Forum - Recent Posts

teemu1337

teemu1337 21.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

On kyllä idrottsföreningen kamraternalla ihan liikaa perättäisiä voittoja. SaiPalle 3 pistettä, kiitos. Ja Nordlund nyt helsvettiin sieltä puolustuksesta. e/ Hiano kierros.
Ac3Way

Ac3Way 21.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Hassua, mutta totta. Tänään Dufva naamarille voitto Helsingin naurusta. TPS pistää pata sydämmiä HK-Sinisellä paitsioon ja hunajat rinnuksille. Saipalle puolestaan sinapit rinnuksille kotona, kyllä Granlund aina yhden Schimmyn syö kiskalla.
savulohi

savulohi 21.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Tänään pitkästä aikaa Hippokselle ja HPK:lle pataan! Ottaako SaiPu Helsingin LOL-kissoilta päänahan ja siirtyy viivan päälle kun Ässien hoitaessa Tepsin? Jännä.
RaabForRehab

RaabForRehab 21.02.2012 in Huomiovalot

Kyllä mää vaan tykkään mun päiväajovaloista :)
Nikde

Nikde 21.02.2012 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Jaa että mitä mitä? Ite ainakin oon tykänny niillä ajella. Gallardolla ainakin on hauska ajella. 20-25% eteen, niin hyvin ilosesti Lambo kaartaa. Kokeile hieman vähentää takasiipeä, niin kivasti heitettyä perää tarvittaessa. =)
Joo oli Gallardossa vakiolukot eikä Forza siipiä. Huhhuh mitä skeidaa. Nyt tein Murcielagon siivillä ja lukoilla ni alkohan toi taittumaan. EMM
Finski fani

Finski fani 21.02.2012 in Ei mulla muuta

Nikde wrote: Vittu mitä paskaa noiden Lambojen neliveto, eihän noilla voi koskee kaasuun ku toi härkä näkee heti punasta kaiteen luona, jumalauta!!! Äärimmäisen nautinnollista ajaa jotai hemmetin Positanoa tommosella vehkeellä AI:ta vastaan, huhhuh! EMM
Jaa että mitä mitä? Ite ainakin oon tykänny niillä ajella. Gallardolla ainakin on hauska ajella. 20-25% eteen, niin hyvin ilosesti Lambo kaartaa. Kokeile hieman vähentää takasiipeä, niin kivasti heitettyä perää tarvittaessa. =)
Nikde

Nikde 21.02.2012 in Ei mulla muuta

Vittu mitä paskaa noiden Lambojen neliveto, eihän noilla voi koskee kaasuun ku toi härkä näkee heti punasta kaiteen luona, jumalauta!!! Äärimmäisen nautinnollista ajaa jotai hemmetin Positanoa tommosella vehkeellä AI:ta vastaan, huhhuh! EMM
Mudinski

Mudinski 21.02.2012 in Huomiovalot

Vähän sivutaan asiaa... Aika useasti näkee, että sumuvaloja ( siis etu ja taka ) pidetään keskellä kirkasta päivää päällä, mutta kun keli huononee, niin hupsis ! Ei olekkaan enään päällä...
DarkWarjo

DarkWarjo 21.02.2012 in Huomiovalot

Toi et takavalot ei pala ku o päiväajovalot päällä on typerää... kuten muutki jo tuumaili ja noi lumipyryt yms. ni kyl pitäs väen tajuta et sillo lyödää niit valoi kunnolla päälle perkele. mä syytän silti enemmän ihmisiä ku valoja :D
FINBULLET

FINBULLET 21.02.2012 in Huomiovalot

Mun mielestä ne pitäis kieltää.Ja tosiaan samaa mieltä Petun ja Nikden kanssa.
PetuK

PetuK 21.02.2012 in Huomiovalot

Ei mua vituta ne typeryydet niinkään, mutta niitä väärin käyttävät typerykset kyllä sit sitäkin enemmän...
teemu1337

teemu1337 21.02.2012 in Huomiovalot

Hyvin pitkälti Nikden kanssa samoilla linjoilla.
Nikde

Nikde 21.02.2012 in Huomiovalot

Aivan paskaa ovat. Pekka Pulliainen kun ei tajua mitään muuta käyttää ku niitä hienoja R8 valojaan ja sitte ihmetellää ku on motarilla 200 auton ketjukolareita kun takaa tulevat ei nää sun autoas ollenkaan tuolla lumipöllyssä. Eikä tarvii ees olla motarilla, itekki meinasin rysäyttää yhen Octavian perseeseen kun körötteli 80 alueella jotai 40km/h R8 valoineen. Viltuttaa aivan suunnattomasti tommoset typeryydet.
Northg7

Northg7 21.02.2012 in Huomiovalot

Tieliikennelaki puhuu ajovaloista TAI huomiovaloista. Ymmärrän sen, ettei sallitusti huomiovaloilla ajaessa välttämättä näy punaista valoa taakse, mutta sitä en ymmärrä, kun ei käytetä ajovaloja kun pitäisi. Onko täällä syntynyt mielipiteitä yleistyviin huomiovaloihin? Aikamoisia virityksiäkin näkee. Sumut + parkit = ei ok. Parkit + huomiovalot = ok. Sumuvalot eivät ole huomiovalot. "Uusia yleensä LED-polttimoilla toteutettuja huomiovaloja nimitetään usein päiväajovaloiksi niiden englanninkielisen nimen "daytime running lights" takia. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään uusi valaisintyyppi vaan uusi kutsumanimi 1970-luvun lopulla käytöönotetuille vapaaehtoisille valaisimille. Kyseisten valaisimien tulee olla hyväksytty E-säännön 87 mukaisesti. Huomiovalojen tunnus hyväksyntämerkinnässä on RL." -TraFi
Nikde

Nikde 21.02.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 3

PetuK wrote: Muloo varaa mihinkään taksiin.. :( Eli kai se on juusto lyötävä tuon Ka:n katolle. äl oo äl
är oo äf äl
RauhaMees

RauhaMees 21.02.2012 in Ei mulla muuta

Viimeiset työhakemukset lähti matkaan. EMM
Finski fani

Finski fani 21.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Ei nyt viltuta, mutta ei kyllä kivaakaan ole, eli nettitentti. Tässä taas menee koko päivä... =/
RauhaMees

RauhaMees 21.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Mua viltuttaa se että heräsin taas näin aikasin vaikka vois nukkua vaikka iltaan asti ku on vapaata.
jacob

jacob 21.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Ei pistetä yhtään niitä sydämmiä eikä hymynaamoja viltutus topiikkiin.
teemu1337

teemu1337 21.02.2012 in Ei mulla muuta

Työhaastatteluun --> vähäsen jänskättää. e/ Äkkilähdöllä pääsin samalla reissulla pariksi viikoksi lumenpudotushommiin, jonka jälkeen sitten mahdollisesti niihin varastohommiin.