Forum - Recent Posts
Onks servu muka auki???
Onko tämä joku Larppauspeli?
Deroits tuun laittaa sit kuntoo kunhan pääsen kotii.
voiskojätkät tilata tämmöset ja ottaa kimppakuvan?

Meillä loppuu yhteistyö Selinin kanssa tämän kauden jälkeen.Loppuisi varmaan jo kesken kauden,mutta kun ei ole rahua palkata ketään tilalle.
Uskaltaisin sanoa,että Mestiksestä tulee seuraava valmentaja SaiBulle eli Pikkaraisen Jarno Jukureista.
Reilut 8 Markkaa kuussa plus ilmaiset lihikset hallilla.(Max 3 per ilta)
Enempää ei voi tarjota.
Driiveri.. Saatiin allas toimiin mut se vipu ois kiva saada siihen portin viereen ni hiukan fixaillaan sitä vielä.
Helenius vetää huomenna sitä Derrickkiä lättyyn.
Jos ei onnistu ekoissa erissä,niin Spotta tuloo auttamaan Tekkenpäissään.
/EMM!
TehBigBunny wrote: Tai hävviitte 0-1 Mutta pääasia on että on hattu.Kyä näi o. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Karvareuhka-7047.jpg!
Tai hävviitte 0-1
Mutta pääasia on että on hattu.
Schimanski76 wrote: Parin tunnin päästä kuuluu Hakametsän hallista hirvittävvää pelkijalaista SaiPu-huuteloa.65 vetoa eilen SaiPulta eikä yhtään maalia. Tamppara oli ihan järkyttävän huono.Paitsi moke oli hyvä. Jäi taas vähän huono maku suuhun tästä. Huomenna Jyppi Kisapuistossa.Meinasin,notta siitä 3 pojoa otetaan.
IL3 wrote: Illan to-do; 1. koirat ulos, pikku lenkille 2. boxi päälle 3. kylmä Fosters pintti kouraan 4. mw3 käyntiin EimulmuutVaihda a) Fosters -> GIN Original b) MW3 -> BF3 / FM4 c) jätä kohta 1 tekemättä
warcryFIN wrote: Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan...mulle tuli näin ja tuli viellä aivan oikein: 1 400
Vaatteet on ihan kurassa ja otsa kipiä.
Toblea taisi tulla.
EMM
Mitä oon itte noista lukenut, niin molemmissa on sama Subarun 2.0 litranen boxäär-vapari 200hv. Takavetoisia molemmat.
Scionilta tulee myös sama auto, siitä en tiedä sitten sen tarkemmin..
warcryFIN wrote: Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan..."Että näin":http://goo.gl/T5ZpY
Omassa pankissa lukee: Häiriötiedote Saapuvien maksujen tileille kirjautumisessa on tällä hetkellä viivettä. Pahoittelemme häiriötä.
Veroja piti tulla takasin 600... tulikin 1200 :D Tuplasti olivat minulle rahat tulleet tilille. Oikeudellinen sekoittuminen tapahtunut, rahat eivät enää yksilöitävissä.. meneeköhän tämä selitys Nordealle läpi? Ei tarvitse minun puolesta vaivautua pankin noita takaisinnostamaan...
Voi perkle ku voi väsyttää. Tänään tilaamaan uus sänky ku entinen on -nussit..- nukuttu pilalle.
Ulkona tuulee perkullesti, ja vetäkin tulee saaavistakaatamalla.. Eikä edes väsytä..
TehBigBunny wrote: "Vilttu":http://forzaracingclub.com/Schimanski76/Miuva kiusitaan.