Forum - Recent Posts
Tämä viikolla. Ihan normaalia.
!http://www.pingtest.net/result/51051138.png!
Tämä ja pahempi viikonloppuna. Tai no ainakin sunnuntaisin. Perjantaisin ja lauantaisin en ole vielä katsonut. Jää Forzailut sikseen.
!http://www.pingtest.net/result/50050911.png!
4D: Nettitikkuni ei toimi
hhaa :D
Kaksi tamperelaista poikaa olivat ulkojäillä pelailemassa, kun paikalle ilmestyi terävähampainen dobermanni, joka hyökkäsi toisen pojan kimppuun. Toinen poika, joka lähti pakoon, palasikin auttamaan ystäväänsä ja huitoi koiran jääkiekkomailallansa kuoliaaksi. Aamulehti kiinnostui pojan uroteosta ja lähetti toimittajan haastattelemaan poikaa. Kun haastattelu oltiin saatu valmiiksi, toimittaja kysyi vielä, "Laitanko otsikoksi, että urhea tapparafani pelasti ystävänsä hädästä?",
Poika vastasi, "No ihan sama, mutta en mä tapparaa kannata."
"Entäs, peloton ilvesfani pelasti ystävänsä hengen?". "No ihan sama, mutta en mä kannata ilvestäkään", poika sanoi. "No mitä sä sitten kannatat?" toimittaja tivasi. "Ässiä", sanoi poika. Seuraavan päivän Aamulehdessä luki: "Porilainen nuorisorikollinen tappoi suloisen perhekoiran julmasti jääkiekkomailalla"
Siellä näytti olevan noita unoffical community eventtejä mainittuna jne
RaabForRehab wrote: Yläpeukku ennätystä Examin kommenttiin!!! VAUHTIA!!!Kyllä! Ja Raabin kommentti oli niin hyvä, että samalla ku kerätään ennätyspeukutukset examin kommenttiin, niin tuplataan ennätys samalla vaivalla peukuttaen myös Raabin viesti! Jos välttämättä triplayläpeukkuennätys halutaan tehdä, voi vielä tämän munkin viestin yläpeukuttaa! :D
Lisää ratoja. Kiitos.
Mä toivoisin ennemmin lisää ratoja.Ne on kyllä hankala toteuttaa mutta silti toivon lisää ratoja.
Yläpeukku ennätystä Examin kommenttiin!!! VAUHTIA!!!
Öööh... miksi tuohon topiciin?
Possut
TUNING MAN 95 wrote: Jee taitaa boksi vetää viimisiä ku ei saatana lue mitää levyjä ees! Kuka haluu ostaa mulle uue? :)Mulla teki 1 boxi tollai, toimi hetken sillä ku laitto magneetin konsolin päälle siihen dvd-aseman kohdalle, sit heitin sen kaappiin ja kävin hakee uuden eliten kaupasta, toinen olis ollu tilata uus dvd-asema netistä maksaa 14-20€
Jee taitaa boksi vetää viimisiä ku ei saatana lue mitää levyjä ees! Kuka haluu ostaa mulle uue? :)
Mikäli jollain riittää aikaa ja kiinnostusta joku vois kirjotella FRC:n SM jutuista seuraavaan topicciin
Welcome to Virtual Motorsports - News and Announcements
Kyä kelpaisi :)
Huhuja mailmalta ja mutuja muualta: EA:n ja Porschen Lisenssi diili ilmeisesti vanhenemassa 31.12.2011, joten toivoa ilmassa että tulee vuoden alussa FM4 Porsche DLC... huhuja pyörii aikalailla toivotaan parasta ja ettei Porsche uusi EA:n kanssa tehtyä diiliä varsinkin kun nykyään noita muita pelitaloja on paljolti liikkeellä ja haluu autoja peleihin...
Edit päivämäärä korjattu
Joo ei noissa mineraalineste jarru sydeemeis oo mitää ongelmaa talvella. Ajelen joka talvi metsäs yhtä tiettyy reittii johon ei lunta niin paljon kerry. Mulla jarrut on tosi ärhäkät, ku jarruttaa nii ei meinaa pysyä kyydissä kun pysähtyy niin nopeesti :D
"650hp Ariel Atom":http://www.youtube.com/watch?v=zUl-4BPLgfQ&feature=share
Kertokee, miksei tätä namupalaa ole pelissä?!! Haluisin niin mennä laittaa Precisionii sinne takaluukkuun ton videon katsomisen jälkeen :(
Exami wrote: ...siinä on nestelevyjarrut, tiedä miten sitten toimii pakkasella? :D, jossei muuta laitetaan auton jarrunesteet sisään ni eipähän jääy!Mun veljellä on ollut jo vuosia nestelevaripyöriä ympärivuotisena kulkineena ja nesteetkin käsittääkseni vakiona olevaa mineraalitavaraa. Pyörän säilytyskin on aina ulkosalla eikä hänellä ole silti käsittääkseni ollut mitään ongelmia jarrujen kanssa.
IL3 wrote: Hintaerokin varmaan suht huomattava joten normimusta tulee varmaan hommattua.. Kiitoksia jeesistä :)Voin kurkata kotiin päästyäni koneelta mimmonen ero noilla peileillä on..