Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.01.2012 in Ei mulla muuta

Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää. Ei mulla muuta.
vaiski75

vaiski75 28.01.2012 in Ei mulla muuta

Viheltää! Eikun hetkinen, viheltääkö papanat kun niitä lentää ihan törkeesti ilmojen halki? -EMM- Eikun olihan, osaanottoni ja kyllä se siitä vielä korjaantuu.. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 28.01.2012 in Ei mulla muuta

Pacci secasin. :( EMM p>. ^*:(*^
PetuK

PetuK 28.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Käsittääkseni pysyy PI200. Ja myös muiden luokkien PI on sen 25 yksikköä alkuperäistä suunnitelmaa korkeampi. Näin siis olen käsittänyt. Mitäänhän en varsinaisesti tiedä :)
MehuSukka

MehuSukka 28.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Tuleekos toi mopojen max PI laskemaan kolmoskaudelle takasin siihe 175 vai pysyykö 200?
vaiski75

vaiski75 28.01.2012 in Olisko kellään??

Tuomo33 wrote: Sattuisko keltään löytymään DDR2 muisteja, 1-2GB, 667Mhz tai 800Mhz. palikoita? Jos löytyy "ylinmääräisenä" niin voisin ostella pois, jos hinasta sopuun pääsee. Valmistajala ei niinkään väliä kunhan tietenkin toimivia.
Käpälässä on yksi ylimääräinen kampa, Kingstonin KVR667D2N5/1G. Laitanko kirjekuoreen?
Tuomo33

Tuomo33 28.01.2012 in Olisko kellään??

Sattuisko keltään löytymään DDR2 muisteja, 1-2GB, 667Mhz tai 800Mhz. palikoita? Jos löytyy "ylinmääräisenä" niin voisin ostella pois, jos hinasta sopuun pääsee. Valmistajala ei niinkään väliä kunhan tietenkin toimivia.
djrunkkari

djrunkkari 28.01.2012 in Nyt soi?

90 -luvun loppu Tiktak - Minne vaan
MehuSukka

MehuSukka 28.01.2012 in Ei mulla muuta

Ei voinu ottaa vakavasti sitä kohtaa tossa ghostbustersissa ku ampuvat siinä lopussa sitä ihme porttia kaikki yhtäaikaa ja taustalla näkyy vaa vaahtokarkkimiehen angry face.. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 28.01.2012 in PPPP

Koko illan join humalaa mutta en ole lainkaan alkoholissa.
vaiski75

vaiski75 28.01.2012 in PPPP

Tupla tai kuitti!
Mace

Mace 28.01.2012 in PPPP

TehBigBunny wrote: !http://img845.imageshack.us/img845/1216/tjkh.jpg!
Oonko ainoo jota häirittee että kuvat on väärinpäin verrattuna tekstiin..?
vaiski75

vaiski75 27.01.2012 in PPPP

Mie jo hetken ajattelin, että te kaikki ootte mun kavereita naamakirjassa.. Muistin väärin, anteeksi.. Mä koin tässä heräämisen ja ilmaisin sen tuolla naamataulussa.. Laitan sen myös tähän ja jos joku ei halua lukea, niin laittaa silmät kiinni: Hieman taas hävettää asua Suomessa.. Ymmärrän kyllä täysin "Seiskan" huomionhakuisuuden ja sitä kautta paremman myynnin, mutta.. En hyvänen aika tajua tätä iltapäivälehtien "kaivetaan näistä kaikki paska ja julkaistaan", siihen mukaan rahlaava otsikko ja jonkun ulkopuolisen mediahakuinen teksti.. Kenties, mahdollisella pienellä korvauksella.. Elämä muuttuu ja Kekkosen aikana tämmöistä ei todellakaan olisi yritetty, mutta silti haluaisin vetää jonkun rajan johonkin kohtaan.. .. Nämä arvosteltavat herrat on kumminkin meidän kotimaan Presidenttiehdokkaita.. .. Homofobia jää todellakin toiseksi, kun käy molempia herroja sääliksi..
hulluseon

hulluseon 27.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Oma päivitetty ja merkitty POISTO Street Valves 15 Sport Displacement 315 Race Springs and dampers 500
RealBlocker

RealBlocker 27.01.2012 in Nyt soi?

"Irwin Goodman - Terveisiä perseestä":http://www.youtube.com/watch?v=OoXrN3wtiUQ "Irwin Goodman - Suruton nuoruusaika":http://www.youtube.com/watch?v=grhzxokw_ak&feature=related
Schimanski76

Schimanski76 27.01.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Oikein kivasti meni Kerhoa vastaan. :) HIFK ja JYP pelasivat omat pelinsä SaiPan kannalta myös kivasti. Ja pisteputki jatkuuuuuuu...!!! (6 matsia)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.01.2012 in Ei mulla muuta

helluvaweevil wrote: HUOMENNA KOULUUN JEAH EMM
Et ole ainoa. Olisin kyllä skipannut jos tänään jotain meininkiä olisi ihmisillä, mutta kun ei ole, niin mennään sitten kouluun. Ei mulla muuta.
helluvaweevil

helluvaweevil 27.01.2012 in Ei mulla muuta

HUOMENNA KOULUUN JEAH EMM
Alchemist FI

Alchemist FI 27.01.2012 in Yleinen Naisystävä Topic

Nyt on vuoden tuo naikkonen mua jaksanu kattella.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.01.2012 in LFS ?

Ite meen aina siihen radanmuokkaus tilaan ja otan screenshotin ja rajaan turhat jutut kuvasta pois. Sillälailla tulee ainakin iha hyvää laatua :)