Forum - Recent Posts

Tuomo33

Tuomo33 17.02.2012 in Ei mulla muuta

Viikon ollut kipsi jalassa, ja tää on jo nyt räjähtäneessä kunnossa... Mikäs siinä, kun viälä yli viikko pitäis kestää, ennen niittien poistoa, ja uuden kipsin saamista.. EMM
teemu1337

teemu1337 17.02.2012 in Nyt soi?

Tämä foorumi tarvitsee nyt sankaria. Hyvin tiiviisti aiheeseen littyen: " Bonnie Tyler - I Need A Hero ":http://www.youtube.com/watch?v=uCOPuGBg_W0
teemu1337

teemu1337 17.02.2012 in PPPP

hulluseon wrote: Uusimman Bäfän singlestä ei ole mitään käsitystä.
Hardilla pelailin läpi yksi ilta. Oli aika vilttumainen vaikka puuttuikin CoD:in loputtomat viholliset viskomasta loputtomia karnaatteja veteranilla. Realistisempi oli siinä mielessä, että vihollisia ei spawnaa uusia sitä mukaa kun niitä saa ammuttua, eikä karnaatteja ole tullut yliluonnollisia määriä mukaan. Hitaasti mutta varmasti edeten ja panoksia joutuu välillä säästelemään.
KKNGS

KKNGS 17.02.2012 in PPPP

vaikka hakoteillä oleva poika ja Call of di*k v BattulFeild
MehuSukka

MehuSukka 17.02.2012 in PPPP

KingPlayer10 wrote: eiköhän se sit ollu siinä
Niin mikä? ^carcuun^
KKNGS

KKNGS 17.02.2012 in PPPP

eiköhän se sit ollu siinä
hulluseon

hulluseon 17.02.2012 in PPPP

vaiski75 wrote: Mut mut.. Molemmat on hyviä ja kyllä tuosta Codin tarinastakin nautin hiirisormi kipeenä..
Joo, se Modern Warfare trilogian tarina on oikeasti hyvä minun mielestä. Ainoa vaan että koko tarina saa minusta erittäin hölmön lopun kolmosessa. Uusimman Bäfän singlestä ei ole mitään käsitystä.
vaiski75

vaiski75 17.02.2012 in PPPP

Kun olin tuossa taannoin flunssan kourissa, niin pelasin uuden Battlen ja Codin läpi.. Battle vei aika kirkkaasti.. En jotenkin lämpee sille juokse liipasin pohjassa ja kun ne osumat eivät tunnu menevän perille, kymmenen laukausta mahaan ei näemmä sittenkään tapa.. Nettipelistä tuskin tarvitsee edes mainita, kun olen mielelläni joukkuepelaaja.. Mut mut.. Molemmat on hyviä ja kyllä tuosta Codin tarinastakin nautin hiirisormi kipeenä..
RealBlocker

RealBlocker 17.02.2012 in PPPP

Mua viltuttaa eniten BF3 ne isot mapit, ei sieltä meinaa löytää ketään (Tottunu liikaa codeihin). Onhan siellä onneksi niitä ajoneuvoja, mutta kun ne viedään aina nenän edestä.
MehuSukka

MW2:sta pelasin vielä ihan hulluna, sitten black opsin ostin ^virhe^ ja sitä tullu pelattua paljoakaan. BC2:sta koin valaistumisen ja käännyin bäfäteistiksi.
hulluseon

hulluseon 17.02.2012 in PPPP

Just just. Viimeinen Call of Duty joka sai minulta kiitettävän arvosanan, oli World at War, ei yksinpelin, vaan moninpelin takia. Servuista pystyi kytkemään pois kaikki killstreakit ja perkit. MW2, BO ja MW3 nyt ovat tökeröitä käännöksiä. Eli varmaankin huomaa että räiskintöjä pelaan PC:llä. Warjokin pelaa ja yhen kerran ihmetteli kuka hälle aukoi päätään BC2:ssa, servua en muista, mutta minä se olin ^Thihihii^
KKNGS

KKNGS 17.02.2012 in PPPP

jep ite tykkään enemmän codista kun siin on vaan enemmän äksöniä omasta mielestäni
Mace

Mace 17.02.2012 in PPPP

Saanko puheenvuoron? [mielipide] Codin pelaajista *enemmistö* on jonneja, ja se pelaaminen on jotai trick shotteja yms.. mitälie.. ja niin edelleen.. Battlefield on taas enemmän sitä normaalia tiimipelaamista (tässä kohtaa repesin nauruun) jne.. eikä sellasta killstreak -sähläystä. [/mielipide] Kitoos.
MehuSukka

Sole mitään sotaa vaan häkkitappelu aseilla.
teemu1337

teemu1337 17.02.2012 in Oma kulkineesi

Katon vielä jos onnistun yhren videon saamaan oikeanlaisessa muodossa tänne. e/ " en tiä näkyykö tää, mutta jos näkyy niin hajotkaa äänenlaatuun ":http://www.flickr.com/photos/76366338@N04/6892596609/in/photostream/lightbox
pokalemestari

pokalemestari 17.02.2012 in Oma kulkineesi

Pökäleen kiillotus pökaali? Ostakkee ihmeessä pois ^ennen kuin rikon^.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.02.2012 in Oma kulkineesi

vaiski75 wrote: Pökäleelle pitäisi kyllä antaa jonkin sortin palkinto, kun se on jaksanut palauttaa tuon Tojon takaisin tähän maailmaan.. Moni muu tai siis oikeastaan kaikki, olisi heittänyt hanskat tiskiin tuon auton kohdalla.. Olisi sen verran lohduton lähtökohta..
Kyllä, ehottomasti jonkun sortin kulttuuriteko :)
Mace

Mace 17.02.2012 in Oma kulkineesi

EDIT: Henkilö X sai ongelman X ratkaistua tavalla X.
KKNGS

KKNGS 17.02.2012 in PPPP

RealBlocker wrote: Call of duty mw3 on näköjään ilmainen sunnuntaihin asti. (klo 23:00). Huomasin juuri kun kirjauduin steamiin. Arvitoitu latausaika 3h 54min, en kyllä enään tänään ala laitailee, huomenna sitten.
MehuSukka wrote: Piruuttani voisin melkeen kokeilla multia. Singleen en koske. Never. MW 4ever. nuff said
Jag fixade :D
teemu1337

teemu1337 17.02.2012 in Oma kulkineesi

Saapi näköjään aika kätevästi iPhonelta photoshop-ohjelmalla upittua kuveja suoraan flickr:iin. Siispä tässä pari (2) kuvaa kulkineesta. !http://farm8.staticflickr.com/7197/6890355725_49a22b7e84_b.jpg! Tuosta väänneltiin putki volvoon. !http://farm8.staticflickr.com/7207/6890361715_e0ccc86dfc.jpg! e/ En tiä näkyykö kuvat teillä, mutta täällä ainakin on pientä häikkää. ee/ Nyt wörkkii. Kiitoksia herra Macela.