Forum - Recent Posts
Kaikki ottaa kolmipyöräsen ja lähtee ajaa lähikaupan parkkipaikan kurveja.
Äänestän useampia autoja:)
Mun mielestä tuo vanha kaava pisteissä on hyvin toimiva. Turha sitä vaihtaa.
TehBigBunny wrote: Mutta on toisaalta vähän tyhmää jos menettää mahdollisuudet mestaruuteen vain siksi ettei pääse joku sunnuntai Liveen.Totta, totta. Mutta jos kaikki pääsee Liveen ja ajaan eikä sählätä muuta niin voi käydä näin: *100, 90, 90, 100, 90, 100 || 570 (kaikista) || 480 (5/6) Kaveri 1* *94, 100, 94, 94, 100, 58 || 540 (kaikista) || 482 (5/6) Kaveri 2* Niin jos laskettaisiin kaikki ajosuoritukset ja kisat niin kaveri 1 voittaisi heittämällä, mutta tällä "yhtä ei lasketa" menetelmällä Kaveri 2:n huonosta kisasta ei koidu haittaa ja voittaa Kaveri 1:n. En tie laskinko oikein, mutta tätä mää täs ajoin takaa. *Ja vaan mun mielipide* ja en välttämättä ole seuraavassa SM:ssa riippuen onko Liveä kauden loppuun asti. Jees :)
PetuK wrote: Jos minulta kysyt niin ei ehditä :) Tahtoo autoja..ei autoa.MÄÄKI! diversity!
Mmmmm pork chops.
Mutta on toisaalta vähän tyhmää jos menettää mahdollisuudet mestaruuteen vain siksi ettei pääse joku sunnuntai Liveen.
Jos totta puhutaan nii en itsekkään pitäny tosta "yhtä ei huomioida" pisteytyksestä, siitä on periaatteessa etua niille jokka vaikka "lintsaa" yhestä kisasta...
Juupelisjuu.
Ikeniä, joita on vienosti ja toistuvasti kasteltu oluella..
Hyvää on..
Liha pasteijoita kylkiäisenä "vähän" reilummin tuota ultra death: soosia.. Suussa käy pienimuotoinen tuli tanssi, mutta hyvää on.
Noniin, sain tän pelin toimimaan. =)
!http://img406.imageshack.us/img406/6219/some.jpg!
'In Google+ no one hears you pee'
3 vuoden odotelun jälekeen sain vihdoin ja viimein vaatekaapin =)
Rayha300 wrote: Läppäri toimii taas :) On aika paljon nopeempi ku ennen. Piti vaa laittaa tehdas asetuksiin koko laite :DIte asensin ware Win7 Ultimaten ton aidon home professionalin tilalle.. :D
Läppäri toimii taas :)
On aika paljon nopeempi ku ennen. Piti vaa laittaa tehdas asetuksiin koko laite :D
TehBigBunny wrote: Viime viltun talvena meillä oli enemmän snögää kui teil !Ei teil ees ollu, meil se auraus vaan toimi paremmin:D
TehBigBunny wrote: Ei kun tulisi se viltun talvi !Ei talvella tee mitään, ihan turha keksintö :D
Tällasta kokeilin, arvakkaa toimiko, no vilttu ei tietenkää.
!http://farm8.staticflickr.com/7035/6689646139_8289933695_z.jpg!
No ei se ollu ku 6€ yhteensä.
Jos otan vihreän pois nii muut kuulee mut, muttä mä en muita, jos laitan virheen kiinni nii muut ei kuule mua, mutta mää kuulen muut.
E: Jos koitan rattiin laittaa noita nii muut Partyssa huutaa halleluujaa..
Viime viltun talvena meillä oli enemmän snögää kui teil !
TehBigBunny wrote: Ei kun tulisi se viltun talvi !Banin kans voitas vaihtaa osia, mä voisin tulla sinne vesisateeseen, tuu sä tänne kolaileen tota valkosta paskaa tost pihalta... :D