Forum - Recent Posts
Minä juon vettä!!
perus Jamesonia ja hetken päästä nallea kyytipojaksi.
Extra vergi olutta ja vahän viru valgea vedellä ja sitruuna mehulla...
Nyt kokista ja myöhemmin sitten varmaan Karpalo lonkeroa. Joo, en niin oo alkoholin perään.
hulluseon wrote: Dry Vodkaa. Mitäs veikkaatte? ;)Vähän kuivaa ?
Dry Vodkaa. Mitäs veikkaatte? ;)
Rayha300 wrote: Joo mutta sulla on kuitenkin tubla turbo kone siellä. Mulla on taas tälläne 3 vuotta vanha paketti koneJoo, kieltämättä aika hyvä pelikone, mut on se tämäki jo melkee 2v vanha, vähä päivitelty aina välillä. Mieli kyl tekis viel vähä tykimpää.. ainahan se siihen menee et "enemmän!" :D
DarkWarjo wrote: No ei o kyl paha hinta. Joo itellä "ultra" asetukset ja FPS 40 ja on nättiä kyl, paikka paikoin :)Joo mutta sulla on kuitenkin tubla turbo kone siellä. Mulla on taas tälläne 3 vuotta vanha paketti kone
Rayha300 wrote: Sitä vähän kattelin että on ne upeet noi maisemat kunnon koneil. Mulla rupee pätkii peli ku menee tosi yksityiskohtaiseen kohtaan :( Koneelle hankin kun halvalla sain :) 20€No ei o kyl paha hinta. Joo itellä "ultra" asetukset ja FPS 40 ja on nättiä kyl, paikka paikoin :)
DarkWarjo wrote: Joo itekki koneel tosiaan ja piti jo pari modiiki asentaa, esim. toi taivas :)Sitä vähän kattelin että on ne upeet noi maisemat kunnon koneil. Mulla rupee pätkii peli ku menee tosi yksityiskohtaiseen kohtaan :( Koneelle hankin kun halvalla sain :) 20€
Rayha300 wrote: Tulee pelattuu koneella :)Joo itekki koneel tosiaan ja piti jo pari modiiki asentaa, esim. toi taivas :)
Eipä oikein noi fantasia pelit nappaa.. hyvä se silti varmaan on.
Tulee pelattuu koneella :)
Juu.
Exami wrote: Muista ekana käydä katto ohjaimen "dead zonet" ne on ne jotka aiheuttaa ongelmia, kyseinen värkki "simuloi" ohjaimen tatin kääntämistä defaulttina siellä forzan asetuksissa on jonkinverran dead zonea..Joo tiedän. Pottae, joo miepä sit sanon. Kyllästyin ootteleen sua :D
djrunkkari wrote: En larppaa.Ootko varma? oisin voinu vannoo et näin sut yks päivä: !http://www.bassparade.com/wp-content/uploads/2010/12/larp.jpg!
En larppaa.
Kyllä pelailen. Ikävästi kaikki muu vie aikaa, niin ei ehi pelailla Skyrimiä. =) Jos nyt viikonloppuna sitten taas kovaa tykitystä.
Parin päivän tauon jälkeen taas FRC:ssä. Sähködildot ja mällinvalkoiset autot yms. on näköjään kovassa huudossa, joidenkin mielestä ainakin