Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 02.12.2011 in Oma kulkineesi

Käyttis Golf vaihtuupi ensi viikolla vanhempaan, mutta "parempaan".. Tulossa -08 Audi A4 1.8 TFSI manuaalihämmentimellä. Valkoinen ja perus business-heebeleillä. Tulossa mahdollisesti alustaa, vannetta ja vähän kalvoja valoihin...
RealBlocker

RealBlocker 02.12.2011 in 0ngelmaa

Sain yheltä tutulta tietokoneen. Muuten toimii hyvin mutta kun käynnistän pelin, tulee teksti "Cannot find audio card installed". Äänet ei kuulu myöskään, eli onko mulla äänikortti paskana, vai puuttuuko ajurit? Mitään CD:tä mulla ei oo mistä sais ajurit asennettua. Ja mitä nää huutomerkit tarkottaa? !http://i9.aijaa.com/b/00274/9153541.jpg! /edit : Nyt toimii äänet ja pelit, mutta ääni särisee ja tulee hieman jäljessä?
hulluseon

hulluseon 02.12.2011 in Nyt soi?

"Pujoparta":http://www.youtube.com/watch?v=p-y33Uq6HGs
Mudinski

Mudinski 02.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ilves - Blues 3 - 2 JA Ipan plussat + Aittokallio, Hyviä pelastuksia mahtui otteluun monia. + 4.kenttä, Sointu Myttynen Pellinen. Vauhtia, intoa ja taitoa löytyy. Onneksi tuntuvat saavan enemmän ja enemmän peliaikaa. Miinukset - Koistinen. Lepsun oloista pelaamista koko tämä matsi... Harha syöttöjä lukematon määrä. Sama oli myös viime ottelussa. Sairastelun jälkeistä haparointia vai jotain muuta ? - Ylivoimapeli. Minkäänlaista pyöritystä ei saatu aikaiseksi, vaikka neljä kertaa päästiin YV:lle... - Ylivoiman jälkeiset parit vaihdot olivat todella tuskaista vääntöä. 3 pojoa oli tarjolla, mutta pakka ei pysynyt koossa riittävän pitkään. Alkoi rakoileen ottelun 2. erän lopussa pahasti. Ajoittain peli palasi 3.erän edetessä, mutta tällä kertaa se riitti vain 2 pojoon.
Schimanski76

Schimanski76 02.12.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Yllättävän vähän on vielä. Pelattu 48:27 JYP 5-0 Tappara
Mace

Mace 02.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Vois pelata jotain mut ku ei huvita yhtään yksin :( Vilttu
Sama Minecraftii en yksin jaksa Forzaa en yksin jaksa Bad Company 2:sta en jaksa edes netis COD4:sta en jaksa edes netis PGR4:sta en jaksa, vanha ja nähty IV:ta en jaksa edes netis MTA:ta en jaksa TDU2... no en tosiaan jaksa Dirt2:sta en jaksa Gridia en jaksa.. ykstoikkone Midnight Clubia en jaksa Pff... vois kattella Prison Breakkia.. eih en jaksa. Mitähä sitä tekis, ulkona sataa... vettä.
RauhaMees

RauhaMees 02.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Vois pelata jotain mut ku ei huvita yhtään yksin :( Vilttu
Pytzi

Pytzi 02.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Xbox live ei toimi mulla :( Vilttu
sama
RauhaMees

RauhaMees 02.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Xbox live ei toimi mulla :( Vilttu
Schimanski76

Mudinski wrote: Piti lähteä seuraan hokia Hakamettään ja siitä yllätys visiitille Lappeen Rantalaisen luo, mutta vähän meni vituiks... No, kattotaan matsi netistä kuivin suin kotona. Sinapit lentävät Hakametäs rinnuksille seuraavassa Ilves-Saipa ottelussa 18. Helmikuuta. Eikös juu ? :D Edit: Yllättävän paljon Ilveksen kotipeleissä silti ollut porukkaa, vaikka otteet ovatkin olleet odotettua heikompia. Keskiarvo kuitenkin +5300. Tänäänkin varmaan lähempänä 6000 katsojaa.
Tuohon 18.2. Ipa-SaiPuun on tulossa Skimmyn "kaverit" (miulla semmosia ole)Lappeen rannasta ja Tanppereen saipulaiset (noin 10-15) plus SaiPan fanimatkalaiset yhdellä bussilla.(noin 50 jos saavat porukan kasaan). Mudi on tervetullut meidän porukkaan katsomaan peliä ja syämään makkaraa.Kukaan ei lyö vaikka Ipaa kannatatkin.Meno on lupsakka.Seisomakatsomossa (vaihdamme erätauoilla SaiPan hyökkäyspäätyyn) huutelemme SaiBapäissämme.
Alchemist FI

Alchemist FI 02.12.2011 in Yleinen v*tutus topic

Näin, saa ton uuden galaxy Xcoverin lähettää takuhuoltoon. Uuden sais suoraan vaihettua jos toi luuri ois sunnuntaihin mennessä hesassa ja aika saatanan sankari sais olla että siinä onnistuis.. Muuten hyvä puhelin mutt kaijuttimesta ei kuulu mitään soittaessa ja sillähän ei puhelimessa tee mitään... VITTU.
Finski fani

Finski fani 02.12.2011 in Ei mulla muuta

Nyt on reilu 40 litraa sihijuomaa, eikä tee miäli. On se hassua. EMM
Mudinski

Piti lähteä seuraan hokia Hakamettään ja siitä yllätys visiitille Lappeen Rantalaisen luo, mutta vähän meni vituiks... No, kattotaan matsi netistä kuivin suin kotona. Sinapit lentävät Hakametäs rinnuksille seuraavassa Ilves-Saipa ottelussa 18. Helmikuuta. Eikös juu ? :D Edit: Yllättävän paljon Ilveksen kotipeleissä silti ollut porukkaa, vaikka otteet ovatkin olleet odotettua heikompia. Keskiarvo kuitenkin +5300. Tänäänkin varmaan lähempänä 6000 katsojaa.
Schimanski76

Laittaisin SaiPalle ykkösen vaikka ne eivät edes pelaa tänään. On se niin hurja joukko.
Schimanski76

Schimanski76 02.12.2011 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: Tuskainen viikko takana. Se lähtee nyt ... parille. Aamulla ollaan sitten kaikki hissusseen. Ei mulla muuta
Suosittelen märkiä ojia ja "Mis viltus mie asun?"-huutoja yöllä. Vaatteet pesty ja EMM
Mudinski

kirves wrote: Kirveksen soikea rivi: HPK - Jokerit = 2 Ilves - Blues = X JYP - Tappara = 2 :D Kalpa - HIFK = 1 Ässät - Lukko = 1
Pientä kertoimen hakua havaittavissa :)
TehBigBunny

TehBigBunny 02.12.2011 in Ei mulla muuta

Tuskainen viikko takana. Se lähtee nyt ... parille. Aamulla ollaan sitten kaikki hissusseen. Ei mulla muuta
Driver181

Driver181 02.12.2011 in Minecraft

http://www.youtube.com/watch?v=sWJ3dWavpxs&feature=channel_video_title Party on!
Mudinski

Ilves - Blues +1 1 X Ässät - Lukko +1 1 X HPK - Jokerit X 2 Kalpa - HIFK 1 2 25,48 - 449,84
Driver181

Driver181 02.12.2011 in Minecraft

Kuulemma halpaa soraa siellä....