Forum - Recent Posts
Niin oli vapaasti saatavissa eli miksi minua syytätte?? Koska olen vai ainoa jota voitte jostain rankaista kun ette muita voi???
Schimanski76 wrote: Taisi olla apaut viikko sitten,kun näin viimeeksi auringon. EMM :(Hellsingissä näkyi komiasti tänään aurinko. Mitään muuta hyvää siellä ei sitten ollutkaan. Onneksi sai tulla takaisin tänne Pirkanmaan vesisateeseen. Eipä mulla muuta :|
Väsyttää ja yöks pitäs vielä mennä töihin. Ja töitten jälkeen saa nukkua jopa n. 3,5 tuntia ennenku remmpamies tulee korjaan mun sisäkattoa.
EMM
Nyt ei tietysti saisi, mutta en voi olla laittamatta tätä:
!https://7chan.org/7ch/src/131823041424.jpg!
Mitä nyt noita Span aika-ajotuloksia katselen, niin hieman näyttäisi siltä, että Ville vie ja muut vikisee...
En huutelis täällä yhtään. Just saying.
//Servun IP oli vapaasti otettavissa Skypen chatissa. Kaikki sai siis tulla sinne. Mutta en silti kato tollasta perseilyä. Zapekilta otettiin oikeudet pois, koska eräs hänen kavereistaan perseili. Sitten tuli bannia, kun lauma Zapekin kavereita tuli servulle ja joku jatko perseilyä. Omalta kannalta parhaimmaksi näin bannia koko lauman.
Soon linnareissu,jos FRC:n kyltin on polttanut.
EI SAANUT MINUN KAUTTA JA MINÄHÄN RAGEEN, KUN MITÄÄN EN OLE TEHNYT!
SE ON TEIDÄN SUURIMMAN OSAN KAVERI. JA AINAHAN VOITTE OTTAA BACKUPIN MAPISTA JA MITÄÄN EI OLE TAPAHTNUT.
zapekk wrote: MITÄ HELVETTIÄ MiNUA BANNITAAN JOS JEREMIAS A.K.A FUNNYBUNNYBOY SIELLÄ RIEHUU!?!?!?!? JA SE ON SIELLÄ TEIDÄN ANSIOSTA EIKÄ MINUN!!!! Vilttu mitä hostimista sanon minä.Loppuu se rageeminen nyt kiits. Jeremias taisi kuitenkin saada tiedon servusta ja ehkä serverin ip:n sun kautta? Sitäpaitsi joku mikael tai joku sellanen tuli sinun ansiostasi servulle ja poltti ähvärsee kyltin? E: ja potta varmaan tietää asiasta jotain tarkemmin?
MITÄ HELVETTIÄ MiNUA BANNITAAN JOS JEREMIAS A.K.A FUNNYBUNNYBOY SIELLÄ RIEHUU!?!?!?!?
JA SE ON SIELLÄ TEIDÄN ANSIOSTA EIKÄ MINUN!!!!
Vilttu mitä hostimista sanon minä.
Schimanski76 wrote: Taisi olla apaut viikko sitten,kun näin viimeeksi auringon. EMM :(Itellä kävi tuossa hetken mielessä todeta, että se ottaa sen päänsä pois sieltä prc:stä, mutta jätinpä sitten sanomatta.. :) emm
!http://yle.fi/ecepic/archive/00083/kalterit_vanki_vanki_83222b.jpg!
EMM
Taisi olla apaut viikko sitten,kun näin viimeeksi auringon.
EMM :(
Miten julkisen serverin luonti onnistuu ?
Nom nom. Oltaisko me tänää menossa?
Ei mikää kiire mutt kyselin vaa :)
juu en minä myy tätä suzukia myy sori sähläyksestä ja minä laskin nuo osat nuilla uusilla hinnoilla kun olin näköjään ottanut hinnat nuista Forza 3 jokkis hinnas tosta niin tuo viimeisin päivitys ei ollut yhteensä 1290€ vaan 1025€ eli minulla onkin 945€ sijasta 1210€
.
Leivänpaahdin ja voi vietävä että tuli huono olo..
OK
Hella tai leivänpaahdin.