Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 12.03.2012 in Ei mulla muuta

PetuK wrote: Oikein lämpimästi tervetuloa :P ^Mikäs firma btw?^
Fenix Sign. Jonkun uuden kaupan opasteita asentavat, niin tuun hakemaan toisen pakun pois, kun sitä tarvitaan firmalla.
PetuK

PetuK 12.03.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
Oikein lämpimästi tervetuloa :P ^Mikäs firma btw?^ EMM
PetuK

PetuK 12.03.2012 in Minkä auton ostaisin

Kuten jo aiemmin todettua.. ole rohkea, valitse Ooppeli :) C-Veera, farkkuna tai miksei myös gts (viistoperä siis). On reilusti tilaa. Ja kulkuakin jopa vähän löytyy, kun sopivan koneen ottaa keulille... Noilla sun spekseillä löytyy aika uusia ja pienillä maileilla. Siis niitä isokoneisiakin. 1,8:sit ja 2,2:set jättäisin suosiolla väliin. Riisseli tai bensoista 3.2 tai 2.8t vuosimallista riippuen. Eivät nyt suoranaisesti loista katsastustilastoissa, mutta eivät mitenkään erityisen huononakaan esiinny. Muistaakseni. Ja kun ottaa huomioon niiden ylipitkän (30tkm) huoltovälin, niin ei luku ole ollenkaan paha. Vähän tiheämmällä huoltovälillä ne "viat" löytyisivät jo niissä huolloissa ja kas kun tilastot tykkäis. Tai näin ainakin kovasti itselleni uskottelen :)
Pottae

Pottae 12.03.2012 in Ei mulla muuta

Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
djrunkkari

djrunkkari 12.03.2012 in F4SM Kausi 2 - Pisteet

Nikdellä ollu eniten PI rankkua :D berneses kolmas kerta :D
Eeegac

Eeegac 12.03.2012 in Ei mulla muuta

Forza 4 tilattu. SM-kausi kutsuu, iik.
Eeegac

Eeegac 12.03.2012 in Yleinen happines topic

AIJAI! Hyvä fiilis! Viimeinen näyttösuunnitelma tehty valmiiksi ja 20 sivun jälkeen opettaja, minä ja ohjaajani ovat tyytyväisiä! BOOM!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 12.03.2012 in Yleinen happines topic

Tukariopetusta koko päivä, ei koulua :p Just lähin mäkkäristä takas kansanopistolle :)
Mace

Mace 12.03.2012 in Ei mulla muuta

Clio.. !http://pics.kuvaton.com/kuvei/car_door_trick.gif! emm
djrunkkari

djrunkkari 12.03.2012 in Forza 4

"Siellähän se komeilee":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5261100.aspx
djrunkkari

djrunkkari 12.03.2012 in F1-kausi 2012

YEEEEEAH
Nikde

Nikde 12.03.2012 in F1-kausi 2012

Yezzzyezzzyeeeezzz, here we go again... Tätä on odotettu! Ei oo kauaa enää :)
hulluseon

hulluseon 11.03.2012 in Forza 4

warcryFIN wrote: Lisää julkisuutta. Olivat näköjään keräilleet hienoimpia Forza 4 maalauksia Official Xbox Magazineen maaliskuun numeroon Jenkeissä (en tiedä löytyykö lehti Suomesta lehtihyllyistä) ja meikäläisen Costa Rica Porsche oli tuolla esillä gamertageineen kaikkineen. Kivoja tällaiset!
Ihan paras on tämä meijän Itku mees.
warcryFIN

warcryFIN 11.03.2012 in Forza 4

Lisää julkisuutta. Olivat näköjään keräilleet hienoimpia Forza 4 maalauksia Official Xbox Magazineen maaliskuun numeroon Jenkeissä (en tiedä löytyykö lehti Suomesta lehtihyllyistä) ja meikäläisen Costa Rica Porsche oli tuolla esillä gamertageineen kaikkineen. Kivoja tällaiset!
Exami

Exami 11.03.2012 in Ei mulla muuta

Hyvä jakso oli.
MehuSukka

MehuSukka 11.03.2012 in Ei mulla muuta

Kivasti jää nuo jokkis sebring ja sm maple koeviikon keskelle. *But that wont stop meh!!* EMM
Storkki

Storkki 11.03.2012 in F1-kausi 2012

Ensi viikolla pitkä off season odotus palkitaan :) Se on kans hyvä juttu, että ekan kisan jälkeen on vain yhden viikon tauko ja sitten on Malesian kisa. :P
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 11.03.2012 in F1-kausi 2012

Viikko enää ekaan kisaan ja 5 päivää ekoihin vapaisiin harjoituksiin! Tarkoitus on tietysti seurata suorana myös vapaat harkoitukset, vaikka ne tulevatkin yöllä :P Keke arvioi tallien voimasuhteita viikko sitten ja arveli Red Bullin olevan ykkösenä ja McLarenin 1-2 kymmenystä näiden perässä. Sitten näiden jälkeen vahvimmat olisi Lotus ja Mersu, joiden jälkeen tulisi Force India, ja Ferrari olisi vasta 6. nopein auto. Voi olla Kimillä hyvät mahdollisuudet napata podiumeja, jos Lotus on niin vahva kuin spekuloidaan!
Nikde

Nikde 11.03.2012 in Ei mulla muuta

FINBULLET wrote: Hyvä imemään. EMM
Gotcha! EMM
FINBULLET

FINBULLET 11.03.2012 in Ei mulla muuta

Hyvä imemään. EMM