Forum - Recent Posts
En nyt ihan tuommosta ajatellut, mutta kerron nyt mikä on ideana tuolla muualla.
Eli kaudella 18 ETCC:n puolella otettiin käyttöön taas lohkot. Legend, Pro, Pro-am. Kaikki ajavat edelleen samoissa kisoissa, mutta ajat myös koko sarjan pisteistä, tallipisteistä ja divisioona pisteistä. Talleissa maksimissaan neljä kuskia, mutta Legend divarin kuskeja saa olla vain yksi tallissaan(En viiti tähän niitä kaikkia mahdollisuuksia laittaa. Niitä oli niin viltusti).
Tällä periaatteella melkeinpä kaikki tallit menisi uusiksi täällä ja hitaammat kuskit voisivat saada parempia mahdollisuuksia tunejen muodossa, vaikkakin niitä taidetaan kuitenkin jakaa aika avokätisesti porukalle täällä.
Noista tuneista nyt vielä sen verran sanon, notta kun -te- me hitaammat satumme niitä saamaan nopeammilta kavereilta, niin tallentakaa se tune ja radikaalisti alatte itse muokottelemaan sitä tunea. Huomaatte kyllä milloin auton käyttäytyminen alkaa muuttua parempaa/huonompaan suuntaan. Mutta älkää ihmeessä tallentako siihen alkuperäisen tunen päälle, jonka saatte.
-
hulluseon wrote: Minä en oikein noihin PI tasoituksiin enää jaksa uskoa niin kovasti. Sieltä lobby säädöistä voidaan raplata tehoa ja pitoa veks ja huomattu ETCC:n kisoissa ihan toimivaksi systeemiksi. Ja edelleen en kalastele mitään managerin paikkaa itselleni. Luovun pois viimeisistäkin velvotteista vaikka heti. E. Tai otetaan käyttöön ns. lohkot. Jotain tyyliin tähdet, puoliammattilaiset ja amatöörit. Olisi edes oman divarin sisällä jotain kilvoittelua.Mulla on heti ehdotus tähän: SM-sarjaan Lohkot: A, B ja C. Lohko A: Sarjataulukko sijoitus 1-10 osallistumisoikeus Lohkon A-kisoihin. Lohko B: Sarjataulukko sijoitus 11-20 osallistumisoikeus Lohkon A* ja B-kisoihin *=Oikeusosallistua kisoihin mikäli tilaa A-lohkon kisassa. Lohko C: Sarjataulukon sijoitus 21-30 osallistumisoikeus Lohkon A**, B* ja C-kisoihin. **=Mikäli kaikki A-lohkoluokitetut pelaajat ei mukana, eikä B-lohkon osallistuneet täytä A-lohkon kisalobbyä. *=Osallistumisoikeus B-lohkon kilpailuun mikäli kilpailulobby ei täynnä. Tuosta voi jatkojalostaa.
Exami wrote: Mutta juuri tästä syystä on PI-tasoitukset.Minä en oikein noihin PI tasoituksiin enää jaksa uskoa niin kovasti. Sieltä lobby säädöistä voidaan raplata tehoa ja pitoa veks ja huomattu ETCC:n kisoissa ihan toimivaksi systeemiksi. Ja edelleen en kalastele mitään managerin paikkaa itselleni. Luovun pois viimeisistäkin velvotteista vaikka heti. E. Tai otetaan käyttöön ns. lohkot. Jotain tyyliin tähdet, puoliammattilaiset ja amatöörit. Olisi edes oman divarin sisällä jotain kilvoittelua.
Exami wrote: no sehän luo kisa tunnelmaa ku radalla tapahtuu! parhaat forza hetken on kyllä ollu just niillä autoilla millä ei oo kaikkein vakain ja "helpoin" ajaa kovaa. toki setupit auttaa paljon, mutta näissäkin voitas "nopeilta" kuskeilta esim ensin kieltää race renkaat yms joten niillä ajaminen olisi viellä haastavempaa. Ja nämä "touge" autot on nimenomaan tasapainosia ajaa.Tottakai luo tunnelmaa, eikä niiltä hetkiltä varmaan näissä ympyröissä voi välttyä oli autot mitkä tahansa. :) Miusta parhaat vorssahetket on taas niitä kun ajetaan kierrostolkulla tiukkaa, tarkkaa ja vauhdikasta reissiä sijoituksista mahdollisimman vähillä virheillä. Ehkä se tämä mielipide-ero johtuu siitä, vaikkakin hot lapissa ym. yleisessä perseilyssä mie oon kyllä samaa mieltä että autosta pitää löytyä vähän luonnetta.. :) Mie myös painotan, että en halua olla mitenkään negatiivinen vaan tavoitteena Hullin tavoin vain tasaväkiset ja nautinnolliset kisat mahdollisimman monelle. E// Toisekseen eikös nyt oo ollu aika monta kautta putkeen RWD-autot SM:ssä, vai oliko siellä joku välissä? Rellut, Säxät ja nämä tulee nyt lonkalta mieleen ainakin.
