Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 29.02.2012 in Minecraft

!http://farm8.staticflickr.com/7044/6795443632_e5349b3ddf_m.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

savulohi wrote: Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
YESH!! Toimii! Muutama sekunti meni kuuklettamiseen ja syy löytyi.. Jostain syystä multiscreen vaan pois päältä niin johan toimii taas :)
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Ok, sit en osaa kyllä sanoa. Onko se yks ainut design mikä jumittaa ja muut toimii normisti?
El PiNk DeViL

savulohi wrote: Vähän se haiskahtas syystä taikka toisesta korruptoituneelle design-tiedostolle. Kahtoppas dashboardin memory-osiosta pelitiedostot ja poista se missä näkyy joku merkki moisesta tapahtumasta. Designit varmaan häviää, mutta voit koittaa vaikka giftata jollekin mitä pystyt ja pyytää lähettelemään sitten takaisin.
Not vörking..
hulluseon

hulluseon 29.02.2012 in Ei mulla muuta

Lisää matkailu vinkkejä Nääsvilleen? Hyvälle näyttää Loheksen vinkki. Ajetaan muuten siitä Jyskälän läpi nii huudetaan Sfäden kaappikello nurin. EMM
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Hulli lähtee kohta kohti Nääsvilleä ja välttämättä en ole täällä teitä härnäämässä, riippuen hotellista. Vai lie varasivat hotelli helpotuksesta paikat?? EMM
Jack The Rooster!
savulohi

savulohi 29.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL wrote: Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan... Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
Vähän se haiskahtas syystä taikka toisesta korruptoituneelle design-tiedostolle. Kahtoppas dashboardin memory-osiosta pelitiedostot ja poista se missä näkyy joku merkki moisesta tapahtumasta. Designit varmaan häviää, mutta voit koittaa vaikka giftata jollekin mitä pystyt ja pyytää lähettelemään sitten takaisin.
hulluseon

hulluseon 29.02.2012 in Ei mulla muuta

Hulli lähtee kohta kohti Nääsvilleä ja välttämättä en ole täällä teitä härnäämässä, riippuen hotellista. Vai lie varasivat hotelli helpotuksesta paikat?? EMM
El PiNk DeViL

Mikähän helvetti mun vortsaan ny taas on iskeny, yritän laittaa tallentamiani desingejä johonkin autoon niin jää jumittamaan tähän tallennuskohtaan.. Lataa lataa lataa ja lataa vaan... Toisellakin Forzalevyllä kokeilin eikä silläkään edennyt yhtään sen pidemmälle..
RauhaMees

RauhaMees 29.02.2012 in FRC FM4 Jokkis - Auton päivitykset

29.2.2012 Päivitän Escoani. Springs and dampers Sport: 300€ Antiroll bars Sport: 100€
djrunkkari

djrunkkari 29.02.2012 in Microsoft Flight

lennän viä andit vuoristoon ja BOOM
Finski fani

Finski fani 29.02.2012 in Microsoft Flight

Näin oon ymmärtäny. =)
RauhaMees

RauhaMees 29.02.2012 in Microsoft Flight

Pääseekö tossa multiplayer?
Finski fani

Finski fani 29.02.2012 in Microsoft Flight

Elikä tämä on nyt tullut ilmaiseksi ladattavaksi. Jos jotakuta kiinnostaa lähtee joskus lentelemään, niin ilmoitelkaa. Kymppiä joskus kokeilin, mutten juurikaan ole perehtynyt näihin lento-simuihin. Kaik mukhaan lentelemähän! "Tuoltapi sen voi lattailla...":https://microsoftflight.com/en-US/home
RauhaMees

RauhaMees 29.02.2012 in Minecraft

Pytzi wrote: servu on auki jo
Ei mennä sinne meidän maille tai räyhis laittaa ison pahan potan asialle (Meidän Potan paha kaksoisolento)
Pytzi

Pytzi 29.02.2012 in Minecraft

servu on auki jo
RauhaMees

Driver181 wrote: Niin et päästää taas polttaa se :D
Hei! Meillä oli sopimus että eka rakennetaan ja sitte potta julistaa sodan ja sitte maailmanloppu alkaa. Mut tää viikko ollaan rauhassa eikä sodita. Tai iso räyhis mies laittaa salamat lentelemään ja sitte ei oo mitää jäljellä. ^Tai sitte laitan vain TNT:tä jonkun talon alle... :D^
Driver181

Driver181 29.02.2012 in Minecraft

Rayha300 wrote: Koskas Potan servu aukee tänää. Voisin syöksyä kotiin sitten tykittää rakennusta kuntoon.
Niin et päästää taas polttaa se :D
Exami

Exami 29.02.2012 in Yleinen keskustelu autoista

RauhaMees

Koskas Potan servu aukee tänää. Voisin syöksyä kotiin sitten tykittää rakennusta kuntoon.