Mistä macela lataa noida modeja ja mikä versio tuo on? Eilen yritin pariakin versiota ladata siitä jack -editionista mutta se ei auennut vaikka klikkaili exe-tiedostoa.. Mikä on vikana? :D
Edittiä: Voiko olla että koska windows kasi..? :(
Tää rekkapena yrittää tosta kingiksen linkistä ladata niin tulee teksti "Cannot find Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. Is your Steam account private? If yes change it status to public and try again." Vaikka Steami accountin pitäis olla kyllä ihan julkisena :o Tosin en ihan varma ole koska steam on mulle uus juttu, tunnukset ehkä kuukauden vanhat jos sitäkään.. :D
Tän rekkapenan pitää päästä pelaamaan muutakin ku yksinpeliä!
Driver181 wrote: Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*Varsinki jos tullaan jonossa pikkutiellä vastaan.
Latetzki wrote: Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.Jos näät ketää FRCeeltä tienpäällä *POIS, ALTA!*
Lehtinenn wrote: Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....Älä luota kehenkään :D Venäläisiin varsinkaan.
Kiitos vastauksista, tästä alkaa se rekkamiehen elämä....
KingPlayer10 wrote: 7: Voit käynnistää myös pikakuvakkeesta työpöydältä jos siellä sillainen on. Toimii nykyisessä versiossa.I FIX
Kävin taas eilen vähän harjottelemassa...
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9720/JCEzp9cbY0KsdiNZ_hpX7g/0_0.jpg!
Ja uutta konepeltiä Sitikkaan :)
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5704/lWQfaOLwnUm5sM9R43OMlg/0_0.jpg!
Rayha300 wrote: Latasin, avasin ja painoin asenna nappia. Simple as.....fök Njoo, pistän tähän nyt sellasen "ETS2MP for Dummies"-ohjeen. 1: Mene "tänne":http://ets2mp.com/ 2: Paina Download 3: Paina "Sign in through Steam" 4: Steam nimi ja salasana oikeisiin kohtiin ja sitten "Sign In" 5: Sitten painat siitä pitkästä punasesta palkista, ja se alkaa lataamaan sitä. 6: Kun oot sen ladannut, niin asennat sen, eli oikeestaan painat "next" koko ajan uudestaan vaan. 7: Kun on asennettu, käynnistät *ASENNUSKANSIOSTA* sen ETS2MP:n, muuten ei toimi. Ja pitää siis olla ihan aito versio ETS:stä, ei muumilaaksoversioita.