Ei voi tietää.
Onko nyt siis ens kaudelle tulossa usempia autoja?
no sehän luo kisa tunnelmaa ku radalla tapahtuu! parhaat forza hetken on kyllä ollu just niillä autoilla millä ei oo kaikkein vakain ja "helpoin" ajaa kovaa. toki setupit auttaa paljon, mutta näissäkin voitas "nopeilta" kuskeilta esim ensin kieltää race renkaat yms joten niillä ajaminen olisi viellä haastavempaa.
Ja nämä "touge" autot on nimenomaan tasapainosia ajaa.
Exami wrote: Mutta juuri tästä syystä on PI-tasoitukset.. ota esimerkkinä tämä kausi, nyt on PI-tasotukset onko ns hitaat kuskit noussu sen korkeammalle? eipäoikeestaan, siellä on nopeat kuskit silti kärkikastissa taistelemassa. Joten olen yhä sitä mieltä että kevyet keskimoottoriset joissa tehoa. PI-tasotuksilla nopeimmilta kuitenkin pudotetaan tehoja jne joten +-0Sie puhut nyt pelkästään tuloksista, ajamisen ja kisatapahtumien mielekkyydestä olis minusta enemmän kyse tässä.
savulohi wrote: Totta on varmasti tuokin mutta vaikeilla autoilla erot korostuu vaan entisestään ja mielenkiinto laskee peräpäässä pikkuhiljaa. -Yllättävää kyllä,- mutta Hullison puhelee aivan asiaa tuossa.Mutta juuri tästä syystä on PI-tasoitukset.. ota esimerkkinä tämä kausi, nyt on PI-tasotukset onko ns hitaat kuskit noussu sen korkeammalle? eipäoikeestaan, siellä on nopeat kuskit silti kärkikastissa taistelemassa. Joten olen yhä sitä mieltä että kevyet keskimoottoriset joissa tehoa. PI-tasotuksilla nopeimmilta kuitenkin pudotetaan tehoja jne joten +-0
Exami wrote: Emt tuleeko poistumaan se nopein kärki muutenkun lopettamalla pelaamisen? nopeet on nopeita ja hitaat hitaita.Totta on varmasti tuokin mutta vaikeilla autoilla erot korostuu vaan entisestään ja mielenkiinto laskee peräpäässä pikkuhiljaa. -Yllättävää kyllä,- mutta Hullison puhelee aivan asiaa tuossa.
Emt tuleeko poistumaan se nopein kärki muutenkun lopettamalla pelaamisen? nopeet on nopeita ja hitaat hitaita.
Nikde wrote: MR autot kehiin, MR-S, Elise, Exige, Speedster, NSX... Helppoja ja hauskoja ajaa!Ja äkkinäisen käsiin niin hankalia säätää. Siis näillä minun kommenteilla ei ole tarkoitus olla negatiivisia. Mieluiten itse näkisin siellä kärjessä välillä muitakin kuin ne samat tutut kisasta toiseen ja tällä kaudella voittajien joukkoon on liittynyt yksi lisää. Eli minun toiveena joka kaudella on mahdollisimman helposti ajettavat autot joita jokainen uupelo osaa säätää ja ajaa kovaa.
MR autot kehiin, MR-S, Elise, Exige, Speedster, NSX... Helppoja ja hauskoja ajaa!
"Tycho x Heathered Pearls - Dazed Mag Mix":http://soundcloud.com/tycho/tycho-x-heathered-pearls-dazed
Exami wrote: Ehdotus: Matalia A-luokan autoja, vanhoja paljon kiertäviä vapareita! Ei siinä että eka auto olis ollu kovin painava (sx) mutta siitä puuttu voima.. eli jotain alle 1000kg autoja jossa jotain 200kW paikkeilla tehoa,Liian paljon tehoa osalle kuskeista, minut mukaan luettuna. E. Siis painoon nähden.
Ehdotus: Matalia A-luokan autoja, vanhoja paljon kiertäviä vapareita!
Ei siinä että eka auto olis ollu kovin painava (sx) mutta siitä puuttu voima.. eli jotain alle 1000kg autoja jossa jotain 200kW paikkeilla tehoa,
Jumankega notta oli hiano naisten 30km Kollenilla.
Hiano.
!http://www.simracingworld.com/images/screenshots/smallscreen/game-0278-013491.jpg!
!http://insider.simbin.com/wp-content/uploads/2012/02/zonda_01-670x376.jpg!
http://www.nettiauto.com/honda/civic/4423619
Mitenkä ois uudempi civicci ? Perheautoks ihan semipirtee 1.8 i-vtec kone, jakopää on ketjulla, sisätilat tasoa Corolla, kulutus kohtuullinen. Vakiona toi näyttää ehkä hieman pappa-autolta mutta pienillä muutoksilla tostakin saa näppärän näkösen liikuttimen.
Suuntaa antava kuva: http://snow.pwnij.com/CivicSI/Rolling/_MG_6161_2_3_tonemapped.jpg