Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 14.02.2012 in PPPP

MrD St Jimmy wrote: Jos tankkais auton ja monta kanisteria tai jotain vielä täyteen johkin pakettiauton perään niin sitten tossa vois jo hitusen säästelläkkin.
Tuo on totta. JOS tosiaan on NIIN torspo, että on ensinnäkin mennyt tuonne ja sen päälle kehtaa jäädä vielä vartiksi möhlimään mittarille Hiluxin lava täynnä bensakannuja kun kiukkuista jonoa on monta sataa metriä. :)
vaiski75

vaiski75 14.02.2012 in PPPP

Jos ostais Mini-Manin tarjouksesta leipää ja jotain "melkein" vanhaa lihaa, leivän päälle.. Paikallisessa ruokalassahan on ryöstöhinnat, kuuteen euroon saat lämpimän ruuan, salaatin, leivät ja kahvin.. Tietenkään en pidä illalla valoja päällä, kun katulamput valaisee sisälle asti.. Mitään lämpöjä pidetä päällä, villasukat ja keinokuitukalsarit on keksitty ja tietenkin tarjouksesta löysin.. Ai niin, voi oli tarjouksessa naapuri kunnassa ja sieltähän se piti sitten hakea; säästettiin melkein euro! Maitoa ja juustoa ei olla nähty viimmeiseen viiteen vuoteen, kun ne on kallista.. Reissuhommissa ei olla totuttu syömään, kun se maksaa.. .. Näitä löytyy ja ihan kauhalla antaen.. Onneksi tämä nykynuoriso osaa käyttää järkeään ja pitää ainakin omasta mahasta huolta..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 14.02.2012 in PPPP

Jos tankkais auton ja monta kanisteria tai jotain vielä täyteen johkin pakettiauton perään niin sitten tossa vois jo hitusen säästelläkkin.
savulohi

savulohi 14.02.2012 in PPPP

Ei saitana mie en tajua tätä torspojen määrää. Kuka helevetin luupää lähtee tonne tuntikausiksi jonottamaan säästääkseen esim. perus 40 litran tankkauksella noin kaheksan euroa. En mie ymmärrä. !http://static.iltalehti.fi/autot/nesteoil2_etu1402TL_au.jpg!
hulluseon

hulluseon 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

TehBigBunny wrote: Pitäisikö laittaa kaksi ketjua, toiseen autot toiseen päivitykset.
Kannatetaan
Pytzi

Pytzi 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

mie huudan oman datsunin sitten !!! ^miks mie olin niin tyhmä ja möin sen^ // eli tämän Datsun 510 PI 197 Lintta Datsun, joka amiksen unelma. Kulkee, muttei suoraan. Race Springs and Dampers Race Exhaust Race air filter Sport pistons Sport Differential +4 rear tirewide sport Displacement Race anti roll bars street Clutch race transmissions ja koko 3800€ suostun maksamaan
TehBigBunny

TehBigBunny 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Pitäisikö laittaa kaksi ketjua, toiseen autot toiseen päivitykset.
hulluseon

hulluseon 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Elikkä käytettyjä voi ostaa vaikka heti. Ja lisenssi ostetaan auton päivitys ketjussa, mutta se päivitys ketju menee uusiksi. Se entinen on niin halvatun täyteen tupattu ja häviää ne auto ilmoitukset sinne sekaan.
joonas6

joonas6 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

Pytzi wrote: mihinkäs muuten taksilisenssin osto ilmotetaan? (ja tohon ylempääkin saa vastata)
Tästä käyettyjen autojen kaupasta en tiiä ja tuon taxi lisenssin minä oon ainakiin merkanna samalla tavalla kun ostetun osan, eli näin Lisenssi Taxi 750€ siis siihen auton päivitys juttuun vuan listan jatkoks
villek00

villek00 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Castrolin saa myös tehtyä aika kivuttomasti tuohon valmiin castrol logon päälle. Tai hakee storelta lukitun, ja siihen maalaa itse päälle.. Sillä sitä sitten oppii ;) Ja mitäkö haluan? Tuskinpa mitään sellaista, mitä sulla olisi antaa, jota tarvitsisin..
Exami

