Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 14.02.2012 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Saako kysyä mitä maksaa replika lm:t?
"939 juuroa kostar de. Hinnasta ei saa oikeen mitään kuulemma pois, on sen verta netotetty nämä hinnat.":http://www.slamit.net/product/7574/sl-lm-silver-85-x-19--95-x-19-5-x-112-et45 On myös yllättävän kevyet tällasiksi halpisvanteiksi nämä..
pokalemestari

pokalemestari 14.02.2012 in Oma kulkineesi

leimalle huomenna hur hur
Exami

Exami 14.02.2012 in Oma kulkineesi

RaabForRehab wrote: Kyllä vaan. Tänään käärästiin kumit päälle koossa 235/35. Näytti erittäin asiallisilta varsinkin noilla takavanteilla :) Kuvia sitten kun on auto tontissa ja vanteet alla, eli 1.4.2012 :D
Saako kysyä mitä maksaa replika lm:t?
RaabForRehab

RaabForRehab 14.02.2012 in Oma kulkineesi

Exami wrote: Näänkö mä oikein oot laittamassa LM Replikoita uuteen audiin? Täällä kuutit itkee verta :o
Kyllä vaan. Tänään käärästiin kumit päälle koossa 235/35. Näytti erittäin asiallisilta varsinkin noilla takavanteilla :) Kuvia sitten kun on auto tontissa ja vanteet alla, eli 1.4.2012 :D
Pytzi

Pytzi 14.02.2012 in Reilun Reiskan reilusti käytetyt autot

koskas tämä kauppa sulkeutuu/onko tämä kauppa edes auennu. Suuri pettymys kuitenkin kun en saakkaan nikden autoa. Hyvin todennäköistä että tulen tarjoamaan omasta autostani nyt sitte :/
Mace

Mace 14.02.2012 in Forza Videoita

Pottae wrote: "Nopea testi":http://youtu.be/Xcl3jRgICno?hd=1 Vihdoin tajusin miten tuota ohojelmaa käytetään..
Oho, on muutes todella hienon näkönen, kannattaa tehdä lisää.
jimmykojootti

jimmykojootti 14.02.2012 in Multi Theft Auto Valhalla

No ei sitten vilttu tehä ei... Enään en jaksa ruveta rustaan vilttu.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Crocodiles logosta voin maksaa vaikka 500k, kunhan on hyvin tehty. Unlockina tietty.
Tuomo33

Tuomo33 14.02.2012 in Ei mulla muuta

Nyt on niilkkapotilas kotiutunut tays:ista, ja vitumaista oli.. Nyt on nilkkaa korjattu enemmän ja vähemmän. On nivel ja tuki siteitä siiretty kiristetty, on kantapäätä siiretty, ja on pohjeluu ruuvattu sääreen ja ilmeisesti jalkapöytään, että olisi tukevampi.. Noh kuudenviikonpäästähän sen näkee kun kipsistä päästään kokonaan eroon.. EMM
Driver181

Driver181 14.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Hitto nyt riitti mulle toi forzan perseilyfysiikat TTUUUUUUU!!!!!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 14.02.2012 in F4SM Kausi 2 - Harjoitusaikoja

2:03,088 ja ero Nikdeen on liian iso, pakko parantaa!
Alchemist FI

Alchemist FI 14.02.2012 in F4SM2 Ilmoittautuminen

Talli: Metal Hammer Racing Kuljettaja: Alchemist FI #87 Auto: Subaru Legacy
joonas6

joonas6 14.02.2012 in Skyrim

"reps reps":http://www.youtube.com/watch?v=tlC6Z0iRoOA&feature=related
DarkWarjo

DarkWarjo 14.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

pokalemestari wrote: Onko oikeesti ihan hirvetä jos jostain palvelusta pitää jotain maksaa?
Jos palvelu on oikeasti maksun arvoinen niin ei, mut en mä haluu siit maksaa et saan kuunnella potan tekemää playlistiä nettisivun kautta (oli se playlist kuin hyvä tahansa) jos mä voin kuunnella hyvää musiikkia myös ilmaisesta nettiradiosta. maksoinpa jopa vapaaehtoisen palvelumaksun yks päivä shellillä kun tankkasivat autoni.
Pytzi

Pytzi 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

iteltäkin löytyy mutta tais draiver jo lähettää, että laita jotain privaa jos tarttet
Driver181

Driver181 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Exami vilkaises postilaatikkoa.
Exami

Exami 14.02.2012 in Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Noni, nostetaan panoksia, 100k forza rahaa kunnollisesta castrol logosta, saa laittaa samaan pakettiin muitakin logoja..
helluvaweevil

helluvaweevil 14.02.2012 in Skyrim

itteläki myls kyseinen peli ihan jees
RauhaMees

RauhaMees 14.02.2012 in Yleinen v*tutus topic

Ei toimi toi grooveshark proxy mulla :( Taidan tehdä youtubeen tai johki oman playlistin joka on ihan samanlainen ku toi potan lista groovesharkis.
Finski fani

Finski fani 14.02.2012 in PPPP

Jeah, I'm bäck! Melkein parisen viikkoa oli netti poikki. Yhen napin painallus riitti korjaamiseen. Tätähn ei tietystikään voinut itse tehdä, sillä se oli lukkojen takana. Opiskelija-asuntolat =