Forum - Recent Posts
B) Käyttöön vain, jos tuntuu että yhteydet pissivät. Muutoin olisin ehdottomasti normin kannalla. Ei toi nyt niin tasaisesti ja toimivasti hoitunut. Ja tuskin hoituisi jatkossakaan.
^Tosin mitäpä minä tiedän..oon vaan turkulainen pessimisti :)^
Nyt hei FRC-tyypit, kertokaa mulle se linkki. Kuka lähetti tänne johonkin topiciin sen videolinkin Youtubeen, missä aasialainen poika pelaa jossain pelihallissa ammuskelupeliä ja eläytyy siihen kuin mestari. Hyppii ja piiloutuu pelikoneen taakse. Jotenkin se meni niin että joku kommentin lähettäjä täällä viestitti, että pitäiskö meidänkin eläytyä Vorssaan samalla lailla. Video kestää varmaan 10min ja päättyy siihen kun tyyppi tekee Top1 -ajan :)
Kiitos ja Anteeks.
TehBigBunny wrote: piiloitettu konjamiini.Olipa makiaa... ^Carcuun^
Hiipivä Jänes, piiloitettu konjamiini.
TehBigBunny wrote: B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja. Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.Ja kylläpä soi ekassa mutkassa... Tosin nykyisellä kopilla jopa minä voisin lähdössä pärjätä. Idea on hyvä kyllä, en kiellä.
B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja.
Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.
Hyviä ovat nämä ideat!
Ja omalla nimellähän täällä voin huudella koska olen suurin Jokkis natsi koko maassa. Eli tämmöisiä pieniä huomioita tämän illan aikana.
A)
Kisa lobbyt ovat tästä lähtien korkeintaan 12 pelaajan suuruisia. Sitä suuremmilla määrillä yhteydet alkavat urputtaa suuresti jolloin minun sekä muiden hermot kiristyvät liian tiukille.
B)
Toisen lähdön järjestäytyminen. Koska toinen lähtö ajetaan käännetyssä järkässä ja kun melkein aina joudutaan nollaamaan pisteet, niin nou hätä tästä lähin. Ajetaan yksi ylimääräinen kierros toisessa lähdössä.
Ensimmäisen kierroksen aikana ajetaan takaisin lähtöruudukkoon ja järjestäydytään käänteiseen lähtojärjestykseen. Tämän jälkeen odotetaan joku kiva tasainen sekunti määrä kellosta ja lähdetään sen mukaan liikkeelle. Tätä sääntöä nyt lähinnä voi kommentoida jos mieli tekee.
Hyi teitä!
joo piraattihan se:D mutta en viittiny ostaa ku pitää kokeilla pyöriikö ja onko hyvä:D mutta jos löytäs jostain tyyliin 20€niin vois koneelle ostaa
Taas kerran varaosa kauppa läpsähtää kiinni.
-Sport Springs and Dampers 300€
-Sport Differential 150€
18.11.2011
PI-142
Sivu 3
jimmykojootti wrote: ookooo mulla on aivan erilainen...i smell..... thepiratebay :D noooh, itelläkään ei ole ihan aito... mut luultavasti kyl ostan, sen verran on hyvä et voi bethesdaa tukee.
päivitetty
ookooo mulla on aivan erilainen...
jimmykojootti wrote: no saisitkos kuvaa otettua alkuvalikosta, että millainen se sulla on? koska itse en sellaista nappia sieltä löytänyt!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Muut+pelit/Skyrim/Untitled-1.jpg/_big.jpg?hash=51699! oleppa hyvä. toi siis aukeaa ENNEN ku peli varsinaisesti käynnistyy.
*Volkswagen Fox*
PI-101
Hinta: 4020€
*Ostetut osat:*
Street Exhaust 120€
Race Displacement 495€
Sport Transmission 240€
Race Differential 250€
Street Tyre Compound 225€
19.11.2011
PI-175
*Ostetut osat:*
Sport Tyre Compound 345€
*Poistetut osat:*
Street Exhaust -10€
26.11.2011
PI-175
DarkWarjo wrote: mul ainaki säätää heti alus ku käynnistää, tulee sellane "käynnistysvalikko" mist saa optioonit jne.no saisitkos kuvaa otettua alkuvalikosta, että millainen se sulla on? koska itse en sellaista nappia sieltä löytänyt
En tuliskaan.
Saipu lyö Ilvestä kun vierasta sikaa. 3-0 ekassa erässä. Hui.
Tämä Wenzel vielä menköön, mutta tästä lähtien se Wenzel stoori naputellaan joko ennen kautta tai ennen kahta ensimmäistä kilpailua.