Forum - Recent Posts
Onneks oon lähihoitaja.
Juuh, minun servulla pelaillaan. Se on kyllä melkonen lastentarha.
Laiskana en jaksanut lukea kuin sivut 10 ja 9 ja päättelin, että pelaatte jollain servulla. Oon messis.
OmgXan
Mudi
Jupe
Pottae
RevoX 51
Aaperi
Opc-Sami
Rayhamies
Macela
jimmykojootti wrote: German Truck SimulatorVissii melkei sama ku Euro Truck Simulator, muute hyvä mutta mulla bugaa ohjaus jotenki. Eli ku käännän ihan vähän nii vetäsee oikein kunnolla, sitte ku käännän lisää nii ohjaa normaalisti, ja siitä ajamisesta ei tuu mitää. Topiccia: Oli todella mukava pelailla tänää, huomenna lisää site, eikös :D
RaabForRehab wrote: Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan. Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)
Eeegac wrote: VITTU POIS ALTA ALFA ROMEOT. EEEKAKKI JA DJ MASTA RUNKKARI IS IN THE MOTHAFUCKING BUILDING, BITCH. GET REAL. YO. CHECK YO SELF, HOMIES. PEACE. AND LITTLE BIT OF LOVE. YOURS, EEEGAKKI & RUNKKARIEeegackia kävin moikkaas.
Celican "suku puu"
!https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/383006_293044267399683_185851534785624_759737_762762191_n.jpg!
RealBlocker wrote: En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..Jäi vielä kaivelemaan, että saitko maalattua mitä piti? :)
Macela94 wrote: Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää. Tässä asiassa PS network kyllä vie.Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)
Macela94 wrote: Mikä "rekkapeli"? Sori OTGerman Truck Simulator
Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää.
Tässä asiassa PS network kyllä vie.
Rayha300 wrote: Älkää kiusatko pottaa :( Hiano mies on hän :)-dis- like!
Älkää kiusatko pottaa :(
Hiano mies on hän :)
KingPlayer10 wrote: Ja kuten juuri skype-chatissa totesin: ^Potta varjoissa hiiviskelee...^ ^Ja Räyhiä säikyttelee...^ ^Ja se on vasta mukavaa...^ ^Kun servu aukeaa...^Myo oon potta ja myo oon mies. Myo pelaan minea kainalot hies. Ylapeukkuja 10 niin teen kokoversion. ^carcuun^
KingPlayer10 wrote: niimpä tiedän mikä siellä tekee sen: siellä on muita pelaajia!Luulen että hyvin todennäköistä.
Macela94 wrote: Pelasin äske singlee, mutta tylsää kun mikä, tuntuu ku olis keskellä ei mitään (niinku onki) mutta Potan servulla ei sitä ongelmaa ole :Dniimpä tiedän mikä siellä tekee sen: siellä on muita pelaajia!
KingPlayer10 wrote: Ja kuten juuri skype-chatissa totesin: ^Potta varjoissa hiiviskelee...^ ^Ja Räyhiä säikyttelee...^ ^Ja se on vasta mukavaa...^ ^Kun servu aukeaa...^Ei saa säikytellä rauhaisaa rayhaa yhtään :( Tulee pahampi mieli jouluksi mitä se on jo :(
Pelasin äske singlee, mutta tylsää kun mikä, tuntuu ku olis keskellä ei mitään (niinku onki) mutta Potan servulla ei sitä ongelmaa ole :D
Ja kuten juuri skype-chatissa totesin:
^Potta varjoissa hiiviskelee...^
^Ja Räyhiä säikyttelee...^
^Ja se on vasta mukavaa...^
^Kun servu aukeaa...^