Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 01.03.2012 in Microsoft Flight

Vaikiaa tua lentely...
sjamy

sjamy 29.02.2012 in LFS ?

Driver181 wrote: Onkos sjamy missä tiimissä?
Mä en tiimejä pahemmin harrastele..
Driver181

Driver181 29.02.2012 in LFS ?

Onkos sjamy missä tiimissä?
Mace

Mace 29.02.2012 in LFS ?

Mahtavia kuvia :)
sjamy

sjamy 29.02.2012 in LFS ?

*DAMN* 700hp takapyörillä, mukava ajella.. !http://i8.aijaa.com/b/00086/9675626.jpg!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 29.02.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

1:33,685. Ei ainakaan vielä ekan 20 kierroksen aikana pystyny runkkarin aikoihin vaikka sillä on alempi PI..
Pottae

Pottae 29.02.2012 in FTSC - Kokkeilaan uudestaan!

Voipi olla, että kisaa siirretään viikolla. Vähän unohrin laittaa eventteihin koko kisan ja muutenkin on innostus vähissä töiden ja muun sähläyksen keskellä. Pahoittelen jos joku odotti kisaa. Ens viikolla sitten.
Teknika1

Teknika1 29.02.2012 in Millainen on viihteesi pyhättö

MehuSukka wrote: Huutomerkit vaan linkin alkuun ja loppuun nii näkyy
Kiittää :) tosin tos ekan linkin kans feilas vähä 1g myöskin, mut pikkufiilailulla alkas näkyyn :)
MehuSukka

MehuSukka 29.02.2012 in Millainen on viihteesi pyhättö

Huutomerkit vaan linkin alkuun ja loppuun nii näkyy
Teknika1

Teknika1 29.02.2012 in Millainen on viihteesi pyhättö

!http://teknika.1g.fi/Miksaukset/olokkari.jpg! tossa toi. lg 42" vanha paske ruutu. onkyo tx-sr308 vaffari + elac bs52 kajarit + DIY kymppituumaanen vuufferi (tuo sohvapöytä jonka päällä lamppu) x360 60gt vuodelta nakki + ms wheel piilos vaatehuonees ps3 320gt logitechin harmony one kaukkari + ties vaikka mitä pikkupasketta aiheesee liittyen :) ja kuva (oli) urlin takana koska : evo
KKNGS

KKNGS 29.02.2012 in Minecraft

!http://farm8.staticflickr.com/7044/6795443632_e5349b3ddf_m.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

savulohi wrote: Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
YESH!! Toimii! Muutama sekunti meni kuuklettamiseen ja syy löytyi.. Jostain syystä multiscreen vaan pois päältä niin johan toimii taas :)
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
El PiNk DeViL

savulohi wrote: Vähän se haiskahtas syystä taikka toisesta korruptoituneelle design-tiedostolle. Kahtoppas dashboardin memory-osiosta pelitiedostot ja poista se missä näkyy joku merkki moisesta tapahtumasta. Designit varmaan häviää, mutta voit koittaa vaikka giftata jollekin mitä pystyt ja pyytää lähettelemään sitten takaisin.
Not vörking..
hulluseon

hulluseon 29.02.2012 in Ei mulla muuta

Lisää matkailu vinkkejä Nääsvilleen? Hyvälle näyttää Loheksen vinkki. Ajetaan muuten siitä Jyskälän läpi nii huudetaan Sfäden kaappikello nurin. EMM
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Hulli lähtee kohta kohti Nääsvilleä ja välttämättä en ole täällä teitä härnäämässä, riippuen hotellista. Vai lie varasivat hotelli helpotuksesta paikat?? EMM
Jack The Rooster!
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL wrote: Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan... Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
Vähän se haiskahtas syystä taikka toisesta korruptoituneelle design-tiedostolle. Kahtoppas dashboardin memory-osiosta pelitiedostot ja poista se missä näkyy joku merkki moisesta tapahtumasta. Designit varmaan häviää, mutta voit koittaa vaikka giftata jollekin mitä pystyt ja pyytää lähettelemään sitten takaisin.
hulluseon

hulluseon 29.02.2012 in Ei mulla muuta

Hulli lähtee kohta kohti Nääsvilleä ja välttämättä en ole täällä teitä härnäämässä, riippuen hotellista. Vai lie varasivat hotelli helpotuksesta paikat?? EMM
El PiNk DeViL

Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan... Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
RauhaMees

RauhaMees 29.02.2012 in FRC FM4 Jokkis - Auton päivitykset

29.2.2012 Päivitän Escoani. Springs and dampers Sport: 300€ Antiroll bars Sport: 100€