Forum - Recent Posts
^ Grippi autoilla on todella hankala aloittaa luisun harrastaminen juurikin sen liiallisen pidon takia jos on slicksit alla ja pahimmassa tapauksessa vielä forza-aerot. Ja taitaa sullakin olla sim steering käytössä?
Vakio E39:llä on hyvä aloittaa luisua ajamaan ostaa vaan lukkoperän ja sportti laatikon ja vähän lyhyemmäks säätää vaihdevälejä, sillä pystyy esim tsukuballa hyvin harjoittelemaan niitä puolenvaihtoja ja eri tekniikoita.
Edit: Alussa kannattaa opetella mahdolisimman vakioilla autoilla ja sitten pikkuhiljaa kun rupeaa tatsi löytymään niin voi alkaa säätöjäkin tekemään.
Mistähän sais halviten ja nopeiten noita mikkipointseja niin saisin ostettua ton siisön pässin?
Macela94 wrote: On, ja edes sitä en saa ladattua.. Edit: Jahas.. fm.net ei toimi?Joo ei fm.net tosiaan toimi... ffffuuuu
Jee, lisää kuvattavaa.. Ei 4roxor swäppiä :( mää kahtosisin.
Huomasin tuossa grip-autoillani driftiä yrittäessäni että jotkut autot käyttäytyy suunnanvaihdoksissa todella levottomasti ja napsahtaa lähes poikkeuksetta ympäri jos yrittää heittää lennossa luisun puolelta toiselle, kun taas toisilla suunnanvaihdos on paljon rauhallisempaa.
Osaatteko sanoa mistä tällainen taipumus voisi johtua ja millä säädöillä sitä kannattaisi yrittää säätää pois?
"seuraavaan pakettiin tollai :D":http://www.youtube.com/watch?v=HZkUr5cG6wE&feature=related
On, ja edes sitä en saa ladattua..
Edit: Jahas.. fm.net ei toimi?
Älkää vaa sanoko että se ilmaisauto on joku Polo.
// NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä taidan lähteä siis huomenna kauppa reissulle.
jupe wrote: '11 Polo GTI tämän mä oon aina halunnu omistaa!!!:D Sama reaktio täällä
Pottae wrote: Olin matkalla Kehä 3:lle. Ja tämä tapahtui siis tutulla ja "turvallisella" Hämylinnanväylällä. Pysäytin auton johonkin Kahvila Roosan parkkipaikalle, joka on tuossa matkalla.Roger that. Tosta Vuosaaren satamasta kun tulee ja menee siihen Kehä 3:lle niin permeleesti nuita rekkoja (e/ ja aika usein näkee niiden painelevan yli rajotusten) niin aika paljon poliisit niitä valvoo.
'11 Polo GTI tämän mä oon aina halunnu omistaa!!!
teemu1337 wrote: Missäpäin tämä Potan keissi tapahtui?Olin matkalla Kehä 3:lle. Ja tämä tapahtui siis tutulla ja "turvallisella" Hämylinnanväylällä. Pysäytin auton johonkin Kahvila Roosan parkkipaikalle, joka on tuossa matkalla.
Missäpäin tämä Potan keissi tapahtui?
Melkonen "pari lusikallista lorahti" -tilanne oli. Köröttelen motarilla reipasta 120kmh. Tuun 3 rekan jonon rinnalle ohituskaistalla ja huomaan että sen jonon edessä tallustaa oudon näkönen passatti. Viimesen rekan kohdalla huomaan kun Passatin ikkunasta nousee jonkun sedän kätönen ja kätösessä "POLIISI | STOP" -merkki. Aattelin, että fuuuuuu sakot tuli. Kaarran juuri sopivasti johonkin rekkakahvilan pihaan ja alan jo kaivaa lappusia sinivuokkoja varten..
..MUTTA SITTEN huomaan, että sinivuokot jättää sen pikku passatin jonkun Valion juustorekan eteen, joka tuli kans samasta rampista sisään. Ei ne mua halunnu pysäyttää vaan sen rekkamiähen.
Lievä helpotus tuli.
Pottae wrote: Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.Jos tänne suunnalle oot tulossa ja lisäpeltiä tarvit, ni kipase tikkurilassa heurekan parkkipaikan kautta. Sinne kärrättiin iso osa niistä kolarirysässä pashaksi menneistä autoista.
Pottae wrote: Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.Et jumaluta ryttää sitä Skylffiä!!
Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.
Talli: ???
Kuljettajat:
#23 EvoBobber
#?? ???
Auto: Taunus
Jos ei häpeile ajella voortilla niin tallikaveria harkitaan... tai sitten oon forever alone.
Nikde wrote: TEAM ÄFFÄRCEE tarvii maalit.Mä voin ottaa tän projektin ittelle, mutta päättäkää tosiaan se auto, ja ilmoittakaa :)
Talli:
(Koitan keksiä..)
Kuljettaja
ProBale #1