Pottae
12.03.2012 in
Ei mulla muuta
PetuK wrote:
Oikein lämpimästi tervetuloa :P
^Mikäs firma btw?^
Fenix Sign. Jonkun uuden kaupan opasteita asentavat, niin tuun hakemaan toisen pakun pois, kun sitä tarvitaan firmalla.
PetuK
12.03.2012 in
Ei mulla muuta
Pottae wrote:
Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
Oikein lämpimästi tervetuloa :P
^Mikäs firma btw?^
EMM
PetuK
12.03.2012 in
Minkä auton ostaisin
Kuten jo aiemmin todettua.. ole rohkea, valitse Ooppeli :)
C-Veera, farkkuna tai miksei myös gts (viistoperä siis). On reilusti tilaa. Ja kulkuakin jopa vähän löytyy, kun sopivan koneen ottaa keulille...
Noilla sun spekseillä löytyy aika uusia ja pienillä maileilla. Siis niitä isokoneisiakin. 1,8:sit ja 2,2:set jättäisin suosiolla väliin. Riisseli tai bensoista 3.2 tai 2.8t vuosimallista riippuen.
Eivät nyt suoranaisesti loista katsastustilastoissa, mutta eivät mitenkään erityisen huononakaan esiinny. Muistaakseni. Ja kun ottaa huomioon niiden ylipitkän (30tkm) huoltovälin, niin ei luku ole ollenkaan paha. Vähän tiheämmällä huoltovälillä ne "viat" löytyisivät jo niissä huolloissa ja kas kun tilastot tykkäis. Tai näin ainakin kovasti itselleni uskottelen :)
Pottae
12.03.2012 in
Ei mulla muuta
Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
djrunkkari
12.03.2012 in
F4SM Kausi 2 - Pisteet
Nikdellä ollu eniten PI rankkua :D berneses kolmas kerta :D
Eeegac
12.03.2012 in
Ei mulla muuta
Forza 4 tilattu. SM-kausi kutsuu, iik.
Eeegac
12.03.2012 in
Yleinen happines topic
AIJAI! Hyvä fiilis! Viimeinen näyttösuunnitelma tehty valmiiksi ja 20 sivun jälkeen opettaja, minä ja ohjaajani ovat tyytyväisiä! BOOM!
El PiNk DeViL
12.03.2012 in
Yleinen happines topic
Tukariopetusta koko päivä, ei koulua :p Just lähin mäkkäristä takas kansanopistolle :)
Mace
12.03.2012 in
Ei mulla muuta
Clio..
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/car_door_trick.gif!
emm
djrunkkari
12.03.2012 in
Forza 4
"Siellähän se komeilee":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5261100.aspx
djrunkkari
12.03.2012 in
F1-kausi 2012
YEEEEEAH
Nikde
12.03.2012 in
F1-kausi 2012
Yezzzyezzzyeeeezzz, here we go again... Tätä on odotettu! Ei oo kauaa enää :)
hulluseon
11.03.2012 in
Forza 4
warcryFIN wrote:
Lisää julkisuutta. Olivat näköjään keräilleet hienoimpia Forza 4 maalauksia Official Xbox Magazineen maaliskuun numeroon Jenkeissä (en tiedä löytyykö lehti Suomesta lehtihyllyistä) ja meikäläisen Costa Rica Porsche oli tuolla esillä gamertageineen kaikkineen. Kivoja tällaiset!
Ihan paras on tämä meijän Itku mees.
warcryFIN
11.03.2012 in
Forza 4
Lisää julkisuutta. Olivat näköjään keräilleet hienoimpia Forza 4 maalauksia Official Xbox Magazineen maaliskuun numeroon Jenkeissä (en tiedä löytyykö lehti Suomesta lehtihyllyistä) ja meikäläisen Costa Rica Porsche oli tuolla esillä gamertageineen kaikkineen. Kivoja tällaiset!
Exami
11.03.2012 in
Ei mulla muuta
Hyvä jakso oli.
MehuSukka
11.03.2012 in
Ei mulla muuta
Kivasti jää nuo jokkis sebring ja sm maple koeviikon keskelle. *But that wont stop meh!!*
EMM
Storkki
11.03.2012 in
F1-kausi 2012
Ensi viikolla pitkä off season odotus palkitaan :)
Se on kans hyvä juttu, että ekan kisan jälkeen on vain yhden viikon tauko ja sitten on Malesian kisa. :P
Nipsuhuuli
11.03.2012 in
F1-kausi 2012
Viikko enää ekaan kisaan ja 5 päivää ekoihin vapaisiin harjoituksiin! Tarkoitus on tietysti seurata suorana myös vapaat harkoitukset, vaikka ne tulevatkin yöllä :P
Keke arvioi tallien voimasuhteita viikko sitten ja arveli Red Bullin olevan ykkösenä ja McLarenin 1-2 kymmenystä näiden perässä. Sitten näiden jälkeen vahvimmat olisi Lotus ja Mersu, joiden jälkeen tulisi Force India, ja Ferrari olisi vasta 6. nopein auto.
Voi olla Kimillä hyvät mahdollisuudet napata podiumeja, jos Lotus on niin vahva kuin spekuloidaan!
Nikde
11.03.2012 in
Ei mulla muuta
FINBULLET wrote:
Hyvä imemään.
EMM
Gotcha!
EMM
FINBULLET
11.03.2012 in
Ei mulla muuta
Hyvä imemään.