Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 20.12.2011 in Minecraft

Macela94 wrote: ^Odottelee kunnes servu taas auki^
minäkin, potta on online-tilassa... ^hän ei nyt carcaile, koska odottaa...^
Mace

Mace 20.12.2011 in Minecraft

^Odottelee kunnes servu taas auki^
warcryFIN

warcryFIN 20.12.2011 in Nyt soi?

"Black Light Discipline- Walls Inside ":http://www.youtube.com/watch?v=6vj3Um3bd0M En oikein osaa muodostaa tuosta mielipidettä, mutta tarttuva on silti. Vaatii lisää kuuntelua.
Mace

Mace 20.12.2011 in Rigs Of Rods

Ilmeisesti tätä "rekkapeliä" menit pelaan.. Ite olen tätä pelaillu aika paljonki, mutta henkilöautoilla, ja sellasilla jotka menevät kasaan lähes samanlaisesti kuin oikeaki auto. "Mm. tätä modia oon käyttäny":http://www.youtube.com/watch?v=gk1yedTt8oU&feature=related "..ja näitä":http://www.youtube.com/watch?v=zRmLc4uvjnA&feature=related
Mace

Mace 20.12.2011 in Nyt soi?

"GTA IV:n soundtrackista väännetty hyvä remix":http://www.youtube.com/watch?v=QvtU2-UKxYY
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Kävitkö kahtoo? Oliko kova? EMM
Kävin kahtoo ja kyllä se pappa vaan jaksaa hyvin ja oli tiukka keikka. Plekukin lensi kirjaimellisesti suoraan käteen ilman mitään kiinniottoyritystä :D Ei mulla muuta.
Mace

Mace 19.12.2011 in Minecraft

jimmykojootti wrote: Juu itelläki menee tossa rekkapelin seurassa nyt aika:)
Mikä "rekkapeli"? Sori OT
Schimanski76

Schimanski76 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Tuomo33 wrote: Subilla alko justihiin loistava elokuva. Kannattaa kahtoa! EMM
Juu.Se on hyvä leffa. Suosittelen myös. EMM
Tuomo33

Tuomo33 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Subilla alko justihiin loistava elokuva. Kannattaa kahtoa! EMM
RauhaMees

RauhaMees 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Moi EMM
hulluseon

hulluseon 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Jotakin nasevaa pitäs näihin kommentoida, mutta kun en keksi. EMM
Eeegac

Eeegac 19.12.2011 in Ei mulla muuta

PS. TULKAA OTTAA LIVEE ÄNÄRII
Eeegac

Eeegac 19.12.2011 in Ei mulla muuta

VITTU POIS ALTA ALFA ROMEOT. EEEKAKKI JA DJ MASTA RUNKKARI IS IN THE MOTHAFUCKING BUILDING, BITCH. GET REAL. YO. CHECK YO SELF, HOMIES. PEACE. AND LITTLE BIT OF LOVE. YOURS, EEEGAKKI & RUNKKARI
hulluseon

hulluseon 19.12.2011 in Ei mulla muuta

IL3 wrote: Ja teille amatöörigrillaajille selvennykseksi, se grilli on Weber. Tietenkin.
Ei kun se on kaasuttaja. Minä oon niin terävä kaveri ettet minua huijaa ollenkaan, niin EMM
IL3

IL3 19.12.2011 in Minecraft

Rayha300 wrote: Ilmoittaudun poissa olevaksi!! Pelaan My Horse and Me 2:sta...
kirjoitusfirhe korjattu.
IL3

IL3 19.12.2011 in Ei mulla muuta

Kävin ostaa komposiittikaasupullon. 10kg. Uuden kaasugrillin käyttöönvihkimistä odotellessa.. EMM Ja teille amatöörigrillaajille selvennykseksi, se grilli on Weber. Tietenkin.
jimmykojootti

jimmykojootti 19.12.2011 in Minecraft

Juu itelläki menee tossa rekkapelin seurassa nyt aika:)
IL3

IL3 19.12.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

Finski fani wrote: Hahaa! Aion ehkä kysästä erästä netti-neitosta, jos se vaikka haluais tulla kyläilemään Lahtehen kuuntelemaan jotain bändiä. Mukavasti on saman tyylinen musaiikkimaku kummallakin. Mitä veikkaatte? Tuleeko myöntävä vai kieltävä vastaus, vai poliisi ahdistelusta ovelle? Melkoisen erittäin vähän ollaan puheltu, mutta mukavalta flikalta vaikuttaapi. Pitänee tosin venailla, notta jos tulis joku hyvä bändi, josta kumpainenki pitää, tänne Lahtehen, niin saa jonkun tekosyyn kysellä sitä tänne. =)
Muutahan en tosta sun tulevasta exästä tiedä ku että on joku hillitön Mitsubishi Evo-fanittaja, että varaudu sit kuuntelemaan jatkuvaa Evo-ylistystä ja rassaamaan sen omaa Evoa (muistaakseni sil on Evo VIII).. Haha, ei vaan tsemppiä Finskille! Älä venaa liian kauan "sopivaa" bändiä, mitä surkeempi bändi, sitä nopeemmin pääsette lähtee keikalta "jatkaa iltaa" sun kämpille ;)
Pottae

Pottae 19.12.2011 in SW The Old Republic

Tämä peli on parhautta. Ei voi muuta sanoa. En ole ennen MMO:ta pelaillu tai sitten ne pelailut on jäänyt vain kokeiluiksi. Vähän epäilin että käykö tämän pelin kanssa samoin ..EI käynyt! Useita pelitunteja jo takana ja pelattavaa riittää vielä pitkälle.
RauhaMees

RauhaMees 19.12.2011 in Minecraft

Ilmoittaudun poissa olevaksi!! Pelaan bf 3:sta...