Forum - Recent Posts

sjamy

sjamy 01.12.2011 in PPPP

Ei koskaan tietenkään mennä, siitä, mistä aita on matalin, mennään suoraan läpi, kunnes huomataan tuskissaan, vieressä oli portti. Aidan sirpaleet naamassaan, maassa makaavaa ei auteta, arvet kehossa ei kuihdu pois, jos joku käden antaa vois. Ohikulkevaa huudetaan apuun, ei, en voi auttaa, portin käyttäjät katsovat, kuinka, kaatuneen jalat surkastuvat. Sielu on vielä voimissaan, vain se, voi unohdettua auttaa, täytyy sisimpää kaivaa, löytää syyt, ja jatkaa. Pikkuhiljaa nousemaan, polvilleen voi istua, ja katsoa, miten paikalta voisi poistua. Ei siihen tarvittu apua, voimat löytyi itsestä, vielä on se aita, se täytyy korjata ja varmistaa, että siihen joku voi kaatua, koota itsensä ja voimistua. Voit olla, tämän kuviteman raiskaama, tai, onnen vastakohta. ____________________ Nyt jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin 2012 syksyllä ilmestyy "Taivaan raiskaama", by me.. We'll see :d
Mace

Mace 01.12.2011 in PPPP

Oho oho, siis ens tiistaina, maltan juuri odottaa..
Tuomo33

Tuomo33 01.12.2011 in PPPP

Kuulut tuossa luotetavalta taholta, että uudistus on huomattavasti parempi kuin tämänhetkinen.. Valikot ovat huomattavasti selkeämmät ja nopeammat selata . Teematkin kuulema toimii/näkyy paremmin .=)
Nikde

Nikde 01.12.2011 in PPPP

FINBULLET wrote: Tiistaina tulee sitten iso dashboard päivitys boksille.
Itse odotan kyllä innolla! !http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/09/xbox2011dashupdate12343-1.jpg! !http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/09/dash-games-dashup83838.jpg! !http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/09/bingdashupdate-xmen-search3222223.jpg! !http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/09/dashboard-social-338882jj.jpg! Vielä ku sais suoraa ladattuu YouTubeen nuo replaystä kaapatut videot :)
FINBULLET

FINBULLET 01.12.2011 in PPPP

Tiistaina tulee sitten iso dashboard päivitys boksille.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2011 in PPPP

Rascaana.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.12.2011 in Hyvä Moldova !

Glory glory -Man United- Crystal Palace !
Pottae

Pottae 30.11.2011 in PPPP

Johtuuko hikka siitä, että mun aivot luulee mua kalaksi? Vai oonko mä vaan rascaana?
TehBigBunny

TehBigBunny 30.11.2011 in Yleinen happines topic

Parin viikon setti. No tikkarit kestää melkein kuukauden.
vaiski75

vaiski75 30.11.2011 in Yleinen happines topic

Schimanski76 wrote: 1000€ apaut voipi tulla viidellä oikein. /991,70 €
Mie en oikeen ymmärrä noista luvuista, niin muunnetaan toi mulle sopivaksi.. Sillä saa 74 pulloa Jallua ja 7 tikkaria Jallujen päälle.. Oho, aikas paljon..
Schimanski76

Schimanski76 30.11.2011 in Yleinen happines topic

vaiski75 wrote: En miä tietä vielä, mutta pulloina otetaan kumminkin kaikki ja loput poltetaan Sputnikissa..
1000€ apaut voipi tulla viidellä oikein. /991,70 €
TehBigBunny

TehBigBunny 30.11.2011 in Yleinen happines topic

Yes, me voitettiin !
teemu1337

teemu1337 30.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

vaiski75 wrote: Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin.. ----- Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta. .
Laittoi hymyilemään näinkin syvän vitutuksen kourissa :) Kiitoksia Mr.Vaiskille tästä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.11.2011 in Vitsit

Miksi kutsutaan mustalaista joka seuraa joka paikkaan? - Personal Raineri. Ei ollu mikää hyvä mut ekalla kerralla ku luin niin nauroin :D
IIPPONEN

IIPPONEN 30.11.2011 in Vitsit

Maahanmuuttajan runo Neekeri saapui Suomeemme salaa, sanoi en Keniaan ikuna palaa. Täältä saan safkat, täältä saan rahaa, ... en näe siinä yhtikäs pahaa. Discossa naiset tahtoo mua omia, neekerin kalu niistä on komia. Blondi vai tumma en päättää mä saata, taidanpa kaikkien kanssa mä maata. Vaan kumman tuloksen testini näytti, mua kun hoitsut testissä käytti. Sanoivat ettei saa kumitta nussia, mut Allah ei salli kalulle pussia. Nauraen katson sosiaalimuijaan, neuvoo hän mulle kuinka mä huijaan. Uudet Saabit, Mersut, ei Ladat, täynnä on kotona murkinapadat. Kas Suomessa laki on erikoista, elättää muakin kuin suoleni loista. Joensuun skinit saa tuomiot heti, mulle vain kannetaan eteeni peti. Lorvin assalla ryöstöjä tehden, tuomitsen mielessäin Iltalehden. Joka väittää törkeesti että oon varas, ah, kotina Suomi mulle on paras.... ps.Eläkee sitte impatko niitä palkokasvejä ;)
vaiski75

Schimanski76 wrote: Paljon myö saadaan sillä?
En miä tietä vielä, mutta pulloina otetaan kumminkin kaikki ja loput poltetaan Sputnikissa..
Schimanski76

Schimanski76 30.11.2011 in Yleinen happines topic

vaiski75 wrote: Viking Lotossa viisi oikein..
Paljon myö saadaan sillä?
vaiski75

Viking Lotossa viisi oikein..
vaiski75

vaiski75 30.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin.. ----- Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta..
teemu1337

teemu1337 30.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

hulluseon wrote: Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.
No sehän on näissä automaalaamoissa se helvetin hauska ilmiö, kun marras-joulukuussa on niin pirun hiljasta, että melkeenpä joka paikasta karsitaan/lomautetaan porukkaa. Esim. tuolta firmasta lähtee 2/5 maalaria (minä mukaanlukien) ja korikorjaamon työnjohtaja(?). e/ Kun firmassa kun firmassa lähdetään siitä, että työntekijä tekee firmalle tuottoa, mutta nuorelle/aloittelevalle työntekijälle kun aika laihasti noita töitä noin muutenkaan provisiosidonnaisissa töissä heti alussa tuputetaan, kun pitäisi tehdä helvetin nopeasti, helvetin hyvää jälkeä ja helvetin paljon, niin siinä on nuo vanhemmat duunarit vähän etulyöntiasemassa. No jätänpä loput avautumiset avautumatta tänne. Kiitos ja anteeksi. ee/
hulluseon wrote: Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.
Esim. Kaveri oli aiemmin tossa isommalla maahantuojalla maalarina duunissa, mutta intin takia joutu keskeyttämään siellä hommat. No intti nyt sattui syystä jos toisesta loppumaan jo tässä loppusyksystä, niin eivät edes isompaan firmaan ottaneet ennestään tuttua maalaria enää loppuvuoden ajaksi töihin vaan ilmoittivat suoraan, että tuu kattomaan alkuvuodesta uudestaan. No tässä olis nyt kaks työtöntä motivoitunutta automaalaria.