Forum - Recent Posts

x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 14.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Alfa Spyder 86` Race diffu 250 € Race tyres 585 € PI: 195
PetuK

PetuK 14.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Mulle 50€ lisää sponssirahaa. Löytyy 195 leveet STREET-renkaat. Kakkosen ekaan kisaan jo olen päivitellyt.
Finski fani

Finski fani 14.01.2012 in PPPP

!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2012/01/funny-facebook-fails-no.jpg!
joonas6

joonas6 14.01.2012 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

MehuSukka wrote: Hajos nytten kyllä täysin :DDD enhä mie ny hirviästi noitunu pari rumaa sanaa nyt vain...öhöm
Eikä kö nyo Schimanski ja Nikde siellä tais eniten huutoo siellä viimosessa mutkasa. Kuuliko.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.01.2012 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

Hyvät jorinat :) Sammy W kuitattu.
MehuSukka

MehuSukka 14.01.2012 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

Hajos nytten kyllä täysin :DDD enhä mie ny hirviästi noitunu pari rumaa sanaa nyt vain...öhöm
TehBigBunny

TehBigBunny 14.01.2012 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Hot wingssejä laitoin, tosi hotteja. Pitää juuvva olutta.
joonas6

joonas6 14.01.2012 in FRC | JOKKIS Kisaraportit

Kisaraportti Suzuka 14.1.2012 Ensimmäinen lähtö. Lähdössä Bani ampaisee Ranskattarellaan ohi ja tästä alkaa takaa-ajo. Bani karkaa suorilla ja itse kuron eron kiinni mutkissa tätä jatkuu kierrokselle 13 jolloin Bani ajaa viimeisen mutkan kanttarin yli, ranskatar nostaa oikeaa etutassuaan ja aliohjautuu kriittisellä hetkellä rengasvalliin minä pääsen banista ohi. Bani lähtee armottomaan takaa ajoon mutta kierrokset loppuvat eikä Bani pääse enää edelle. Maaliin tullaan seuraavassa järjestyksessä Siotukset: Nikde Schimmy Petu Pökäle Tunari Joonas Jänes Lohes Succa Toinen lähtö Aloitan Neljännestä lähtö ruudusta Mutta ensimmäiseen mutkan tultaessa olen tippunut seitsemänneksi, viimeinen mutka menee pitkäksi ja Schimmy pääsee suoralle lähdettäessä rinnalle, ajamme koko pääsuoran rinnakkain Schimmyllä on sisä linja mutta Suzuki kulkee suoralla karvan verran kovempaa, tulemme ensimmäiseen mutkaan rintarinnan, PANIIKKI ja radaltä nurmekseen ja Schimmy ja Petu kuittaa meikäläisen. Seuraavassa mutkassa tapahtuu. Nikde ja Lohes taistelevat neljännestä sijasta, mutta osuvatin toisiinsa ja ajautuvat nurmelle, ja koko häntäpää pääsee kaveruksista ohi. Nikde kokoaa itsensä ja lähte armottomaan takaa ajoon ja tuleekin jo suoralla minusta ohi, pysyn nikden kontissa kierroksen loppuun mutta ,kun tulemme suoralle Datsuni häviää kaukaisuuteen. Ensimmäiseen mutkaan tultaessa saan Näköyhteyden takaisin. Edessä on Mehusukka josta Nikde painelee parhailaan ohi. Saan Sukan kiinni, tulemme kolmannesi viimeiseen mutkaan olen ulkona muutaman metrin Sukan takana, Sukka ei hiljennä tärpeeksi ja hänen Datsun lähtee luisumaan ulkokaarteeseen näen linjan ja otan sen, linjat vaihtuvat mutkan keskellä olen sisällä seuraavaan loivaan vasuriin tulemme rinnakkain mutta Sukka ei saa kelattua tarpeeksi vauhtia ja ohitan Sukan ulko kautta. Sukka skarppaa ja pysyy aivan puskurissa kunnes yht äkkiä kuulen radiosta kauheaa huutoa ja noitumista. Schimanski yrittää Petusta ohi mutta osuu Petun kylkeen ja pyörähtää, jonka jälkeen Schimanski on Viimeisessä mutkassa ulkokaarteessa poikittain Nikde ei kerkeä väistää vaan ajaa Schimaskin kylkeen ja spinnaa. tulen Viimeiseen mutkaan ja saan nipin napin väistettyä Shimmyn ja Nikden. Nikde ei huomaa että Sukka tulee vaan rupeaa kääntämään autoaan oikeaan suuntaan jolloin Sukka ajaa Nikden kylkeen, Nikde auto romuttuu niin etää hänen täytyy käydä varikolla muuten kisa oli eritäin mukava ja lopussa oli taas Banin kanssa kovat väännöt neljännestä sijasta. Sijoitukset: Poxy Petu Tuning Bani Joonas Schimm Lohi Nikde Mehis Minä kiitän ja kumarran ensi viikolla uudestaan
MehuSukka

MehuSukka 14.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

päivitetty -Race Brakes 300€ 14.1.2012 PI 185
RauhaMees

RauhaMees 14.01.2012 in PPPP

Mennäänkö kaikki läpäl fm 3 :D // Kaikki ajamaan FM3!!!
Tuomo33

Tuomo33 14.01.2012 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Haluaisko joku vetää tän illan sivuluisussa? :(
Jos kyse on FM3:mesta niin mikäö ettei..
RauhaMees

RauhaMees 14.01.2012 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Haluaisko joku vetää tän illan sivuluisussa? :)
tänne vaa :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.01.2012 in PPPP

Haluaisko joku vetää tän illan sivuluisussa? :)
kaijanen

kaijanen 14.01.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

ruutu on possu
kaijanen

kaijanen 14.01.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

haistoin kevään booogien
hulluseon

hulluseon 14.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Jaha, moka on tullut
MehuSukka

MehuSukka 14.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Joku vois korjata tuolta sponsorit google docsista tuon ku mulle on merkity street cooling vaik seon sport
Schimanski76

Schimanski76 14.01.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Jännäksi menee tämä SaiPu-Pelsut. UUH! Tulin.
RauhaMees

RauhaMees 14.01.2012 in Valokuvaus

"Olin vähän Riihimäki-rallia kathomassa :)":http://henriekholm.kuvat.fi/kuvat/Riihim%C3%A4ki-ralli%202012/
Tuomo33

Tuomo33 14.01.2012 in Ei mulla muuta

Oli tylsää.. !http://i6.aijaa.com/b/00906/9358938.jpg! EMM