Forum - Recent Posts

Driver181

Driver181 28.11.2011 in Minecraft

Sit voitas jonkinmoinen suunnitelma tehrä? ^vai?^ ^hei?..^
Nikde

Nikde 28.11.2011 in Forza 4

Exami wrote: Waffels
Halpaa ku saippua.
Exami

Exami 28.11.2011 in Forza 4

Pottae

Pottae 28.11.2011 in Minecraft

jimmykojootti wrote: pääseekös sun servulle laittomalla pelillä? ku ennenkuin ostan kokoversiota niin voisin kuitenkin kokeilla tuota nettipeliäkin? jos pääsee niin oon ehdottomasti jossain rojektissa mukana!
Sen näkee kokeilemalla. Säädän servun asetuksia, niin sitten pitäs päästä laittomat käyttäjätkin. (..tai niin tuossa yhdessä ohjeessa varotellaan, että servulle saattaa päästä hakkeroituja käyttäjiä) ////NYT pitäis toimia. Elikkäs *83.245.147.57:25565* on IP. //////Disconnecting matofako [/xxxxxxxxxx]: Outdated client!
Koolon Descendens

Koolon Descendens 28.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

TehBigBunny wrote: Laita suoraan viesti DiddFIN:ille.
Laitoin, tattikset!
jimmykojootti

jimmykojootti 28.11.2011 in Minecraft

Pottae wrote: Tällä omalla koneella hostaan ja pelaan. Välillä täytyy sulkea, mutta enköhän minä pelaa samoihin aikoihin tätä kun muutkin. Ilmotelkaa vaan koska laittelen servun päälle. //Jos sitä alotettais joku rojekti? Tai sitten vaan rakennellaan kaikenlaista joka puolelle.
pääseekös sun servulle laittomalla pelillä? ku ennenkuin ostan kokoversiota niin voisin kuitenkin kokeilla tuota nettipeliäkin? jos pääsee niin oon ehdottomasti jossain rojektissa mukana!
Ac3Way

Ac3Way 28.11.2011 in PPPP

Saat yhden käpälän, hauska oli.
Driver181

Driver181 28.11.2011 in Minecraft

Olen mukana!
TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Laita suoraan viesti DiddFIN:ille.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 28.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Olis kiva jos olisi mahdollisuus tilata uusi salasana unohtuneen tilalle. Itse loin ennen FM4-kauden alkua käyttäjätunnukset ja kivasti unohdin salasanan joten jouduin luomaan uuden tunnuksen, eli lisäämään oikeaan gamer tagiini noi väkäset. Ärsyttää. Oon pari kertaa heittänyt e-mailia asiaan liittyen info@forzaracingclub.comiin mutta sieltä ei oo passwordia kuulunut eikä näkynyt...
TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2011 in PPPP

"Minä olen larpannut kohta jo vuoden, eikä paino ole pudonnut yhtään. Työkaverit vaan katsovat kieroon, kun lounastan ruokalassa rengaspanssari päällä. Hilpari ei mahtunut narikkaan, joten se piti vaihtaa kompaktimman kokoiseen pertuskaan. Kilpikädellä en ruokaan koske, mutta silti saan paheksuvia katseita koko ajan. Kamojen raahaaminen vituttaa kun ovat niin painavia ja kaikki töllistelee vaikka pitäis olla muotidieetti ja kaikkee. Ja kaikki mukama larppaa, mutta silti oon ainoa ruokalassa kellä on haarniska. En tajua. Lopetan kohta koko homman."
Ac3Way

Ac3Way 28.11.2011 in Minecraft

Pottae wrote: Tällä omalla koneella hostaan ja pelaan. Välillä täytyy sulkea, mutta enköhän minä pelaa samoihin aikoihin tätä kun muutkin. Ilmotelkaa vaan koska laittelen servun päälle. //Jos sitä alotettais joku rojekti? Tai sitten vaan rakennellaan kaikenlaista joka puolelle.
Heh tuossa omassa servullani oli syntypaikkana meren pohja ja sen jälkeen vain korkeita vuoria ympärillä. Kesti hetken aikaa, että pääsi edes tasaiselle maalle. Voisihan sitä jonkun kylän rakentaa, tai vuoristoradan/metroverkoston jolla yhdistetään vaikka eri talot/projektit toisiinsa.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2011 in Ei mulla muuta

Hyvää Joulua ja Onnellista uutta vuotta ! ^Tuli secin hoidettua pois alta^ EMM
Pottae

Pottae 28.11.2011 in Minecraft

Ac3Way wrote: Kokeilin itse tuota, näyttäisi tallentavan vaikka serverin sulkee välillä.
Tällä omalla koneella hostaan ja pelaan. Välillä täytyy sulkea, mutta enköhän minä pelaa samoihin aikoihin tätä kun muutkin. Ilmotelkaa vaan koska laittelen servun päälle. //Jos sitä alotettais joku rojekti? Tai sitten vaan rakennellaan kaikenlaista joka puolelle.
Nikde

Nikde 28.11.2011 in LIVE ja yhteysasetukset

Jees, sainpa vihdoin Elisan myöntämään, että ongelmat johtuu heidän toimittamastaan modeemista. (Ei kestäny ku 2 vuotta...) Hyvittävät mulle laajakaistan kuukausimaksuilla kunnollisen Ciscon modeemin, mitä oikeetkin kaapelioperaattorit käyttää :D Missä on muiden kokemukset yhteysongelmista ja niiden ratkaisuista? Täällä kannattaa myös kysyä apua, koska selvästi osaamista foorumilta löytyy.
Nikde

Nikde 28.11.2011 in F4SM - Ennakko

Nürr ist legendary. Because.
Ac3Way

Ac3Way 28.11.2011 in Minecraft

Ac3Way wrote: Mitenkäs tuo serveri oikein toimii? Onko Potalla servu aina pystyssä toisella koneella vai suljetko välillä? Ja tallentaako se maailman sekä sen hetkisen tilanteen, jos sammuttaa serverin.
Kokeilin itse tuota, näyttäisi tallentavan vaikka serverin sulkee välillä.
Alchemist FI

Alchemist FI 28.11.2011 in Ei mulla muuta

Työkaverit vaan vittuilee mulle ku on vähän jälkiä päässä ja kädessä, eivät uskonu ku sanoin että: kova tuuli oli lauantaina nii kaaduin...
Exami

Exami 28.11.2011 in F4SM - Ennakko

hulluseon wrote: Ja jos muistan oikein niin minun erittäin räpelö säätöinen Si Coupe taisi ottaa jonkun 260-270 siinä pää suoralla. Ehjänä.
Tän hetkisillä säädöillä maximit SX:ssä jotain 220 luokkaa? :D huomioiden myös PI muutos FM3 vs FM4
hulluseon

hulluseon 28.11.2011 in F4SM - Ennakko

No juu, voihan sitä protestinakin pitää. Ite meinasin jättää ajamatta sen takia kun ei tuo Nyrre ole omia suosikkeja. Tai jos lähtisin ajamaan niin eniten kaatoja per kierros voisi olla mahdollinen tapaus minun kohdalla. Hockenheimin meinaan vielä ajella, mutta sitten jää viimeinen pois, oli tilanne mikä tahansa. Ja jos muistan oikein niin minun erittäin räpelö säätöinen Si Coupe taisi ottaa jonkun 260-270 siinä pää suoralla. Ehjänä.