Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Minä juon vettä!!
Myyttirotta

Myyttirotta 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

perus Jamesonia ja hetken päästä nallea kyytipojaksi.
Alchemist FI

Alchemist FI 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Extra vergi olutta ja vahän viru valgea vedellä ja sitruuna mehulla...
Latetzki

Latetzki 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Nyt kokista ja myöhemmin sitten varmaan Karpalo lonkeroa. Joo, en niin oo alkoholin perään.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

hulluseon wrote: Dry Vodkaa. Mitäs veikkaatte? ;)
Vähän kuivaa ?
hulluseon

hulluseon 18.11.2011 in Mitä juot nyt? Ja onko hyvää?

Dry Vodkaa. Mitäs veikkaatte? ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 18.11.2011 in Skyrim

Rayha300 wrote: Joo mutta sulla on kuitenkin tubla turbo kone siellä. Mulla on taas tälläne 3 vuotta vanha paketti kone
Joo, kieltämättä aika hyvä pelikone, mut on se tämäki jo melkee 2v vanha, vähä päivitelty aina välillä. Mieli kyl tekis viel vähä tykimpää.. ainahan se siihen menee et "enemmän!" :D
RauhaMees

RauhaMees 18.11.2011 in Skyrim

DarkWarjo wrote: No ei o kyl paha hinta. Joo itellä "ultra" asetukset ja FPS 40 ja on nättiä kyl, paikka paikoin :)
Joo mutta sulla on kuitenkin tubla turbo kone siellä. Mulla on taas tälläne 3 vuotta vanha paketti kone
DarkWarjo

Rayha300 wrote: Sitä vähän kattelin että on ne upeet noi maisemat kunnon koneil. Mulla rupee pätkii peli ku menee tosi yksityiskohtaiseen kohtaan :( Koneelle hankin kun halvalla sain :) 20€
No ei o kyl paha hinta. Joo itellä "ultra" asetukset ja FPS 40 ja on nättiä kyl, paikka paikoin :)
RauhaMees

DarkWarjo wrote: Joo itekki koneel tosiaan ja piti jo pari modiiki asentaa, esim. toi taivas :)
Sitä vähän kattelin että on ne upeet noi maisemat kunnon koneil. Mulla rupee pätkii peli ku menee tosi yksityiskohtaiseen kohtaan :( Koneelle hankin kun halvalla sain :) 20€
DarkWarjo

Rayha300 wrote: Tulee pelattuu koneella :)
Joo itekki koneel tosiaan ja piti jo pari modiiki asentaa, esim. toi taivas :)
Mace

Mace 18.11.2011 in Skyrim

Eipä oikein noi fantasia pelit nappaa.. hyvä se silti varmaan on.
RauhaMees

Tulee pelattuu koneella :)
hulluseon

hulluseon 18.11.2011 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Juu.
Latetzki

Latetzki 18.11.2011 in Nyt soi?

DarkWarjo

DarkWarjo 18.11.2011 in PPPP

Exami wrote: Muista ekana käydä katto ohjaimen "dead zonet" ne on ne jotka aiheuttaa ongelmia, kyseinen värkki "simuloi" ohjaimen tatin kääntämistä defaulttina siellä forzan asetuksissa on jonkinverran dead zonea..
Joo tiedän. Pottae, joo miepä sit sanon. Kyllästyin ootteleen sua :D
DarkWarjo

djrunkkari wrote: En larppaa.
Ootko varma? oisin voinu vannoo et näin sut yks päivä: !http://www.bassparade.com/wp-content/uploads/2010/12/larp.jpg!
djrunkkari

djrunkkari 18.11.2011 in Skyrim

En larppaa.
Finski fani

Finski fani 18.11.2011 in Skyrim

Kyllä pelailen. Ikävästi kaikki muu vie aikaa, niin ei ehi pelailla Skyrimiä. =) Jos nyt viikonloppuna sitten taas kovaa tykitystä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.11.2011 in PPPP

Parin päivän tauon jälkeen taas FRC:ssä. Sähködildot ja mällinvalkoiset autot yms. on näköjään kovassa huudossa, joidenkin mielestä ainakin