Exami 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

No villekoo heittää mitä tahtoo castrolin logosta? Ei vaan yksinkertasesti riitä hermot taistelee noiden kirjaimien kanssa, muuten logo "oliski" jo tehtynä..
vaiski75

vaiski75 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

DUNLOP jäi tekemättä, kas kummaa.. Enkä ilmeisesti kerkiä huomennakaan, kun pitää tehdä yksi Subbe loppuun.. Ei se Exami ole rahasta kiinni.. Kukaan noista järkimaalareista ei anna omia tuotteitaan, mistään hinnasta.. Jos ja kun joku haluaa auttaa, niin se tekee sen yleensä hyvää hyvyyttään ja kiwasti.. Itse en nyt kerkiä auttamaan, vaikkakin logo onkin helpohko.. Oletko kokeillut itse tehdä sitä? Netistä malli esille, teet sen ensin peruskirjaimilla ja skew 22 oikelle.. Sitten sitä tekstiä käytät pohjana ja kiwasti teet palikoista tekstin uusiksi, lähemmäs oikeaa.. E. Ville kerkes ennen minua, paneutumaan siihen ytimeen..
villek00

villek00 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Exami wrote: Nostetaan panosta niin saadaan nopeammin tuloksia aikaan.. 200k ja teksti osaa kaivataan Castrol Logoon. tähän hintaan tekismieli saada jotain valmiita jota myyjältä jo löytyykin..
Seuraava mielipide on vain mun mielipide, ei niinkää yleinen käsitys/uskomus. Mutta ei monetkaan maalarit tosiaan tee logoja rahantakia, vain siksi että niitä tarvitaan. Ainakin mulle se on ihan yks ja sama saanko jostain 200.000cr, ei sillä loppupeleissä mitään tee :D
Pytzi

Pytzi 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

mihinkäs muuten taksilisenssin osto ilmotetaan? (ja tohon ylempääkin saa vastata)
Exami

Exami 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Nostetaan panosta niin saadaan nopeammin tuloksia aikaan.. 200k ja teksti osaa kaivataan Castrol Logoon. tähän hintaan tekismieli saada jotain valmiita jota myyjältä jo löytyykin..
RaabForRehab

RaabForRehab 14.02.2012 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Ei se keveys niissä pelota, ulkonäkö ja kestävyys. kattelin ebaystä oli 750€ sarja. ei siinä silti säästäsin muutamat pennit ja ostasin alkuperäset.
No vähän aikaa saisi säästää, kun aidot LM:t tossa koossa maksaa n. 1200$ kipale.. Nämä kun pyörii taas yhden kesän alla, niin kelpaavat vallan mainiosti. Ymmärrän kyllä pointtisi..
vaiski75

vaiski75 14.02.2012 in Ei mulla muuta

Niin MUKANA! EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 14.02.2012 in Ei mulla muuta

Schimanski76 Fan Club Finland järjestää kesällä viikon reissun Kake Randelinin kiertueen mukana. Paikkakuntina mm. Läylyä, Mättö ja Korpi. EMM
RauhaMees

RauhaMees 14.02.2012 in Ei mulla muuta

"Pelaan Happy wheelsiä":http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php EMM
Exami

Exami 14.02.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: 939 juuroa kostar de. Hinnasta ei saa oikeen mitään kuulemma pois, on sen verta netotetty nämä hinnat. On myös yllättävän kevyet tällasiksi halpisvanteiksi nämä..
Ei se keveys niissä pelota, ulkonäkö ja kestävyys. kattelin ebaystä oli 750€ sarja. ei siinä silti säästäsin muutamat pennit ja ostasin alkuperäset.