Forum - Recent Posts
TEAM ÄFFÄRCEE tarvii maalit. Jos maalattee valmiiksi niin päätetään sitten millä autolla me lähetään kauteen?
64.99€ maksaa lifetime lisenssi ja 34.99€ maksaa 12kk lisenssi. Tuon joutuu jo maksamaan siis betassa joka on aika jännä.
*Talli I*
_State Express 555 Racing_
*Kuljettajat*
_Pure Black40 #56_
_TUNING MAN 95 #295_
!http://farm8.staticflickr.com/7042/6887889255_111d466a59.jpg!
*Talli II*
_STi Racing 555_
*Kuljettajat*
_Pytzi #20_
_rayha300 #300_
!http://farm8.staticflickr.com/7053/6887922755_479e328f3e.jpg!
*Auto*
_Subaru Legacy B4 2.5GT_
Vois vaikka koittaa osallistua, mielenkiintoiset kiesit... :)
paskahuulen kans ajellahan
En tiiä oonko maalari, mutta ainakin karvanen...
Hyvä on se. Reppu, muttei Hulli
hulluseon wrote: Menet sää esikouluun? Ostitko uuden repun ja penaalin? Kai sulla sentään on joku jäkisreppu, muuten myö ei leikitä sinun kanssa.Miulla on semmonen Ei ole kyllä Lainkaan hyvä tämä Hulli-reppu.
Eli taasen jos olet maalausta vailla, on mulla parit autot tallissa odottamassa, joita voisin tarjota. Toki, jos keksit paremman idean ^(joka ei todellakaan ole vaikeata)^ niin voin sitä myös suttailla ;) Ja myös muut kaiken karvaiset maalarit saavat ilmoittautua tässä topicissa :)
Menet sää esikouluun? Ostitko uuden repun ja penaalin? Kai sulla sentään on joku jäkisreppu, muuten myö ei leikitä sinun kanssa.
Mihin asti on aikaa ilmoittautua?
Eikäkö ei lue levyjä, ei hyviä eikä huonoja. Se heitti viime viikolla pari kertaa disc read errorin, mutta niitä on ollu ennenkin melkein joka pelissä ja on selvitty levyn kiillotuksella tähän saakka.
Eilen ei vaan enää lähteny, just kun sain Ystävällisen Tytön kivasti peiteltyä ja piti alkaa maaluuhommiin. :(
Positiivista on se, että Photoshop CS 5.1:n "try-before-buy"-asennus onnistui ilman Windows-mutinoita. Odotukset ei ollu todellakaan korkealla. :)
E/ Jep toivotaan näin että olis Benq! Solis hyvä, ei olis nyt varaa oikeen kun pitäs muutenkin kaiken maaliman kameraa ja tietokonetta hankkia kouluhommia varten.
^
Ny on hyvät autot! Toivottavasti miun boxionkelmaan löytyy joku roti notta pääsee mukaan.
savulohi wrote: Miten se kestää vielä puoli vuotta kun se on nyt jo rikki? :D :(Ai se meni jo? Mä ymmärsin, että se lukee vielä "hyvinä" päivinä.. E. Mä saan sunnuntaina yhden Boxin osiksi, joten toivotaan että siellä olisi Benq.. Sitten me kivasti -ryypätään- vaihdetaan se asema sinne ja sä jatkat Forzailua..
vaiski75 wrote: Mulla on tuossa hyllyssä pari toimivaa Samsungin asemaa, sillä vaan kyselin.. Vaihtaminen ei ole mitenkään hankala.. Pitäisi olla mielellään saman merkkinen, että siitä vaihdosta ei jää livessä kiinni.. Se sun asema "kuolee" jossain vaiheessa, mutta saattaa kestää jopa puolikin vuotta vielä.. Nuo asemat kustantaa sen 40-50€, mutta en ole hetkeen törmännyt Benqquihin enään.. Löytyisköhän keltään ROD-boxeja, ne on yleensä Benqun tai Samsungin asemalla..Miten se kestää vielä puoli vuotta kun se on nyt jo rikki? :D :(
*Talli:*
ONE FOOT GARAGE
*Kuljettajat:*
Vaiski75 #75
savulohi #49
*Auto:*
2010 Subaru Legacy B4 2.5GT
Tsekkasin huviks omani, LiteOni löytyy mun boxista.
savulohi wrote: @ Sfäde: valkeaa sieltä pilkistää, elikkä BenQ:n asema se ilmeisesti on. Pitkään se kestikin kovalla käytöllä, taitaa olla miun orkkisboksi joululta '06. Saakohan hänet vielä halvalla elvytettyä? :/Mulla on tuossa hyllyssä pari toimivaa Samsungin asemaa, sillä vaan kyselin.. Vaihtaminen ei ole mitenkään hankala.. Pitäisi olla mielellään saman merkkinen, että siitä vaihdosta ei jää livessä kiinni.. Se sun asema "kuolee" jossain vaiheessa, mutta saattaa kestää jopa puolikin vuotta vielä.. Nuo asemat kustantaa sen 40-50€, mutta en ole hetkeen törmännyt Benqquihin enään.. Löytyisköhän keltään ROD-boxeja, ne on yleensä Benqun tai Samsungin asemalla..
Tilanne päällä käsejä kabiinissa!!!