Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 18.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Joo kyä, mutta palataan näihin kaikkiin Jokkis asioihin tuossa iltapäivällä uudestaan kun julkaistaan samalla ne sponsorit yms sydemit.
joonas6

joonas6 18.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

eikö reiska huoli tuota minun suzukia?
THE FRC

THE FRC 18.02.2012 in F4SM2 Ilmoittautuminen

-
teemu1337

teemu1337 18.02.2012 in Ei mulla muuta

Lähenpä tästä Ikaalisiin.
Matkan pituus: 238.43km Arvioitu matka-aika: 2h 32min
IL3

IL3 18.02.2012 in Ei mulla muuta

Lähenpä tästä töihin.. Emm
Mace

Mace 18.02.2012 in Nyt soi?

"Kaskade - Be Still ":http://www.youtube.com/watch?v=nrc8IQ96-v4&feature=artist
Mace

Mace 18.02.2012 in Ei mulla muuta

Kuuntelen musiikkia.. jännää. Löydän kokoajan kappaleita joita en oo ikinä ennen kuullu ja heti nappaa ja tykkään. Mukavaa :) EMM
vaiski75

vaiski75 18.02.2012 in Ei mulla muuta

En mä tajuu, miksi tällä on vain yksi tähti.. Neljä tähteä nakerran tussilla tuohon pulloon lisää, layereitä on! No niin.. Vinoon meni, saanko uuden etiketin? EMM
hulluseon

hulluseon 18.02.2012 in Ei mulla muuta

Minä mään nyt nukkumaan. Ja vaikka olis muuta niin siitä huolimatta EMM
hulluseon

hulluseon 18.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kylläpä minulla semmonen kutina on että SaiPa pelaa säälipleijareissa. Siinä on kuitenkin viisi joukkuetta kuuden pisteen sisällä, tosin Lukolla kaksi peliä vähemmän, mutta Tapparalla ja SaiPalla yksi vähemmän kuin Tepsillä ja Bluessilla. Eli SaiPalla on vielä kaikki omissa käsissä.
Schimanski76

Schimanski76 18.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

SaiPu on iskussa. Tuskin se sääläreihin riittää,mutta meininki on silti lupsakka.Jos ihmeitä tapahtuu,niin meno on entistäkin lupsakampi. :) (aika hyvä porukka huomenna Hakamehtän lauteilla,tsihihihi)
savulohi

savulohi 18.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Saipu on ollu kovassa iskussa, mie toivon ja uskon että nousevat viivan päälle vielä kunhan ei kalkkiviivoilla tule pääkopat vastaan ja nousu valu käsiin. Jypi!
Capo26RS

Capo26RS 17.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Oo sie Epsoo-Perä-Mankkaalais-Korppoo-Läylyäläinen ihan hiljaa siellä miljoonies. Meil oo ejes erkkaa!!!
Baniikki on vaan huolissaan jos jollain on kalliimpi köysi, että mistä niitä saa tilata?
Schimanski76

Schimanski76 17.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny wrote: Jos sillä on kallis köysi ? Meillä taitaa olla kahdeksan voittoa alla :)
Oo sie Epsoo-Perä-Mankkaalais-Korppoo-Läylyäläinen ihan hiljaa siellä miljoonies. Meil oo ejes erkkaa!!!
hulluseon

hulluseon 17.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

En köyttä kaulaan ripusta, kunhan totean vain kylmät faktat. Ja jos se saakelin koulutus olisi Porissa, menisin nauramaan sinne KalPalle kun taas otetaan Ässiltä kuokkaan, mutten viiti sinne asti ajaa Mansesta. Mänen enemmin vaikka 71551 paariin ja huutelen siellä.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Jos sillä on kallis köysi ? Meillä taitaa olla kahdeksan voittoa alla :)
Schimanski76

Jännä on tämä Hulli. Sarjaa johtavat koko kauven.Hieno seura on hällä.Köyttä kaulaan ripustaa hän. Ei ymmärrä.
hulluseon

hulluseon 17.02.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

hulluseon wrote: Tässä hommassa käy vielä ihan huonosti. Mulla on vaan semmonen kutina. Nyt sarjataulukko näyttää hirveen kivalle, mutta kevääseen on liian pitkä matka.
Kirjottelin 25.10.2011 tämän tekstin pätkän, enkä ollut nähtävästi yhtään väärässä. Koskinen oli kuin se kuuluisa muuri Moskovan turnaukseen asti ja mitäs sitten? Pelkkää imurointia. Kentällä muut ottaa aivan turhia jäähyjä ja sitten kun päästään ylivoimalle, ei osuta tolppien väliin vaikka laukoisivat jenkkifutis maaliin. Äkkisiltään laskettuna ekalla kierroksella pleijareista pellolle. Pelsut, HIFK, Ässät tai Jokerit vie kannun kuleksimasta.
Capo26RS

Capo26RS 17.02.2012 in F4SM2 Ilmoittautuminen

KingPlayer10 wrote: Mie perustan sit oman tiimin :D Talli: Battery Energy Drink Racing Kuljettaja(t): Kingis #169 Capo26RS #26 Auto: Vauxhall VXR
Schimanski76

Ihan hurjaks tämä menee. Reilu 10 matsia viä jäljellä.