Forum - Off-topic

Yleinen Naisystävä Topic

Latetzki

Latetzki 27.12.2011

• 1
Rayha300 wrote: Eniten ketuttaa etten voinu asialle tehdä mitää, ku ei vastakkainen puoli kuunnellu. Kaikkein huvittavinta on eron syy: Liian pitkä välimatka ja se ettei hänellä ollu aikaa mulle "muka". Mun mielest n. 20 tuntii per viikko yhdessä oloo on tarpeeks. Mie en jättäny häntä vaa hän jätti mut. Jos hän kuitenki vaihtaa mieltään nii kerran voin vielä kokeilla. No kokemuksen rikkaampana rayhamies lähtee kylille tsiigailee mitä on tarjolla. (Taidan mennä lähimpään kaupunkii, ku ei tääl tuppu kyläs oo ketää)
No jos ei muka aikaa ole niin ei se sinusta niin paljoa varmasti välittänytkään, välimatkakaan nyt varsinaisesti mikään este minusta ole, nykyään ainakaan.
RauhaMees

RauhaMees 27.12.2011

• 0
No mä jatkan matkaa :) Naisia tulee naisia menee ja rayha mees nappaa jonkun siitä lopullisesti. No nyt on ainakin aikaa tehä jotai muuta kivaa :D
RaabForRehab

RaabForRehab 27.12.2011

• 1
Ei nyt heti ensimmäisnä kannata mitään uusia matoja laitella koukkuun. Kirveen neuvo hyvä, mutta tietyssä määreessä. Kannattaa nauttia siitä sinkkuudesta ja vapaudestakin aina välillä. Ittellä ollu aina parisuhteiden välissä jonkun aikaa omaa aikaa ja se on aika virkistävää..
RauhaMees

RauhaMees 27.12.2011

• 0
En mä ny tosissaa ollu lähtemässä kaupungille :D Mä elän elämää ja jos asiat lähtee siihen suuntaa nii sitte mennää mukana :D
Driver181

Driver181 27.12.2011

• 0
No voi harmi. Jakseluja räyhämiehelle! Uutta matoa koukkuu ;)
djrunkkari

djrunkkari 28.12.2011

• 5
Vain maksullisia.
Finski fani

Finski fani 28.12.2011

• 0
Hymijöt on ihan käteviä, ko niillä voi viestittää vitsaileeko, onko ironinen yms. =) Tulee muuten väärinkäsityksiä aikas helposti. =P Kirveksen iloksi vielä. =D ps. tytöt on hassuij.
vaiski75

vaiski75 29.12.2011 (edit 29.12.2011)

• 3
Ennen pyrittiin kohti puskaa, kunnes tuli 90-luku ja sitten se on ollut vain pesä.. Katala salajuoni on taas tässä taustalla, luulen mä.. Jos tulee Bataan yhdestä suunnasta, niin se huomattavasti oikeampi saattaa odottaa kulman takana ja se pitää muistaa aina! Mä olen yhden tuhannen kertaa miettinyt, kun en ole ymmärtänyt tilaisuuden tullen heittää hanskoja nurkkaan tai sitten uskonut kun hanskat on tullut vasten kasvoja.. Tiivistettynä: Elämä ei kaadu noihin sydeemeihin, vaikkakin se siltä tuntuu.. Eteenpäin ja muistetaan aina olla kohteliaita, vaikkakin se Berkele siellä takana sanoo omia tarinoita.. Sori.. Mä oon taas känässä..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 29.12.2011 (edit 29.12.2011)

• 0
Vituttaa nainen taas... Naiset on ihan vitun monimutkasia ja välillä voisin sanoo että jopa perseestä.. Jos on rehellinen niin suututaan ja jos ei oo rehellinen niin suututaan.. /// Ja haluaa jotain ja lopulta ei haluakkaan :) ///2 Aasia kunnossa.. Eikä menny ku vaan 4h yhen kohtuullisen pienen asian selvittämiseen..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.12.2011

• 0
Ihihi :)
sjamy

sjamy 16.01.2012 (edit 17.01.2012)

• 2
Kihloissa ja semmosii. //Niin ja toukokuussa tulee vuosia täyteen, siitä kun alettiin yhdessä vakavemmin pyörimään, eli seurustelemaan noin julkisesti. Joku voi ehkä kyseenalaistaa tätä kihlausta, kun naimisiinmenoa katotaan sit joskus 2020-luvulla, mutta tää on molemmille suuri rakkaudenosoitus ja tyytyväisiä ollaan. Yhdessä kun vaan saa olla niin ei oo kiireitä tälläsillä asioilla.. ;) Ainiin tää kihlaus piti pitää salassa.. EI SITTEN SOITELLA SITTE JUORULEHTIIN! ....eihän...? Tuohon alempaan postaukseen vielä, kannattaa yrittää ne ekat kuukaudet sinnitellä vaikka pikku riitaa yms. naisten ominaisuuksia tuliskin esille, sen jälkeen luottamus on selvästi esillä ja kaikki alkaa näyttää vaan paremmalta ja paremmalta. Niin ja joo, pieni kenttävittuilu on paikoillaan aina välillä, sovintoseksi on hyvästä. Kiitos ja anteeksi, nyt nukkumaan.
jEsm0

jEsm0 16.01.2012

• 0
yli kuukausi ollu suhteessa :3 että onki kivaa :D ^tsihihihihihh^
sjamy

sjamy 17.01.2012

• 0
Vaan mikä se minä oon sanomaan mitään.. Elekää kuunnelko mua :d
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.01.2012

• 4
sjamy wrote: Joku voi ehkä kyseenalaistaa tätä kihlausta, kun naimisiinmenoa katotaan sit joskus 2020-luvulla, mutta tää on molemmille suuri rakkaudenosoitus ja tyytyväisiä ollaan.
Tuohon viitaten voisin mainita, että me ollaan eukon kanssa menty kihloihin vuoden 1998 jouluna ja vasta tulevana kesänä on tarkoitus hoitaa "se toinen rengastus". Sikäli se alkaa nyt näyttämään pakolliselta toimenpiteeltä, kun käytiin lunastamassa jo sormuskin viime viikonloppuna...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 25.01.2012

• 0
Sinkkumies olen..
teemu1337

teemu1337 25.01.2012

• 1
El PiNk DeViL wrote: Sinkkumies olen..
" Tuosta. ":http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw
TehBigBunny

TehBigBunny 25.01.2012

• 1
^*Thihihihi*^
RauhaMees

RauhaMees 25.01.2012

• 0
El PiNk DeViL wrote: Sinkkumies olen..
Tervetuloa tänne vaa...ei ole mukava paikka tämä...
Alchemist FI

Alchemist FI 27.01.2012

• 0
Nyt on vuoden tuo naikkonen mua jaksanu kattella.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.02.2012

• 4
Tuli pistettyä 100% välit poikki entisen kanssa. Tuli yllättävän hyvä ja vapaa olo :)

Write a post

Sign in to post a post.